10 jaar Saabforum meeting.
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Re: 10 jaar Saabforum meeting?
Is dichtbij ... echt ..en vooraf even bij in Dld de tank aftoppen, samenkomen bij het Arke stadion of Grolschveste...en in colonne naar het pitoreske Kootwijk...Arbilen schreef:Kootwijk, klinkt dichtbijLeuk!
Nu al memorable...
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Deal! We rijden in colonne vanuit Twente 
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
OK.. Kootwijk is prima te doen, lijkt me. Is er al iets opgestart qua organisatie? Ik wil wel graag van de partij zijn..
http://www.acubens.nl/2012/11/12/radio-kootwijk-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.acubens.nl/2012/11/12/radio-kootwijk-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Dus inmiddels twee aanmeldingen voor de Twente colonne naar KootwijkArbilen schreef:Deal! We rijden in colonne vanuit Twente
1. Arbilen
2. Chilly-Pepper
Minimum snelheid? 120Kmh? en bezemen?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ongetwijfeld zijn er al allerlei goede ideën maar het lijkt me nog wat vroeg voor dat soort lijstjes? Het is nog helemaal niet gezegd dat de meeting in Kootwijk plaats zal vinden. Dit is een idee wat geopperd is door mij en er zijn nog veel meer mogelijkheden. Vorige keer was de toestemming om daar een meeting te mogen houden namelijk het probleem, dus het zou zomaar kunnen dat het op een andere locatie gehouden wordt.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Maakt mij niet waar het is......we zijn erbij als de geplande datum goed uitkomt!!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ervaar het als enthousiasme Lennard
We rijden ook wel naar Haarlem hoor.....
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Sapphire schreef:Ongetwijfeld zijn er al allerlei goede ideën maar het lijkt me nog wat vroeg voor dat soort lijstjes? Het is nog helemaal niet gezegd dat de meeting in Kootwijk plaats zal vinden. Dit is een idee wat geopperd is door mij en er zijn nog veel meer mogelijkheden. Vorige keer was de toestemming om daar een meeting te mogen houden namelijk het probleem, dus het zou zomaar kunnen dat het op een andere locatie gehouden wordt.
Point taken.... ik denk dat je er iets anders tegen aan kunt kijken... Twente komt...in colonne...Kootwijk of elders...
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Al vele mooie reactieˊs gelezen, krijig er echt wel zin in.
Maar al een datum bekend ????? #%$§@
Ik kan echt niet op de 12e .

Maar al een datum bekend ????? #%$§@
Ik kan echt niet op de 12e .
-
Sebusta
- Donateur (2x)

10 jaar Saabforum meeting?
Heel leuk idee zo'n meeting. Ik ben in ieder geval van de partij
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
shearwater
- In memoriam †
Is er al zoiets als een organiserend commitee?
-
ZSR
- Donateur (3x)

Klootwijk, Assel, das bijna 1.5 uur rijden vanuit de bewoonde wereld!
Maar van horen zeggen is het daar nog gratis parkeren en hoeft je fiets niet aan de ketting.

Maar van horen zeggen is het daar nog gratis parkeren en hoeft je fiets niet aan de ketting.