Saabforum rally: 24 september de WATERLANDTOUR
-
Oosthoek
- Donateur

-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
ppcs
- Geregistreerd lid
T wordt gezellig. Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. De route staat voor 95% en ik ben nu bezig met de lokaties voor de nodige en noodzakelijke versnaperingen. Zodra ik een definitieve start en finishplek heb, dan krijgen jullie allemaal een officiele uitnodiging met de exacte route & betalings gegevens. Nog heel even geduld aub. Ik heb er veel zin in.
Gr,
Peter-Paul
Gr,
Peter-Paul
-
brinky
- Donateur

Ik wil me ook aanmelden (binnenkort ontvang je mail van me, ppcs), maar eerst nog een vraagje. Wat houdt zo'n rit precies in? Is er een competitie-element of rijd je gewoon een tochtje? Zit er een puzzel-element in? Bolletje-pijltje systeem?
Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit eerder zo'n rally gereden en kon de antwoorden niet in het topic vinden.
Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit eerder zo'n rally gereden en kon de antwoorden niet in het topic vinden.
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
Troller
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Mijn bovenstaande vraag staat nog steeds. Please, wat meer info?brinky schreef:Ik wil me ook aanmelden (binnenkort ontvang je mail van me, ppcs), maar eerst nog een vraagje. Wat houdt zo'n rit precies in? Is er een competitie-element of rijd je gewoon een tochtje? Zit er een puzzel-element in? Bolletje-pijltje systeem?
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Tijdgebrek dus ik hou t kort:
Tourtocht
Wel competitieelement ( niet op tijd )
Aanwijzingen en afstanden systeem
Zeer mooie route door t waterand in midden & zuid NL
Een aantal puzzel vragen, om te controleren of de route op de juiste manier gereden wordt.
Voor d ebeginner en ervaren rally rijder beiden zeker te doen en voor beiden hardstikke leuk. Als je verder nog vragen hebt. Stel ze
Gr,
PP
Tourtocht
Wel competitieelement ( niet op tijd )
Aanwijzingen en afstanden systeem
Zeer mooie route door t waterand in midden & zuid NL
Een aantal puzzel vragen, om te controleren of de route op de juiste manier gereden wordt.
Voor d ebeginner en ervaren rally rijder beiden zeker te doen en voor beiden hardstikke leuk. Als je verder nog vragen hebt. Stel ze
Gr,
PP
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid