meeting in het noorden

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 06 apr, 2006 20:39

paul99gl83 schreef:Tsja.. wat ik al zei: ik kan niet dus wat mij betreft pikken we een andere datum.

of iemand anders een voorstel

s95ae
Geregistreerd lid

Bericht door s95ae » do 06 apr, 2006 20:59

Jeetje, 4 pagina's gewijt aan het regelen van een evenement in het Noorden en nog niks concreets.
Dat moet toch anders kunnen. :wink:

Laten we een paar data pikken en vervolgens de dag met de meeste animo kiezen, afvallers hou je toch wel:

Voorstel:
- Zondag, 23 April
- Zondag, 07 Mei
- Zondag, 21 Mei

Wie kan op welke datum? En met hoeveel mensen moeten we minimaal zijn om het door te laten gaan?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 07 apr, 2006 0:26

s95ae schreef:Jeetje, 4 pagina's gewijt aan het regelen van een evenement in het Noorden en nog niks concreets.
Dat moet toch anders kunnen. :wink:

Laten we een paar data pikken en vervolgens de dag met de meeste animo kiezen, afvallers hou je toch wel:

Voorstel:
- Zondag, 23 April
- Zondag, 07 Mei
- Zondag, 21 Mei

Wie kan op welke datum? En met hoeveel mensen moeten we minimaal zijn om het door te laten gaan?

iets te veel,ik bedoel 7 mei is er de euregiotour en ik moet om het weekend werken dus begin juni vind ik beter maar ja voor een meeting moet je met meer zijn en in het noorden wonen best wel veel aktieve sf ers dus dat kunnen er best wel wat worden [ook uit het westen natuurlijk] :lol:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 23 apr, 2006 18:39

Ik kom ook!!! :D En kan in principe ieder weekend....

Als ik de auto van papa mee krijg... :P (waarschijnlijk wel hoor ;))

davidjoost

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 23 apr, 2006 18:45

Wat dacht je van de aanwezige op:viewtopic.php?t=9849, toen was het ook geen zomer :wink: :lol:

Plaats reactie