Juice schreef:Dus:
initiatie:
Sjoerd?
Hyuna
caspar
green:
Oosthoek?
Jev 1
Jev 2
Jochem
corrigeer of vul aan
Saab en Golfmeeting
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
jochem
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
jochem
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
jochem
- Geregistreerd lid
Jij golfen?baszwolle schreef:waar wordt er nu geploegd? is dat al bekend?
heb volgens mij ook nog ergens een GVB, als ie nog geldig is dan. stokken staan hier te verstoffen...mooie kans om ze weer het daglicht te laten zien, incl saab golfballetjes (leuke woordspeling van te maken)
Je verbaast me elke dag weer
Lijkt me gezellig!
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
ja ik golfen...kweet het, past totaal niet in het straatbeeld hier. Stond een aantal jaren geleden af te slaan in mn overall van mijn toenmalige job en dat naast Pieter v Volenhoven of hoe heet die kerel. Was in Hattem waar de dresscode niet zo strikt was/is. overigs een keurige overall hoor en schoon anders kon het echt niet.jochem schreef:Jij golfen?baszwolle schreef:waar wordt er nu geploegd? is dat al bekend?
heb volgens mij ook nog ergens een GVB, als ie nog geldig is dan. stokken staan hier te verstoffen...mooie kans om ze weer het daglicht te laten zien, incl saab golfballetjes (leuke woordspeling van te maken)
Lijkt me gezellig!
-
jev
- Geregistreerd lid
Zeg... zo maar even tussendoor: veel Belgische banen hanteren een handicap-eis; GVB is vaak niet voldoende voor een greenfee speler. Er wordt actief gecontroleerd! Bijvoorbeeld, op FiveNations is in het weekend een maximale Hcp 36 vereist als je vóór 14:00 uur wilt starten.
Als je een GVB'er bent zonder Hcp (heb je je bijdrage aan de NGF wel jaarlijks betaald?), zul je waarschijnlijk even een handicapje moeten halen op een Nederlandse baan (3 x qualifying kaart vanaf handicap 36 waarvan tenminste 1 maal een score van 36 punten of meer).baszwolle schreef:heb volgens mij ook nog ergens een GVB, als ie nog geldig is dan
-
jochem
- Geregistreerd lid
Haha ik ziet het zo voor me!baszwolle schreef:ja ik golfen...kweet het, past totaal niet in het straatbeeld hier. Stond een aantal jaren geleden af te slaan in mn overall van mijn toenmalige job en dat naast Pieter v Volenhoven of hoe heet die kerel. Was in Hattem waar de dresscode niet zo strikt was/is. overigs een keurige overall hoor en schoon anders kon het echt niet.jochem schreef:Jij golfen?baszwolle schreef:waar wordt er nu geploegd? is dat al bekend?
Lijkt me gezellig!
@ Jev
Inderdaad zijn er banen die een handicap eis hebben maar vaak is het ook zo dat als ze greenfee kunnen krijgen ze de oogjes nog weleens dicht knijpen
Hattem bijv. heeft ook een minimale handicap van ik dacht 36 ofzo.
---
Ik zit nu nog te wachten op mijn stokken die gemaakt worden (een inch verlengd :S )
Duurt wel weer errug lang allemaal
-
Juice
- Geregistreerd lid
klopt allemaal inderdaad.
Ik ga een voorstel doen voor de ardennen-durbuy (5 nations of golfclub de durbuy). Ik zoek alleszins een formule waarbij er niet te strikt gekeken wordt. Blijf je interesse posten dan maak ik over een paar dagen dat voorstelletje wel rond.
Op dit moment denk ik aan: Als formule dacht ik:
zaterdagvoormiddag: verplaatsing naar Durbuy
Zaterdagmiddag: lunch te Durbuy
Zaterdagnamiddag: golf
Zaterdag apero-time: tripje van de golfclub naar het hotel/restaurent via een leuke omweg
zaterdagavond: aperitief op de parkeerplaats (bij onze juweeltjes)
diner of BBQ
optioneel overnachting (ik weet uit mijn hoofd dat de meerkost beperkt zal zijn: dus interessant)
Zondag: vrij programma, misschien nog een ritje of nog een balletje slaan..
graag jullie reacties
Ik ga een voorstel doen voor de ardennen-durbuy (5 nations of golfclub de durbuy). Ik zoek alleszins een formule waarbij er niet te strikt gekeken wordt. Blijf je interesse posten dan maak ik over een paar dagen dat voorstelletje wel rond.
Op dit moment denk ik aan: Als formule dacht ik:
zaterdagvoormiddag: verplaatsing naar Durbuy
Zaterdagmiddag: lunch te Durbuy
Zaterdagnamiddag: golf
Zaterdag apero-time: tripje van de golfclub naar het hotel/restaurent via een leuke omweg
zaterdagavond: aperitief op de parkeerplaats (bij onze juweeltjes)
diner of BBQ
optioneel overnachting (ik weet uit mijn hoofd dat de meerkost beperkt zal zijn: dus interessant)
Zondag: vrij programma, misschien nog een ritje of nog een balletje slaan..
graag jullie reacties
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
jev
- Geregistreerd lid
Dat is mijn ervaring in Nederland ook, maar in Belgie werden we steevast gevraagd de handicap pas te laten zien. 't Zal wel aan mij liggenjochem schreef:Inderdaad zijn er banen die een handicap eis hebben maar vaak is het ook zo dat als ze greenfee kunnen krijgen ze de oogjes nog weleens dicht knijpen
Jammer Bas! Als het dichter bij huis is doe je wel weer mee?baszwolle schreef:voor de ardennen haak ik af helaas.
-
jochem
- Geregistreerd lid