En Greg: die 99, die is gewoon tof. Heel tof
Nieuwjaarsmeeting zondag 13 januari - the afterparty!
-
wouterve
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Hulde voor Brinky en JWaterink, goede organisatie en op naar de 2e editie?
Ik heb begrepen dat ik een mooie rit heb, maar ik kon helaas alleen naar het karten komen. Het karten was hardstikke leuk, was alleen na afloop een beetje misselijk. Lag waarschijnlijk aan de voor de start genuttigde spekpannekoek en een opkomende griep. Een goede voorbereiding is het halve werk, zeggen ze.....
Op de terugweg vlgs. mij nog een stukje met Sander en Moniek opgereden?
Ik heb begrepen dat ik een mooie rit heb, maar ik kon helaas alleen naar het karten komen. Het karten was hardstikke leuk, was alleen na afloop een beetje misselijk. Lag waarschijnlijk aan de voor de start genuttigde spekpannekoek en een opkomende griep. Een goede voorbereiding is het halve werk, zeggen ze.....
Op de terugweg vlgs. mij nog een stukje met Sander en Moniek opgereden?
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Fantastische dag gehad vandaag.
Heren van de organisatie, hulde. Alles was goed geregeld, maar niet té, dat is ook wel eens prettig
Een hoop goedgemutste Saab-enthousiastelingen weer mogen ontmoeten, het virtuele dorp begint steeds sprekender te worden.
Mijn gewonnen turbodrukmeter gaat een mooie plek in de wagen krijgen.
Ik zal een paar foto's morgen online zetten.
Nah, eigenlijk terwijl ik aan het typen ben, twee leuke pica's.
Sander69's bolide:

Tsja...

Heren van de organisatie, hulde. Alles was goed geregeld, maar niet té, dat is ook wel eens prettig
Een hoop goedgemutste Saab-enthousiastelingen weer mogen ontmoeten, het virtuele dorp begint steeds sprekender te worden.
Mijn gewonnen turbodrukmeter gaat een mooie plek in de wagen krijgen.
Ik zal een paar foto's morgen online zetten.
Nah, eigenlijk terwijl ik aan het typen ben, twee leuke pica's.
Sander69's bolide:

Tsja...

-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Greg
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
wouterve
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
Organisatie thnx, mooie toertocht. Helaas weinig tijd gehad om sociaal te doen.
Hoe zit dat trouwens met die puntentelling? Snap niet hoe die in elkaar steekt. Wij hadden trouwens het idee dat die foto´s bij ons best goed gingen, dus verbazing over slechts tien punten voor de foto´s
Als ik kijk naar de rangschikking dan zie ik dat team MIchiel en Ruben met de foto´s en de vragen net zoveel punten hebben verdient als wij maar meer kilometers hebben afgelegd en toch boven ons staan? extra strafpunten omdat wij in een Volvo reden?
Hoe zit dat trouwens met die puntentelling? Snap niet hoe die in elkaar steekt. Wij hadden trouwens het idee dat die foto´s bij ons best goed gingen, dus verbazing over slechts tien punten voor de foto´s
Als ik kijk naar de rangschikking dan zie ik dat team MIchiel en Ruben met de foto´s en de vragen net zoveel punten hebben verdient als wij maar meer kilometers hebben afgelegd en toch boven ons staan? extra strafpunten omdat wij in een Volvo reden?
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
B.J.B.jr Waarom Heb je geen album, waar ik nog een keertje even naar je Bolide kan kijken!
Tja, zal binnenkort eens een album aanvragen.. Ik weet dat in het album van DeZweed foto's staan van mijn auto...! ook heeft Waxle er een paar in deze rubriek geplaatst. By the way: Als het goed is gaan we zaterdag beginnen met het monteren van stage 3........
Tja, zal binnenkort eens een album aanvragen.. Ik weet dat in het album van DeZweed foto's staan van mijn auto...! ook heeft Waxle er een paar in deze rubriek geplaatst. By the way: Als het goed is gaan we zaterdag beginnen met het monteren van stage 3........
-
nacra 93
- Donateur

@waxle mooie foto,s maar je moet nog wel eens een cursus doen want dit kan echt niet 
maar deze hou ik

maar deze hou ik

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
dat krijg je als je gaat mixen (in dit geval blauwe en groene koelvloeistof)wouterve schreef: De 99 Turbo vond 't zum kotzen?
dankzij een haarspeld van naomi (om de ventilator-switch voor het lapje te houden) en 5 liter brabants nat van Greg, kon het prille griepje gelukkig al snel de kop in worden gedrukt
Leverde daar bij die molen wel leuke reacties op, zoals je zult snappen
kap open, ik in mijn sas!
Hulde aan de organisatie, ook wij hebben een hele leuke dag gehad