PreciessssssssssMillerman schreef:Hoezo zat je auto onder de kalk, je was toch zo laat omdat je hem 3x had gewassen?
Meeting Tilburg zaterdag 26 juni - foto's p.14
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: Meeting Tilburg zaterdag 26 juni - waar het al drukker w
-
millerman
- Donateur (3x)

Kalkrijk water gebruikt en niet goed afgedroogd?
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Ook ik ben na een slordige 400km vandaag weer thuis. Ik vond het erg leuk om in de zon wat bandjes te trappen en weer wat bekende en onbekende forummers tegen te komen. Best een aantal verschillende typen, erg leuk!
Uiteindelijk zijn Boterbloem, v/db en ik nog een stukje gaan toeren, we kwamen uit bij een cafetaria in Loon op Zand waar we nog wat hebben gegeten.
Het bier smaakte ook prima, zeker voor herhaling vatbaar! Die Udenhout-meetings moeten erin blijven.
Uiteindelijk zijn Boterbloem, v/db en ik nog een stukje gaan toeren, we kwamen uit bij een cafetaria in Loon op Zand waar we nog wat hebben gegeten.
Het bier smaakte ook prima, zeker voor herhaling vatbaar! Die Udenhout-meetings moeten erin blijven.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bijgaand mijn foto's van de meeting:
http://s518.photobucket.com/albums/u343 ... ni%202010/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu naar pre-Parkpop in Den Haag city...
http://s518.photobucket.com/albums/u343 ... ni%202010/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu naar pre-Parkpop in Den Haag city...
-
millerman
- Donateur (3x)

Ah leuk! Veel plezier daar en groeten aan Artemis.
Nel heeft een favoriete pose!

Nel heeft een favoriete pose!

-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
ja ik had hem voor de meeting schoongemaakt in een wasbox. Het "afspoelwater" is toch niet zo vlek vrij af men zegt! 25 graden in de zon doet de rest....millerman schreef:Kalkrijk water gebruikt en niet goed afgedroogd?
-
portengen
- Geregistreerd lid
Zo, lekker er tussendoor gesneakt met verkeerde auto en niet aangemeld... werden toch zo ongeveer geaccepteerd 
Thnx
Thnx
-
Lalleman93
- Geregistreerd lid
Re: Meeting Tilburg zaterdag 26 juni - foto's p.14
Mede Forumer's,
Nu ik de foto's zie, toch flink balen dat jullie niet van mijn aanwezigheid hebben kunnen genieten. We maken zojuist de kaarsjes uit en de laatste wijn is leeg, maar de volgende keer zitten wij bij jullie!
Nu ik de foto's zie, toch flink balen dat jullie niet van mijn aanwezigheid hebben kunnen genieten. We maken zojuist de kaarsjes uit en de laatste wijn is leeg, maar de volgende keer zitten wij bij jullie!
-
mark123
- Geregistreerd lid
Ziet er gezellig uit jongens. Volgende keer hoop ik mijn 96 klaar te hebben dan kom ik ook even langs pruttelen.
-
bestway
- Donateur (2x)

Als ik alles zo lees en zie baal ik er wel van dat ik er niet bij kon zijn....................... 
-
Robke
- Geregistreerd lid
Was erg gezellig gisteren en toch weer een aantal gezichten bij de namen leren kennen.
Gelukkig ook erg lekker weer gehad.
Gelukkig ook erg lekker weer gehad.
-
YOYO
- Geregistreerd lid
Het was gezellig zo te zien 
Wie weet kom ik een volgende keer ook is kijken.
Wie weet kom ik een volgende keer ook is kijken.
-
nacra 93
- Donateur

Zag er wel gezellig uit, ken er maar 1 van trouwens yep dat fotomodel maatje 67
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ziet er gezellig uit boys! Is de 49-LNH-6 de CE cabrio van Kimmie & dbavell?