Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Deense Saabmeeting (13-15 mei) met De Fotoos
[]gelukkig zeg je het zelf.
nu lukt-ie wel.
nu lukt-ie wel.
-
RolVer
- In memoriam †
Een klein beetje
Een week later is er eindelijk dat heerlijke weer wat we besteld hadden, dus Pruttel zaterdag een slinger gegeven en op rapstoer en op zondag naar Rendsburg waar een old- & youngtimertreffen was.
Allemaal leuk en gezellig, maar het haalde toch niet bij De Deense Saabmeeting, een aantal plaatjes (redelijk herkenbaar nu) wilde ik jullie toch niet onthouden:
een oude Saab bij een oud spoor

Al het geel is nu ook knalgeel

een Pruttel van dat andere merk

een Topolino, het muisje onder de grote jongens

een Renootje 4

een puike Opel

nostalgie

een wel erg mooie Jaguar

de Rendsburger brandweer, je weet het maar nooit met dat warme weer

afijn, er was van alles wat.........

behalve SAAB
Volgend jaar staat Pruttel daar (deelname gratis, meer liefhebbers?)
Voor 1 euro heb ik nog wel een "Oldtimer Markt" uit 1996 kunnen scoren met een goed artikel over Saab 96 met vele mooie foto's
Groet Rolf (soms is ie net een ouwe Jood)
Een week later is er eindelijk dat heerlijke weer wat we besteld hadden, dus Pruttel zaterdag een slinger gegeven en op rapstoer en op zondag naar Rendsburg waar een old- & youngtimertreffen was.
Allemaal leuk en gezellig, maar het haalde toch niet bij De Deense Saabmeeting, een aantal plaatjes (redelijk herkenbaar nu) wilde ik jullie toch niet onthouden:
een oude Saab bij een oud spoor

Al het geel is nu ook knalgeel

een Pruttel van dat andere merk

een Topolino, het muisje onder de grote jongens

een Renootje 4

een puike Opel

nostalgie

een wel erg mooie Jaguar

de Rendsburger brandweer, je weet het maar nooit met dat warme weer

afijn, er was van alles wat.........

