Saabforum rally: 24 september de WATERLANDTOUR

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.

Kom jij ook op 24 september?

ja, natuurlijk!
27
68%
nee, ik kan niet komen
13
33%

Totaal aantal stemmen: 40

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 27 aug, 2006 23:23

Ik zou graag meedoen maar het komt me in deze periode gewoon heel slecht uit :( Volgende keer beter.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 29 aug, 2006 23:52

Zo heb zojuist een mailtje gestuurd voor de aanmelding. Er wou gelukkig een maat van me mee om de tijd te doden (zou mooi zijn als hij ook naar SAAB bekeerd :P , maar dat lijkt me sterk. Ik moet al om 7 uur sochtens van huis om om half 10 bij haarlem te zijn, wat een pokke eind.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 30 aug, 2006 17:15

Ik heb me geloof ik ook aangemeld, is het niet? :wink:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 01 sep, 2006 12:33

Ik heb mezelf en mijn zwager net ingeschreven, ieder in eigen auto met eigen vrouw :) Dus weer 2 Saabjes erbij.

WimZ

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » za 02 sep, 2006 17:53

ik heb me ook net aangemeld

zal vragen of s95ae met me mee wil (als navigator)...

davidjoost

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 02 sep, 2006 19:13

Hallo allemaal,

Wat is dat dan eigenlijk, want er staat rally voor, gaan we de auto afbeulen?? :cry:

Weet iemand wat het precies is, en kan die het mij goed vertellen, en weet iemand details, etc. :?:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 02 sep, 2006 19:46

Check dit topic even: viewtopic.php?t=12502

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 02 sep, 2006 21:07

Ongeveer hetzelfde dus, of hétzelfde?? :D

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » za 02 sep, 2006 22:36

T wordt gezellig. Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. De route staat voor 95% en ik ben nu bezig met de lokaties voor de nodige en noodzakelijke versnaperingen. Zodra ik een definitieve start en finishplek heb, dan krijgen jullie allemaal een officiele uitnodiging met de exacte route & betalings gegevens. Nog heel even geduld aub. Ik heb er veel zin in.

Gr,

Peter-Paul

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 03 sep, 2006 22:03

Ik wil me ook aanmelden (binnenkort ontvang je mail van me, ppcs), maar eerst nog een vraagje. Wat houdt zo'n rit precies in? Is er een competitie-element of rijd je gewoon een tochtje? Zit er een puzzel-element in? Bolletje-pijltje systeem?

Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit eerder zo'n rally gereden en kon de antwoorden niet in het topic vinden.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 03 sep, 2006 23:07

Ik wil ook komen met mijn 900 T8, maar deze is momenteel wat nukkig, mogelijk omdat hij in Groningen moet blijven slapen, dus ik moet eerst eens even goed onder vier cilinders met hem praten alvorens ik mij kan aanmelden...

Troller
Geregistreerd lid

Bericht door Troller » di 05 sep, 2006 22:45

Ik ben van plan om rond die tijd in Nederland te zijn en als jullie er niets op tegen hebben een 9-5 Aero met Duits kenteken er bij te hebben probeer ik het te halen..... :o

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 07 sep, 2006 11:37

brinky schreef:Ik wil me ook aanmelden (binnenkort ontvang je mail van me, ppcs), maar eerst nog een vraagje. Wat houdt zo'n rit precies in? Is er een competitie-element of rijd je gewoon een tochtje? Zit er een puzzel-element in? Bolletje-pijltje systeem?

Sorry voor de vragen, maar heb nog nooit eerder zo'n rally gereden en kon de antwoorden niet in het topic vinden.
Mijn bovenstaande vraag staat nog steeds. Please, wat meer info?

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » do 07 sep, 2006 13:22

Tijdgebrek dus ik hou t kort:

Tourtocht
Wel competitieelement ( niet op tijd )
Aanwijzingen en afstanden systeem
Zeer mooie route door t waterand in midden & zuid NL
Een aantal puzzel vragen, om te controleren of de route op de juiste manier gereden wordt.

Voor d ebeginner en ervaren rally rijder beiden zeker te doen en voor beiden hardstikke leuk. Als je verder nog vragen hebt. Stel ze

Gr,

PP

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 10 sep, 2006 11:58

Uhm ik wilde me even inlezen op saabclub.nl maar die site heeft er vandaag niet zo zin in.
Mogen roestige Saab 9000's ook mee doen of is het meer voor de klassiekers ?

Plaats reactie