Meeting Zuid-Nederland - 12-13 april VOORLOPIG UITGESTELD!
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
HdL
- Geregistreerd lid
-
katja
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Perfect, voorlopig is dus weekend 12-13 april de datum, zal dadelijk de topic-titel even aanpassen
@Katja: er hebben zich al twee forummers aangemeld (aZuL2001 en dasdaas) om te helpen bij de organisatie, jij zei ook al zoiets. Met zijn vieren hebben we een aardig team om dit verder aan te pakken, dus doe je mee?
@Katja: er hebben zich al twee forummers aangemeld (aZuL2001 en dasdaas) om te helpen bij de organisatie, jij zei ook al zoiets. Met zijn vieren hebben we een aardig team om dit verder aan te pakken, dus doe je mee?
-
katja
- Geregistreerd lid
-
Denniz
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Helemaal waar Denniz, maar die tien man hebben we nodig TIJDENS het evenement. Ik heb redelijk veel ervaring met organiseren (van diverse zaken) en weet hoe moeilijk het is om in een voortraject een grote groep mensen rond de tafel te krijgen, dus de initiele organisatie (opzet van het evenement) doe ik liever met een kleiner groepje.Denniz schreef:Erg leuk idee. Even een advies van mijn kant zorg dat je de organisatie minimaal een keer zo groot maakt als je nu voor ogen hebt. Zeker een meerdaags evenement zou ik voor een man of tien gaan. Anders loop je jezelf twee dagen lang voorbij.
Maar als er meer forummers zijn die in dit stadium mee willen helpen dan hoor ik het graag
-
timpie
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
HdL
- Geregistreerd lid
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
meeting zuid-nederland voorjaar 2008
Ook ik ga graag mee, bij voorkeur toch in het zuiden van het land.
Woon namelijk in Belgie, weet dat er ook echte Belgen zijn die mee willen zoals dEUS.
Ook wij zijn vorige week naar Twente geweest (puzzelrit), we hebben dus ook een heel stuk moeten 'karren', dit vonden wij ook de moeite waard!!
Voor de Noorderlingen die dan een stuk moeten rijden naar het Zuiden; met je rechtervoet kun je je reistijd zelf bepalen!!!
Laat maar komen, bij voorkeur april,mei zodat wellicht ook het dakje los kan!!!
Greetz Eddy237
Woon namelijk in Belgie, weet dat er ook echte Belgen zijn die mee willen zoals dEUS.
Ook wij zijn vorige week naar Twente geweest (puzzelrit), we hebben dus ook een heel stuk moeten 'karren', dit vonden wij ook de moeite waard!!
Voor de Noorderlingen die dan een stuk moeten rijden naar het Zuiden; met je rechtervoet kun je je reistijd zelf bepalen!!!
Laat maar komen, bij voorkeur april,mei zodat wellicht ook het dakje los kan!!!
Greetz Eddy237
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
meeting zuid nederland voorjaar 2008
Ik hou mij zeker aanbevolen........
Hebben jullie al een definitieve datum?
Want dan kan ik deze vastzetten, laat maar weten!!!!!
Gr.Eddy237
Hebben jullie al een definitieve datum?
Want dan kan ik deze vastzetten, laat maar weten!!!!!
Gr.Eddy237
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
OK, daar gaat'tie dan:
FRISSE NEUZEN IN ZEELAND, 12-13 april gaat definitief door
De locatie is geboekt. We verzamelen zaterdagmorgen op een nog nader te bepalen locatie in Zeeland en rijden dan een panoramische route langs verschillende foto-genieke locaties in de provincie om uiteindelijk in Zeeuws Vlaanderen aan te komen in Schoondijke (vlak bij Breskens).
In Schoondijke worden de auto's opgesteld voor het bekende gezellige samenzijn. Rond de avond hebben we een uitgebreid buffet. Er is accomodatie voor overnachting aanwezig tegen zeer vriendelijke prijs: Euro 20,- pp logies met ontbijt.
Op de locatie hebben we ruime mogelijkheden, er wordt bijvoorbeeld gedacht aan een behendigheidstest. Het programma voor de zaterdag en eventueel de zondag wordt verder nog ingevuld. Nieuws hierover volgt in de komende paar weken.
Het buffet kost 22,50 pp en is zeer uitgebreid, de specifieke gegevens post ik later nog. Ik moet nog even kijken hoe we de voorinschrijving voor het buffet en eventuele reserveringen voor overnachting gaan regelen (met een specifieke bankrekening ofzo, iemand hier een idee voor?).
Het mag duidelijk zijn dat hulp voor de verdere organisatie welkom/gewenst is. Als je wilt helpen stuur me dan even een PB.
Ook waren er mensen die met de caravan wilde komen (of zelfs met een boot), laat mij dat ook even zsm weten zodat ik achter de mogelijke faciliteiten aan kan gaan.
FRISSE NEUZEN IN ZEELAND, 12-13 april gaat definitief door
De locatie is geboekt. We verzamelen zaterdagmorgen op een nog nader te bepalen locatie in Zeeland en rijden dan een panoramische route langs verschillende foto-genieke locaties in de provincie om uiteindelijk in Zeeuws Vlaanderen aan te komen in Schoondijke (vlak bij Breskens).
In Schoondijke worden de auto's opgesteld voor het bekende gezellige samenzijn. Rond de avond hebben we een uitgebreid buffet. Er is accomodatie voor overnachting aanwezig tegen zeer vriendelijke prijs: Euro 20,- pp logies met ontbijt.
Op de locatie hebben we ruime mogelijkheden, er wordt bijvoorbeeld gedacht aan een behendigheidstest. Het programma voor de zaterdag en eventueel de zondag wordt verder nog ingevuld. Nieuws hierover volgt in de komende paar weken.
Het buffet kost 22,50 pp en is zeer uitgebreid, de specifieke gegevens post ik later nog. Ik moet nog even kijken hoe we de voorinschrijving voor het buffet en eventuele reserveringen voor overnachting gaan regelen (met een specifieke bankrekening ofzo, iemand hier een idee voor?).
Het mag duidelijk zijn dat hulp voor de verdere organisatie welkom/gewenst is. Als je wilt helpen stuur me dan even een PB.
Ook waren er mensen die met de caravan wilde komen (of zelfs met een boot), laat mij dat ook even zsm weten zodat ik achter de mogelijke faciliteiten aan kan gaan.