meeting in het noorden[ gratis kopje koffie:sponsor Timmer]

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 22 nov, 2006 23:27

krokoklaas schreef:Kan ik ook een Saabforumnummerplaathouder scoren zondag ? Of moet ik dat anders regelen.
Wel als Sander of Hannes komt, anders: viewtopic.php?t=8755

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 24 nov, 2006 0:44

wie komen er nog meer? we hebben zoveel forummers in het noorden zitten, dan is meppel toch niet zo ver? :lol:

davidjoost

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 24 nov, 2006 11:04

wie weet

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 24 nov, 2006 12:15

Zat er over te denken, maar ik moet nodig wat uurtjes in de auto zelf stoppen. Mijn remsyteem heeft dringend aandacht nodig. En daar kan ik het eerst zondag mee bezig.

Sorry.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 24 nov, 2006 15:14

Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!

Was trouwens wel een takke-eind rijden geweest, maar met de Aero ben je er zo :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 24 nov, 2006 15:28

sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!

Was trouwens wel een takke-eind rijden geweest, maar met de Aero ben je er zo :wink:
dus je komt?? het is namelijk overmorgen pas (zondag) ;)

davidjoost

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 24 nov, 2006 15:29

davidjoost schreef:
sjoerdk schreef:Kan er helaas niet bij zijn, ga morgen met paps naar de NAMAC beurs in Houten, 's middags komt er bezoek en 's avonds ga ik naar James Bond, helaas!

dus je komt?? het is namelijk overmorgen pas (zondag) ;)

davidjoost
Oh het is op zondag! Ahaa.. Dat verandert de zaak! :lol: Laat het nog wel weten :wink:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 24 nov, 2006 15:49

Zou je eens in de gaten kunnen houden of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 24 nov, 2006 16:04

paul99gl83 schreef:

Zou je eens in de gaten kunnen houden of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?
Dat is goed!

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 24 nov, 2006 16:28

paul99gl83 schreef:...of er modelletjes (1:87) van de Saab 99 bestaan?
Alleen die massieve van Autosculpt komen het dichtst bij; 1:87 of 1:92. Kosten ca 8-10 euro.
Afbeelding
Van de 96 is er een 1:88 van EKO, van de 900 een 1:87 van Wiking, allemaal in meerdere kleuren.

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

mooi man

Bericht door mmd1962 » vr 24 nov, 2006 17:40

en waar kun je die kopen en is die er toevallig ook van de 90?

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: mooi man

Bericht door 72sonett-III » vr 24 nov, 2006 17:44

mmd1962 schreef:...waar kun je die kopen en is die er toevallig ook van de 90?
Via internet/Ebay en o.a. bij de SCN. Van de 90 bestaat er inderdaad ook een.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 24 nov, 2006 23:10

:offtopic: :donot: :roll:

Komop mensen, zijn er nog meer forumleden uit het Noorden die willen komen zondag? :D Gratis koffie!!! :wink: eentje dan

davidjoost

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » za 25 nov, 2006 11:14

Is nu rond, ben morgen aanwezig.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 25 nov, 2006 12:06

paul99gl83 schreef:

Die bestaan wel degelijk.
Ik heb er onlangs een paar bij de dealer zien staan.
Weliswaar niet te koop, maar als ze nog eens gaan opruimen, ga ik nog eens langs :P .

Plaats reactie