gamba's of ribbekens als alternatief 24 juni
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: gamba's of ribbekens als alternatief 24 juni
Ik denk dat Gijs dan liever met zijn eigen gambaatje speelt, getuige de foto's 
-
bestway
- Donateur (2x)

-
werli
- Donateur (2x)

het gaat hier weer de goede richting uit
de sfeer is er al het eten nog niet
om niemand te discrimineren heeft niemand een persoonlijke uitnodiging gehad
ik ben er ondertussen achter dat de uitdrukking "gezellig " wil zeggen dat je komt ,niet dan ?
dit even rechtgezet om toch wel de juiste reservering te kunnen doen en of aan te passen (noodzaak )
ik neem nota dat gevechtskledij een must is
tot hier toe zijn we met 7 en één twijfelgeval maar dat is die eewige twijfelaar dacht ik
de sfeer is er al het eten nog niet
om niemand te discrimineren heeft niemand een persoonlijke uitnodiging gehad
ik ben er ondertussen achter dat de uitdrukking "gezellig " wil zeggen dat je komt ,niet dan ?
dit even rechtgezet om toch wel de juiste reservering te kunnen doen en of aan te passen (noodzaak )
ik neem nota dat gevechtskledij een must is
tot hier toe zijn we met 7 en één twijfelgeval maar dat is die eewige twijfelaar dacht ik
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Oh oh oh... ik word weer helemaal verkeerd begrepen en alleen mijn foute stukjes tekst worden er weer uit gehaald en alternatief geinterpreteerd hoor.... (Note to self... niet meer multiple-interpreteerbare opmerkingen maken hier... zeker niet als het gaat over eten met die SAAB mannen van zuid NL en B... kunnen ze niet handelen namelijkmillerman schreef:Ik denk dat Gijs dan liever met zijn eigen gambaatje speelt, getuige de foto's
Kon wel eens van pas komen jawerli schreef:ik neem nota dat gevechtskledij een must is
Dacht je aan zoiets???
Of...
Maar... als ik zo de tekst van t restaurant lees dan komt t vast allemaal wel goed...
... Och hoe romantisch!!! Goede keuze WernerZo kan u voor een drankje, lunch of diner bij kaarslicht, met een aangepast wijntje & trendy gerechtjes, steeds bij ons terecht in de zaak zelf of op ons rustgevend terras aan het water.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Bij deze nog een aanmelding... onze Nairua zal ook aanwezig zijn!!!
-
werli
- Donateur (2x)

komen die foto's van je privé collectie ,of ga je hier komen te zeggen dat het gijs niet is ?Red lady schreef:
Of...
... Och hoe romantisch!!!
ik vind niet dat je hem op de eerste foto echt afgeragt hebt: fight_boxing:
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik weet wat Gijs vanavond gaat doen: trainen ...........

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Resume: gamba + romantisch + trainen = G(r)ij(n)s?

-
nove mille
- Geregistreerd lid
Gewichtheffen ?bestway schreef:Ik weet wat Gijs vanavond gaat doen: trainen ...........![]()
![]()

-
Red lady
- Geregistreerd lid
Heeeee niet ineens nu zo snel reageren.. dan kloppen mijn opmerkingen niet meer.... nou ja.. stuur ze alsnog maar ff dan...
)
Of bedoel je bierdrinken... zodat ik hem er morgen niet uit drink met de wijntjes?
Hahaha... arme Gijs....
Shhhhhttttt... ik dacht dat ik nog net de foto's gekozen had waarop hij niet heel duidelijk herkenbaar is (en die nog een beetje met goed fatsoen hier op t SF geplaatst kunnen wordenwerli schreef:komen die foto's van je privé collectie ,of ga je hier komen te zeggen dat het gijs niet is ?![]()
Ziet er toch al best apetijtelijk uit.... ???!!!bestway schreef: Ik weet wat Gijs vanavond gaat doen: trainen ...........
Of bedoel je bierdrinken... zodat ik hem er morgen niet uit drink met de wijntjes?
[/quote]tenfour schreef:Resume: gamba + romantisch + trainen = G(r)ij(n)s?
Hahaha... arme Gijs....
-
werli
- Donateur (2x)

http://www.youtube.com/watch?v=18v7wWCg ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
evo
- Donateur (2x)

Eh, gezellig... Ja 
Doe mij die maar
Doe mij die maar
-
millerman
- Donateur (3x)

-
bestway