behalve SAAB
Volgend jaar staat Pruttel daar (deelname gratis, meer liefhebbers?)
Voor 1 euro heb ik nog wel een "Oldtimer Markt" uit 1996 kunnen scoren met een goed artikel over Saab 96 met vele mooie foto's
Groet Rolf (soms is ie net een ouwe Jood)
-
Reub
- Geregistreerd lid
Leuke plaatjes; ook van het oldtimer spul in Duitsland!
-
RolVer
- In memoriam †
[]Dat was ook een gezellige bedoeling met kraampjes met onderdelen, maar vooral op Duitse auto's georiënteerd uiteraard.
Groet Rolf (hij vindt die ouwe auto's altijd wel leuk om te bekijken)
Groet Rolf (hij vindt die ouwe auto's altijd wel leuk om te bekijken)
-
RolVer
- In memoriam †
Re: Deense Saabmeeting (13-15 mei) foto's
Hallo Jungleman,Jungleman schreef: tijdens de lounge in het restaurant onze hersens (voor zover nog werkend) de vrije loop gelaten over het idee dat Edward tijdens het weekend al spuide: 'de reünie'. gezien ons werk zal het in een weekend (lees: zondag) gebeuren. een eerste idee: bezoek aan Instituut Beeld en Geluid, met daarna BBQ ten huize van Edward of mij (ik vraag mij wel meteen af waar ik al die Saabs laat...). uiteraard horen Yke (indien hersteld), Rolf en aanhang er dan ook bij te zijn!
Mocht bovenstaand idee ernstige vormen gaan aannemen dan kunnen wij (De Deense Doggen) en Piet met meiden zondagavond 27 Juni.
Dan heeft Nederland de eer om een paar voormalige staatsburgers voor een paar dagen weer in de armen te mogen sluiten.
Groet Rolf (hij Saabt behoorlijk wat af de komende tijd)
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
het bericht is doorgestuurd. het zit in de molen. verdere info komt via PB/mail
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
vandaag even overleg gehad met Edward. het programma voor 27 juni is voor het moment ongeveer zo:
12.00-12.30u verzamelen bij Edward (die heeft van de Hilversumse equipe tenslotte de meeste parkeerruimte voor de deur.)
12.45u verplaatsing naar Instituut Beeld en Geluid (entree is wel
€ 14pp
, moeten we dus nog even nader bekijken)
13.00u-16.00u bezoek aan Instituut Beeld en Geluid
16.00u verplaatsing terug naar Edward
vanaf plm. 17.00u BBQ (ongeacht weersomstandigheden! we zijn inmiddels wel wat gewend).
aangezien er op maandag weer door mensen gewerkt moet worden, zal de avond niet te laat eindigen. maar je weet maar nooit: gezelligheid kent geen tijd!
voor informatie over 'Het Instituut':
http://portal.beeldengeluid.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
commentaar is welkom (of we er wat mee doen is een tweede
)
P.-H.
12.00-12.30u verzamelen bij Edward (die heeft van de Hilversumse equipe tenslotte de meeste parkeerruimte voor de deur.)
12.45u verplaatsing naar Instituut Beeld en Geluid (entree is wel
13.00u-16.00u bezoek aan Instituut Beeld en Geluid
16.00u verplaatsing terug naar Edward
vanaf plm. 17.00u BBQ (ongeacht weersomstandigheden! we zijn inmiddels wel wat gewend).
aangezien er op maandag weer door mensen gewerkt moet worden, zal de avond niet te laat eindigen. maar je weet maar nooit: gezelligheid kent geen tijd!
voor informatie over 'Het Instituut':
http://portal.beeldengeluid.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
commentaar is welkom (of we er wat mee doen is een tweede
P.-H.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Staat genoteerd in mijn agenda, of ik er wat mee doe is een tweede 
-
i.j.brouwer
- In memoriam †
Mogen wij intekenen voor 2 personen uit Dokkum?
Leuk elkaar weer te treffen.
Saab 9-3 2.2 tid
Saab 900 2.3 huifkar
Saab 96 V4
Welke Saab nemen we ?
Leuk elkaar weer te treffen.
Saab 9-3 2.2 tid
Saab 900 2.3 huifkar
Saab 96 V4
Welke Saab nemen we ?
-
RolVer
- In memoriam †
Wij komen met z'n 5en.
Groet Rolf (hij heeft het gevoel dat zijn topic gekaapt is
)
Groet Rolf (hij heeft het gevoel dat zijn topic gekaapt is
-
i.j.brouwer
- In memoriam †
Re: Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6
Rolverdorie jullie komen ook? Gezellig!
Niet een beetje overdreven dat jullie met 5 Saabs komen?
Ach staat wel mooi voor Edward zijn huis.
Gr IJB
Gr IJB
-
RolVer
- In memoriam †
Wordt inderdaad gezellig, maar wij komen echt maar met 1 Saab en 1 klein Bobje.i.j.brouwer schreef:Rolverdorie jullie komen ook? Gezellig!
Gr IJB
Us ben zunig
We nemen zuidwesters en stormbestendige pakken mee voor de bbq.
Groet Rolf (hij vindt het wel een beetje sneu voor Edward, dat lage Saab gehalte dan
-
i.j.brouwer
- In memoriam †
Niet nodig neem liever de Weber mee.We nemen zuidwesters en stormbestendige pakken mee voor de bbq.
-
RolVer
- In memoriam †
[]Nee, nee dit keer komen we echt met de Saab.
In de eerste plaats gaat dat wat sneller, het is wat minder warm en er wordt wat minder vreemd gekeken op de snelweg (wij voorkomen hiermee wat ongelukken want men is zo snel afgeleid vandaag de dag...)
Voorlopig rijden we met onze Weber wat door het Deense heuvellandschap.
Misschien volgend jaar.

Groet Rolf (hij houdt er wel van om wat rond te grillen)
In de eerste plaats gaat dat wat sneller, het is wat minder warm en er wordt wat minder vreemd gekeken op de snelweg (wij voorkomen hiermee wat ongelukken want men is zo snel afgeleid vandaag de dag...)
Voorlopig rijden we met onze Weber wat door het Deense heuvellandschap.
Misschien volgend jaar.

