Kom je met zo'n piepklein fransoosje? Zou fijn zijn... neemt niet zoveel parkeerplek hier in de straat in beslag.
Doefy demontagedag 13 maart
-
brinky
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Morgenvroeg eerst nog ff een klusje om doefy de schuur in te krijgen. Ben vanmiddag in de weer geweest met een spanband... maar nog niet succesvol het wiel weer vast kunnen sjorren. De bovenste fuseekogel is compleet afgeknapt... dus wiel zit alleen nog vast aan de stuurstang en een klein flinterdun stukje plaatwerk.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Zo, het was een beste rit, maar die was het ook meer dan waard. Mooi om de laatste eer aan Doefy te bewijzen, fijn ook om te zien dat men in grote getale is gekomen 
Hierbij wat sfeerimpressies.

Brinky, thanks voor de leuke dag (hoewel deze natuurlijk een D(r)oefige ondertoon had. Catering was top en ik ben met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Nu snel weer door, maar wilden jullie de foto's niet onthouden.
Hierbij wat sfeerimpressies.

Brinky, thanks voor de leuke dag (hoewel deze natuurlijk een D(r)oefige ondertoon had. Catering was top en ik ben met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Nu snel weer door, maar wilden jullie de foto's niet onthouden.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

-
brinky
- Donateur

Leuke foto's, Eelco! Veel Saabjes in de straat... de buurman vroeg in het voorbijgaan aan m'n pa: "Hebben jullie een Saabvergadering ofzo?"
Doefy is nu helemaal kaal. Dak is eraf, scherm LV eraf, beide ventilatierooster achterzijde. Naar ik begrepen heb wil Eelco een rooster in het voorscherm van z'n 900 lassen.
Was een erg gezellige dag... ik wil graag alle bezoekers bedanken voor hun bijdrage, maar vooral Herco, Michiel, Bob, Sapphire, Taaffert en Schaaffie die het grootste gedeelte van de dag aan het sleutelen zijn geweest.
Doefy is nu helemaal kaal. Dak is eraf, scherm LV eraf, beide ventilatierooster achterzijde. Naar ik begrepen heb wil Eelco een rooster in het voorscherm van z'n 900 lassen.
Was een erg gezellige dag... ik wil graag alle bezoekers bedanken voor hun bijdrage, maar vooral Herco, Michiel, Bob, Sapphire, Taaffert en Schaaffie die het grootste gedeelte van de dag aan het sleutelen zijn geweest.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Was gezellig heren! Wat sta ik weer florisant op de foto's.. not!
Hierbij ook wat plaatjes van mij.
JW wordt er bedroefd van..

Zelfs het dak wordt hergebruikt

99 cabrio

Adembenemend...

Moderne kunst

Hierbij ook wat plaatjes van mij.
JW wordt er bedroefd van..

Zelfs het dak wordt hergebruikt

99 cabrio

Adembenemend...

Moderne kunst

Grote getale viel wel mee, de helft van de auto's op de foto zijn van (familie) brinkytaaffert schreef:fijn ook om te zien dat men in grote getale is gekomen![]()
-
brinky
- Donateur