16 nov: karten (Hezemans) + tapas in Eindhoven
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Re: 16 nov tapas in Eindhoven
Ola,
Ik kom kennis maken en ook een paar rondjes rijden als jullie het goed vinden.
Groet,
Ralph
Groet,
Ralph
-
AeroR
- Geregistreerd lid
[]
hehe ja moest ff kijken of ik wel kon kwa werk.
hehe ja moest ff kijken of ik wel kon kwa werk.
-
werli
- Donateur (2x)

heeyRalphH schreef:Ola,
Groet,
Ralph
hopelijk geraak je er want ik heb begrepen (ondervonden )dat jou auto enkel korte stukjes kan rijden
dacht je nu echt dat je er van gespaard ging blijven ....mooi niet
mvg werner
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
Kan oude man met snelle aero er nog bij? Voor de tapas dan, karten ga ik niet redden. Sytze, heb jij nog tips voor het parkeren? Ken na 4 jaar Eindhoven nog steeds niet zo goed vreest ik.
-
millerman
- Donateur (3x)

Tuurlijk, ga binnen een uurtje bellen dus tel je er nog even bij. Parkeren moeten we nog even kijken. In het centrum zijn er diverse betaalde opties in de buurt (Keizersgracht, Stadhuisplein, Heuvel Galerie, Paradijslaan) en als je wat verder wil lopen kun je naast het Anne Frank Plantsoen parkeren (kun je na het eten misschien nog voor wat ander vertier terecht
). Voor de karters is het misschien een idee om de meeste auto's daar te laten staan en met een klein aantal auto's naar het centrum te rijden. Dat laat ik aan eenieder zelf over.
-
millerman
- Donateur (3x)

Net geprobeerd te reserveren. Karten kan pas 2 dagen vooraf, dus ik hang volgende week zondag in de telefoon om meteen te reserveren. Tapas kon voor grotere groepen ook alleen via een formuliertje online, dus maar ingevuld en even afwachten... Als het definitiever is, stuur ik een PB rond.
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
may the Forge be with you!
tot dinsdag!
-
inactief
- Geregistreerd lid
Veul geneuzel, wènig geregel!millerman schreef:Net geprobeerd te reserveren. Karten kan pas 2 dagen vooraf, dus ik hang volgende week zondag in de telefoon om meteen te reserveren. Tapas kon voor grotere groepen ook alleen via een formuliertje online, dus maar ingevuld en even afwachten... Als het definitiever is, stuur ik een PB rond.
Ik krijg er honger van!
Gr
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
never in the history of humanity so many had to thank so much to so few...
Goed gedaan Miller-the-man!
Goed gedaan Miller-the-man!
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Dan sturen we je op werkbezoek naar het noorden om te kijken hoe ze het daar doen 
-
millerman
- Donateur (3x)

Dat duurt weer een hele tijd voor ze daar gaan eten, voor die tijd hebben wij allang weer ergens anders voer naar binnen gebuffeld 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Waarschijnlijk organiseert Saabforum-regio Den Haag voor die tijd inderdaad een kaasfondue meeting...
@bestway, je paraplu is gelokaliseerd, en ligt achterin de Viggen!
Is parkeergarage "Hooghuis" niet het meest dichtbij La Gitana?
@bestway, je paraplu is gelokaliseerd, en ligt achterin de Viggen!
Is parkeergarage "Hooghuis" niet het meest dichtbij La Gitana?