Parkeerplaats meeting Utrecht 2-12-07
-
Ranja
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, Eric!
[1] ArjenH (Saab 9-5 Aero Sedan '02)
[2] Sjoerdk (Saab 9000 Aero AUT. '94)
[3] Taaffert (Saabientje of OtjO)
[4] RobbertS (Saab 900 S (FPT) '93)*
[5] Edward Kommeren (Saab 9-5 2.0t '98 )
[6] Robertw (...)
[7] Verde900 (Saab 900 S AUT. '92)*
[8] Margreet (Saab 900 Turbo '85)*
[9] Greg (Saab 99 GL '84)
[10] Jwaterink (Saab 900 NG 2.0i '98)
[11] Bram (Saab 9000 Aero '94?)
[12] Turbobakk (Saab 9000 Aero AUT. LPG-G3 Maptun Stage 1 '97)
[13] Tenfour (Saab 900 Turbo '85? of 9-3 SS 2.8T V6 Aero '06
[14] ThunderRobert (Saab 9000 CS 2.3 FPT
[15] Ervani (Volvo S70 2.5 LPG-G3)
[16] Ranja* (Saab 99)
[1] ArjenH (Saab 9-5 Aero Sedan '02)
[2] Sjoerdk (Saab 9000 Aero AUT. '94)
[3] Taaffert (Saabientje of OtjO)
[4] RobbertS (Saab 900 S (FPT) '93)*
[5] Edward Kommeren (Saab 9-5 2.0t '98 )
[6] Robertw (...)
[7] Verde900 (Saab 900 S AUT. '92)*
[8] Margreet (Saab 900 Turbo '85)*
[9] Greg (Saab 99 GL '84)
[10] Jwaterink (Saab 900 NG 2.0i '98)
[11] Bram (Saab 9000 Aero '94?)
[12] Turbobakk (Saab 9000 Aero AUT. LPG-G3 Maptun Stage 1 '97)
[13] Tenfour (Saab 900 Turbo '85? of 9-3 SS 2.8T V6 Aero '06
[14] ThunderRobert (Saab 9000 CS 2.3 FPT
[15] Ervani (Volvo S70 2.5 LPG-G3)
[16] Ranja* (Saab 99)
-
robertw
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
De tourtocht doe je onderweg naar de 'parkeerplaats', koffie/gebak is verkrijgbaar bij de tankstations en op het einde van de dag gezellig langs de Macdavidjoost schreef:Het kan aan mij liggen maar een 'parkeerplaats'-meeting lijkt me niet echt zo aantrekkelijk om heen te gaan... Dan liever een toertocht met koffie/gebak en op het einde van de dag lekker eten!
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder...Marc van Beek schreef:De tourtocht doe je onderweg naar de 'parkeerplaats', koffie/gebak is verkrijgbaar bij de tankstations en op het einde van de dag gezellig langs de Macdavidjoost schreef:Het kan aan mij liggen maar een 'parkeerplaats'-meeting lijkt me niet echt zo aantrekkelijk om heen te gaan... Dan liever een toertocht met koffie/gebak en op het einde van de dag lekker eten!
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Nouja, mocht je het inderdaad wat hogerop willen zoeken: de parkeerplaats in kwestie is van een uiterst klassevolle Van der Valk, alwaar men je maar al te graag een bord appelmoes-met-kers zal voorschotelendavidjoost schreef: De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder...
Maar au serieux: de Scheveningse parkeerplaatssessie was mijn eerste onderdompeling in het Saabmeetinggeweld en dat is me goed bevallen, was erg gezellig
zet mij ook maar op de lijst, maar wel als onder voorbehoud -- of ik daadwerkelijk kan komen hoor ik volgende week
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
OKE ! En we hebben deze plek gekozen omdat het makkelijk bereikbaar is, leuk in de bossen ligt en omdat je ook nog een kopje koffie kunt halen (dat was niet echt in de buurt in Scheveningen). Enne appelmoes met een kers, alleen is dat om 11.00u 's morgens niet zo lekker, of uberhaupt niet ?wouterve schreef:Nouja, mocht je het inderdaad wat hogerop willen zoeken: de parkeerplaats in kwestie is van een uiterst klassevolle Van der Valk, alwaar men je maar al te graag een bord appelmoes-met-kers zal voorschotelendavidjoost schreef: De Mac?! Ik rijd toch geen Civic of Golf?! Ik wil wel op stand uit eten dan als Saab-rijder....
Maar au serieux: de Scheveningse parkeerplaatssessie was mijn eerste onderdompeling in het Saabmeetinggeweld en dat is me goed bevallen, was erg gezellig. Ik ga er vanuit dat dit ook weer erg gezellig gaat zijn, eigenlijk; dus:
zet mij ook maar op de lijst, maar wel als onder voorbehoud -- of ik daadwerkelijk kan komen hoor ik volgende week.
-
esalet
- Donateur (8x)

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
Ranja
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur