Ik vind het prima! Leuk ritje door de sneeuw, met alle `kortneuzen´ op een rijesalet schreef: Misschien zelfs wel snowboots, of zou het niet meer gebeuren?
Overigens zou ik 2 feb wel kunnen (moet er iets voor verzetten maar dat kan wel).
90-99 "kortneuzen" het was geweldig! plaatjestijd...
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: 90-99 "kortneuzen" meet
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Mag ik met je meerijden?Christiaan94 schreef:Al iets meer bekend over deze meet? De 99 gaat er misschien uit maar wil wel nog een meeting met 'm doen. Zondag 2 februari schikt mij wel, hoe denken de anderen hierover?
-
theun
- Donateur (3x)

Ik zit een beetje lastig met een datum plannen.... Ivm oppas enzo..
Maar zullen we 2 februari maar aanhouden?? Als ik zelf onverhoopt niet kan zijn er vast nog wel genoeg kortneuzen voor een meet...
Maar zullen we 2 februari maar aanhouden?? Als ik zelf onverhoopt niet kan zijn er vast nog wel genoeg kortneuzen voor een meet...
-
Christiaan94
- Donateur

Natuurlijk! Je mag zelfs een rondje sturen als je wilt, je bent immer (rijdend) 99 loosBrandslang schreef:Mag ik met je meerijden?Christiaan94 schreef:Al iets meer bekend over deze meet? De 99 gaat er misschien uit maar wil wel nog een meeting met 'm doen. Zondag 2 februari schikt mij wel, hoe denken de anderen hierover?
-
ralph_m
- Donateur (5x)

2-2 kan onder voorbehoud wel.
Hangt even van dochterlief af of die zin heeft, mijn vriendin is op pad die dag.
Dus als ik kom, kom ik met mijn dochter.
Hangt even van dochterlief af of die zin heeft, mijn vriendin is op pad die dag.
Dus als ik kom, kom ik met mijn dochter.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

....ja mooi he. En dat in 1985 (dat is toch pre-fotoshop of is het al kinderschoenen-fotoshop? In ieder geval heel netjes gedaan!)
-
johnb52
- Donateur (7x)

Camera op statief en de auto na elke foto verzetten, daarna knippen en plakken. Klaar!
-
Rotger 9-3
- Geregistreerd lid
Leuk! Moet wel even kijken of ik op 2/2 kan ivm werk want ik ben chauffeur en het is bij ons momenteel gekkenhuis dus OVB wil ik mij ook aanmelden met de 99 
-
redmervand
- Donateur (6x)

Is de datum inmiddels vastgesteld op 2 februari?
Alleen de locatie nog definitief maken dan?
Eventueel is hier in de buurt, regio Apeldoorn, nog recreatiegebied Bussloo(Bussloo), wel betaald parkeren (€2,-) maar een kiosk (Robberskamp) die ook open is in de winter
Dan misschien de topic titel even aanpassen en een lijstje met deelnemers compleet maken?
* edit; er was al een lijstje met deelnemers
Alleen de locatie nog definitief maken dan?
Eventueel is hier in de buurt, regio Apeldoorn, nog recreatiegebied Bussloo(Bussloo), wel betaald parkeren (€2,-) maar een kiosk (Robberskamp) die ook open is in de winter
Dan misschien de topic titel even aanpassen en een lijstje met deelnemers compleet maken?
* edit; er was al een lijstje met deelnemers
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Op een zondag heeft mijn voorkeur en wat de locatie betreft vond ik die sugestie van Dax niet verkeerd. 
-
redmervand
- Donateur (6x)

Ik wil ook best een eindje rijden hoor, graag zelfs!