Workshop / Klusdag in Rijen (NB) - za 9 Mei 2009
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
mangox
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

aZuL2001 schreef:Wat denk je zelf ?
Zal het antwoord ook maar vast geven voordat we beschuldigd worden van offtopic berichten
Ja, daar wordt netjes voor gezorgd.
En gaat ook keurig in Rotterdam komen, en per kerende koerier komen mijn Stabi stangen voor de 900 dan ook weer op de juiste plaats aan
Maar eigenlijk moest het naar Vyv. Erg jammer dat hij niet op de meeting was.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Negative... tenminste je bedoelt het wss goed, maar Imbus is totaal iets anders, platte vlakjes ipv stervormig en maataanduiding in mm. T is inwendige Torx, E is uitwendige torx. Weet je dat ook weer RobbertTe-Jo schreef:T is de inbus en E zijn doppenRobbert schreef:De T maten ken ik, maar wat zijn die E nummers?
T-torx
E-torx
E gebruik je bijv. voor kopbouten, bij de 900 H-motor non-turbo is dat E16 bijv. T gebruik je vaak voor schroeven, in het interieur e.d.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik mis trouwens een ringsleutel uit mijn collectie, merk Gedore maat 12/13. Als iemand er eentje vindt die niet van hem/haarzelf is, dan is het wss de mijne. Makkelijk te herkennen, aan de 13-kant zitten er 2 diepe krassen/beschadigingen rondom op de steel. Gaarne contact op te nemen als je 'm hebt, ik verwijt niemand iets maar wil 'm wel graag terug (Gedore gereedschap is niet goedkoop). De evt. verzendkosten wil ik best betalen. Alvast dank.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Vyv heeft nooit gezegd dat hij zou komen. Het was de bedoeling dat Werli het mee zou pakken. Ergens tussen de communicatie met Robert en Saphire is die info verloren geraakt. Maar de Gasman heeft hem nu?Robbert schreef:Dat klopt.aZuL2001 schreef:Dan had Vyv zich in Rijen moeten melden
Tot die tijd is Gasman de rechtmatige eigenaar / hoeder....
Ik zal Vyv morgen even mailen.
-
Sapphire
- Donateur (7x)