Wel als Sander of Hannes komt, anders: viewtopic.php?t=8755krokoklaas schreef:Kan ik ook een Saabforumnummerplaathouder scoren zondag ? Of moet ik dat anders regelen.
meeting in het noorden[ gratis kopje koffie:sponsor Timmer]
-
Manic
- Lid van verdienste
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
dus je komt?? het is namelijk overmorgen pas (zondag)sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!
Was trouwens wel een takke-eind rijden geweest, maar met de Aero ben je er zo![]()
davidjoost
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Oh het is op zondag! Ahaa.. Dat verandert de zaak!davidjoost schreef:dus je komt?? het is namelijk overmorgen pas (zondag)sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!
Was trouwens wel een takke-eind rijden geweest, maar met de Aero ben je er zo![]()
davidjoost
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Zou je eens in de gaten kunnen houden of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat is goed!paul99gl83 schreef:Zou je eens in de gaten kunnen houden of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: mooi man
Via internet/Ebay en o.a. bij de SCN. Van de 90 bestaat er inderdaad ook een.mmd1962 schreef:...waar kun je die kopen en is die er toevallig ook van de 90?
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Die bestaan wel degelijk.paul99gl83 schreef:Zou je eens in de gaten kunnen houden of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!
Ik heb er onlangs een paar bij de dealer zien staan.
Weliswaar niet te koop, maar als ze nog eens gaan opruimen, ga ik nog eens langs