Rode classic cabrio meet zo middag 17-5 utrecht
-
XB
- Geregistreerd lid
-
Nick
- Donateur (2x)

-
op
- Donateur (4x)

UPDATE:
Als datum tussen de vrije dagen lijkt mij zondagmidddag 17 mei geschikt.
Tijd : 14.00 uur
Plaats: goede fotolocatie in of bij Utrecht
Ik ben met de lokaties bezig, ik zoek en goede plek waar je alle ruimte hebt om auto's te fotograferen met zo mooi mogelijke achtergrond.
Een rijtje rode classic cabrio's blijft het uitgangspunt.
Natuurlijk zijn alle rode 900NG en 9-3 cabrio's ook welkom en cabrio's in andere kleuren ook.
Wat is er te doen? Bij elkaar komen op een of twee goede fotoplaatsen (ik heb een moderne nieuwbouwlokatie en een landgoed op het oog) is wat mij betreft voldoende, wie dat wil kan natuurlijk daarna ook nog high-tea-en, borrelen en/of eten oid. maar dat kan iemand anders organiseren?
Voor de catering lijken mij meegenomen thermosflessen en koekjes of zo wel genoeg.
Wie doet er mee?
Als datum tussen de vrije dagen lijkt mij zondagmidddag 17 mei geschikt.
Tijd : 14.00 uur
Plaats: goede fotolocatie in of bij Utrecht
Ik ben met de lokaties bezig, ik zoek en goede plek waar je alle ruimte hebt om auto's te fotograferen met zo mooi mogelijke achtergrond.
Een rijtje rode classic cabrio's blijft het uitgangspunt.
Natuurlijk zijn alle rode 900NG en 9-3 cabrio's ook welkom en cabrio's in andere kleuren ook.
Wat is er te doen? Bij elkaar komen op een of twee goede fotoplaatsen (ik heb een moderne nieuwbouwlokatie en een landgoed op het oog) is wat mij betreft voldoende, wie dat wil kan natuurlijk daarna ook nog high-tea-en, borrelen en/of eten oid. maar dat kan iemand anders organiseren?
Voor de catering lijken mij meegenomen thermosflessen en koekjes of zo wel genoeg.
Wie doet er mee?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
Rooie Cabrio