Parkeerplaats meeting Utrecht 2-12-07

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » wo 21 nov, 2007 17:05

Ik kom misschien ook even langs. Is een stukje rijden maar heb er wel zin in. Afwachten of de Steenmarter de kabels niet heeft doorgekauwt.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 21 nov, 2007 17:15

Ranja schreef:Ik kom misschien ook even langs. Is een stukje rijden maar heb er wel zin in. Afwachten of de Steenmarter de kabels niet heeft doorgekauwt.
Leuk! heb je een steenmarter? :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 21 nov, 2007 17:40

Ranja schreef:Ik kom misschien ook even langs. Is een stukje rijden maar heb er wel zin in. Afwachten of de Steenmarter de kabels niet heeft doorgekauwt.
Gezellig Ran, lang niet gezien!

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » wo 21 nov, 2007 18:25

Ben ik welkom in een Volvo?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 21 nov, 2007 18:29

Hoe meer zielen hoe meer vreugde, Eric! :)

[1] ArjenH (Saab 9-5 Aero Sedan '02)
[2] Sjoerdk (Saab 9000 Aero AUT. '94)
[3] Taaffert (Saabientje of OtjO)
[4] RobbertS (Saab 900 S (FPT) '93)*
[5] Edward Kommeren (Saab 9-5 2.0t '98 )
[6] Robertw (...)
[7] Verde900 (Saab 900 S AUT. '92)*
[8] Margreet (Saab 900 Turbo '85)*
[9] Greg (Saab 99 GL '84)
[10] Jwaterink (Saab 900 NG 2.0i '98)
[11] Bram (Saab 9000 Aero '94?)
[12] Turbobakk (Saab 9000 Aero AUT. LPG-G3 Maptun Stage 1 '97)
[13] Tenfour (Saab 900 Turbo '85? of 9-3 SS 2.8T V6 Aero '06
[14] ThunderRobert (Saab 9000 CS 2.3 FPT
[15] Ervani (Volvo S70 2.5 LPG-G3)
[16] Ranja* (Saab 99)

robertw

Bericht door robertw » wo 21 nov, 2007 22:56

robertw heeft 900ér uit december 1992 met.... (tromgeroffel...) hollandia schuifdak! en met wel met 16 echte kleppen en een niet aanwezige turbo.
/rw

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » do 22 nov, 2007 2:01

davidjoost schreef:Het kan aan mij liggen maar een 'parkeerplaats'-meeting lijkt me niet echt zo aantrekkelijk om heen te gaan... Dan liever een toertocht met koffie/gebak en op het einde van de dag lekker eten! :D
De tourtocht doe je onderweg naar de 'parkeerplaats', koffie/gebak is verkrijgbaar bij de tankstations en op het einde van de dag gezellig langs de Mac :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » do 22 nov, 2007 2:47

Marc van Beek schreef:
davidjoost schreef:Het kan aan mij liggen maar een 'parkeerplaats'-meeting lijkt me niet echt zo aantrekkelijk om heen te gaan... Dan liever een toertocht met koffie/gebak en op het einde van de dag lekker eten! :D
De tourtocht doe je onderweg naar de 'parkeerplaats', koffie/gebak is verkrijgbaar bij de tankstations en op het einde van de dag gezellig langs de Mac :wink:
De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder... :lol:

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » do 22 nov, 2007 3:35

davidjoost schreef: De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder... :lol:
Nouja, mocht je het inderdaad wat hogerop willen zoeken: de parkeerplaats in kwestie is van een uiterst klassevolle Van der Valk, alwaar men je maar al te graag een bord appelmoes-met-kers zal voorschotelen :lol: .

Maar au serieux: de Scheveningse parkeerplaatssessie was mijn eerste onderdompeling in het Saabmeetinggeweld en dat is me goed bevallen, was erg gezellig :). Ik ga er vanuit dat dit ook weer erg gezellig gaat zijn, eigenlijk; dus:

zet mij ook maar op de lijst, maar wel als onder voorbehoud -- of ik daadwerkelijk kan komen hoor ik volgende week :).

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 22 nov, 2007 9:50

wouterve schreef:
davidjoost schreef: De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder... :lol:
Nouja, mocht je het inderdaad wat hogerop willen zoeken: de parkeerplaats in kwestie is van een uiterst klassevolle Van der Valk, alwaar men je maar al te graag een bord appelmoes-met-kers zal voorschotelen :lol: .

Maar au serieux: de Scheveningse parkeerplaatssessie was mijn eerste onderdompeling in het Saabmeetinggeweld en dat is me goed bevallen, was erg gezellig :). Ik ga er vanuit dat dit ook weer erg gezellig gaat zijn, eigenlijk; dus:

zet mij ook maar op de lijst, maar wel als onder voorbehoud -- of ik daadwerkelijk kan komen hoor ik volgende week :).
OKE ! En we hebben deze plek gekozen omdat het makkelijk bereikbaar is, leuk in de bossen ligt en omdat je ook nog een kopje koffie kunt halen (dat was niet echt in de buurt in Scheveningen). Enne appelmoes met een kers, alleen is dat om 11.00u 's morgens niet zo lekker, of uberhaupt niet ? ;-)

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 22 nov, 2007 12:12

Ik wil ook op het lijstje, weliswaar met een sterretje...

Als auto: Saab 90 1986 of Saab 95 1977

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 22 nov, 2007 12:32

misschien kom ik even koekeloeren met Olijfje.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 22 nov, 2007 12:43

davidjoost schreef: De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?!
Nee, maar wel (aftermarket) 17" :twisted:

Als er nog sterretjes zijn, en het Klaastechnisch uitkomt hierzo, dan kom ik ook even naar daarzo ;)

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » do 22 nov, 2007 12:59

We hebben inderdaad een steenmarter, hij heeft alleen de boegiekabels van de Volvo doorgekauwd gisteravond en van mijn Saab issie afgebleven. Misschien dat hij respect heeft voor een Saab?!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 22 nov, 2007 14:03

Ranja schreef:We hebben inderdaad een steenmarter, hij heeft alleen de boegiekabels van de Volvo doorgekauwd gisteravond en van mijn Saab issie afgebleven. Misschien dat hij respect heeft voor een Saab?!
zijn hokje gewoon dichthouden :wink:

Plaats reactie