binekort een sloopdag 3-12-2011 en 10-12-2011
-
berta
- Donateur (2x)

Re: binekort een sloopdag 3-12-2011 en 10-12-2011
Ben het helemaal eens met Rademaker en Gunar.
Dus +1
Hennie
Dus +1
Hennie
-
gunar
- Geregistreerd lid
Misverstand, de aardbol vol ! Denk zelf dat de grotebeurt opmerking totaal niet bedoeld was als proletarisch. Besef dat er horden tuk zijn op geld (levenslang - vaak terechtberta schreef:Ben het helemaal eens met Rademaker en Gunar.
Dus +1
Hennie
Ach, en als je dan zo iemand kan helpen - alleen vandaag
Gratis koffie, cake, taart. Sylvia
wat een activiteiten, voor een sloopdag, beregezellig
-
jgvdv
- Donateur

ik ben zaterdag definitief aanwezig!!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik kom zaterdag ook even buurten. op mijn agenda staat in ieder geval een oliewissel voor de 9000 CC, en ik moet nog een deurpaneeltje uitwisselen. verder zie ik wel: er is altijd wel iemand die een extra handje nodig heeft, bij demonteren van 'n onderdeel.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
hallo
leuk dat Julie kommen voor de olie wissel een filter heb ik wel staan maar olie nog niet neem je dat zelf mee of ?
tot zaterdag leuk
groetn Jeroen
leuk dat Julie kommen voor de olie wissel een filter heb ik wel staan maar olie nog niet neem je dat zelf mee of ?
tot zaterdag leuk
groetn Jeroen
-
jgvdv
- Donateur

ik hoef niet te knutselen , of ik moet een pompje voor de standkachel gevonden hebben (naast de tank van de tid...)
gr jg
gr jg
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
olie (half syntheet 10W40, als ik het wel heb) en filter neem ik zelf mee, piefje om het oliefilter eraf te draaien heb ik niet, misschien een van de andere klussers?
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
oliefilter tang heb ik wel tot zaterdag
groeten Jeroen
groeten Jeroen
-
jgvdv
- Donateur

en druk morgen nogmaals hoe laat begint het
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
naar ik heb begrepen wordt om 8.30 de kachel aangeslingerd en gaat om 9 uur de toko open.
ik moet wel melden dat ik morgenochtend vroeg kom, aangezien ik 's middags met een oud-collega in de Saab naar Parijs ga. er is daar een (soort van) Saab-supportmeeting.
ik heb dus niet zo bar veel tijd. ik doe in elk geval de oliewissel, daarnaast kijk ik even snel of ik mijn radio's kan omwisselen, zodat ik een CD-speler/wisselaar in de auto heb. als dat klaar is, is de kans groot dat ik weer opcross, want vertrek naar Parijs staat gepland om 13.00 uur.
ik moet wel melden dat ik morgenochtend vroeg kom, aangezien ik 's middags met een oud-collega in de Saab naar Parijs ga. er is daar een (soort van) Saab-supportmeeting.
ik heb dus niet zo bar veel tijd. ik doe in elk geval de oliewissel, daarnaast kijk ik even snel of ik mijn radio's kan omwisselen, zodat ik een CD-speler/wisselaar in de auto heb. als dat klaar is, is de kans groot dat ik weer opcross, want vertrek naar Parijs staat gepland om 13.00 uur.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
hallo
ik ben er inderdaad om 8.30
tot morgen groeten Jeroen
ik ben er inderdaad om 8.30
tot morgen groeten Jeroen
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
de dag was weer zeer geslaagd
er is weer niet veel gesloopt
maar wel weer heel veel lol beleefd en weer een paar auto"s die weer lekker rijden
iedereen die is geweest het was zeer gezellig
nu was er vandaag een geleerd automonteur en daar heb ik het er mee over gehad
om te kijken hoe we dit verder kunnen zetten
om dat 9 van de 10 auto"s toch het een ander mankeert wat ze zelf niet weten
nu zijn de plannen om een dag in januari te pakken dat iedereen die wil weten hoe de staat van de saab is en of er nog dingen zijn die er aan gedaan moet worden
het is geheel vrijblijvend en gratis
zijn er kleine dingen die gedaan moet worden kan het te plekke gedaan worden
olie wissel en zo kan ook gelijk gedaan worden
mankeer er veel aan de auto kunt u gewoon een keer weer langs komen zo dat het verholpen kan worden
ook zijn er dan weer veel onderdelen aan wezig
maar nu de vraag wie ziet hier wat in
groeten Jeroen
er is weer niet veel gesloopt
maar wel weer heel veel lol beleefd en weer een paar auto"s die weer lekker rijden
iedereen die is geweest het was zeer gezellig
nu was er vandaag een geleerd automonteur en daar heb ik het er mee over gehad
om te kijken hoe we dit verder kunnen zetten
om dat 9 van de 10 auto"s toch het een ander mankeert wat ze zelf niet weten
nu zijn de plannen om een dag in januari te pakken dat iedereen die wil weten hoe de staat van de saab is en of er nog dingen zijn die er aan gedaan moet worden
het is geheel vrijblijvend en gratis
zijn er kleine dingen die gedaan moet worden kan het te plekke gedaan worden
olie wissel en zo kan ook gelijk gedaan worden
mankeer er veel aan de auto kunt u gewoon een keer weer langs komen zo dat het verholpen kan worden
ook zijn er dan weer veel onderdelen aan wezig
maar nu de vraag wie ziet hier wat in
groeten Jeroen
-
jgvdv
- Donateur

ben vandaag geweest , was erg leuk en erg goed verzorgd!! voor herhaling vatbaar idd eind januari?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Tip:
Open een nieuw topic voor de "Laat je SAAB vrijblijvend checken DAG"
Ik denk dat je dan meer mensen bereikt omdat er weinig mensen dit topic (over een reeds afgelopen sloopdag) nog zullen bekijken denk ik.
Open een nieuw topic voor de "Laat je SAAB vrijblijvend checken DAG"
Ik denk dat je dan meer mensen bereikt omdat er weinig mensen dit topic (over een reeds afgelopen sloopdag) nog zullen bekijken denk ik.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
advies is al op gevolgd super en het was leuk dat je er was is alles nog gelukt op tijd
groetn jeroen
groetn jeroen