Groet Rolf (hij houdt er wel van om wat rond te grillen)
-
RolVer
- In memoriam †
ps. Aansluitend op het schrijven hierboven, kan ik al wel verklappen dat we proeven nemen met een pølser kanon.
Zoals de Deense Saabmeeting vrinden inmiddels weten is een pølser (eigenlijk moet dit met een hoofdletter geschreven worden, zo dus: Pølser) een overheerlijke Deense worst die gegrilt wordt geserveerd met diverse duistere sauzen, augurk, gefruite uitjes en het geheel verpakt in een broodje. Na het nuttigen van zo Pølser wordt er een proces op gang gezet in het menselijk darmen stelsel (1)welke zijn weerga niet kent.
(1)(in het Deens genaamd prutkanaal (spreek uit proetkanaal (en prut is vrij vertaald: scheet(sorry voor het woordgebruik)))
Dit bracht ons op het idee om een Pølsergrilkanon te bedenken. Er zijn al voorzichtig wat proeven genoemen, echter met de gegrilde Pølser zijn er al enkele zwaargewonden te betreuren. Dit heeft te maken met een te grote kracht waarmee de Pølsers gelanceerd worden en het feit dat de Denen niet gewent zijn om met zoiets moderns om te gaan.
De een gaat er met open mond voor staan en anderen laten de pantalon zakken en bukken voor......afijn ik zal u dit besparen.
Het prototype wil ik u echter niet onthouden het model is speciaal geconstrueerd om door een Saab getrokken te worden. Saabrijders zijn van mensen die van toeren, natuur en avontuur houden. Wij zien dit dan ook als welkome aanvulling in deze behoefte.
Prijzen zijn nog niet bekend, maar voor forummers hanteren we uiteraard speciale forumprijzen.
Er zullen diverse pittige kleuren leverbaar zijn, waaronder een roze model. Dit is een speciaal model bedoelt voor achter de op het forum al eerder gesignaleerde 96 cabrio in pink, welke ook dit jaar weer op de gayparade zijn opwachting zal maken.
Wij willen jullie niet verder in spanning laten: hier is ie dan

Productie, levertijden en prijzen worden zo snel mogelijk via dit forum bekend gemaakt.
Er komen ook enkele exemplaren in de verhuur, leuk voor feestjes en andere Saabmeetingen
Groet Rolf (hij ziet er wel worst in)
Zoals de Deense Saabmeeting vrinden inmiddels weten is een pølser (eigenlijk moet dit met een hoofdletter geschreven worden, zo dus: Pølser) een overheerlijke Deense worst die gegrilt wordt geserveerd met diverse duistere sauzen, augurk, gefruite uitjes en het geheel verpakt in een broodje. Na het nuttigen van zo Pølser wordt er een proces op gang gezet in het menselijk darmen stelsel (1)welke zijn weerga niet kent.
(1)(in het Deens genaamd prutkanaal (spreek uit proetkanaal (en prut is vrij vertaald: scheet(sorry voor het woordgebruik)))
Dit bracht ons op het idee om een Pølsergrilkanon te bedenken. Er zijn al voorzichtig wat proeven genoemen, echter met de gegrilde Pølser zijn er al enkele zwaargewonden te betreuren. Dit heeft te maken met een te grote kracht waarmee de Pølsers gelanceerd worden en het feit dat de Denen niet gewent zijn om met zoiets moderns om te gaan.
De een gaat er met open mond voor staan en anderen laten de pantalon zakken en bukken voor......afijn ik zal u dit besparen.
Het prototype wil ik u echter niet onthouden het model is speciaal geconstrueerd om door een Saab getrokken te worden. Saabrijders zijn van mensen die van toeren, natuur en avontuur houden. Wij zien dit dan ook als welkome aanvulling in deze behoefte.
Prijzen zijn nog niet bekend, maar voor forummers hanteren we uiteraard speciale forumprijzen.
Er zullen diverse pittige kleuren leverbaar zijn, waaronder een roze model. Dit is een speciaal model bedoelt voor achter de op het forum al eerder gesignaleerde 96 cabrio in pink, welke ook dit jaar weer op de gayparade zijn opwachting zal maken.
Wij willen jullie niet verder in spanning laten: hier is ie dan

Productie, levertijden en prijzen worden zo snel mogelijk via dit forum bekend gemaakt.
Er komen ook enkele exemplaren in de verhuur, leuk voor feestjes en andere Saabmeetingen
Groet Rolf (hij ziet er wel worst in)