Meeting Scheveningen 13 mei
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
17 graden is best lekker! Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk een beetje droog blijft...ArjenH schreef:nou ik denk dat het wel te doen is morgen als ik dit zie, dus heb mij voorgenomen : Ik kom....
http://www.weeronline.com/Nederland/Scheveningen.htm
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
"Fotogenieke plek voor de Saabjes, eetgelegenheid zat (Simonis voor de kenners / toeristen), lekker uitwaaien aan het strand.esalet schreef:waar staat de kerninfo van deze meeting (plaats en tijd)?
Einde Houtrustweg. Dat is de P direct onder (zuid) de havenmond, met een grote windmolen, voorbij het ter ziele zijnde Norfolk-line terrein. Waarom? Mooie setting (havenhoofd, strand), gratis parkeren aan het strand (en dat in Scheveningen), zondagochtend plek zat. Verzamelen vanaf half 11, rond 12:30 wordt met hongerigen / dorstigen naar Simonis gereden (1 km) voor gebakken vis, haring en/of patat."

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

-
Richard de Jong
- Geregistreerd lid
-
Rylix
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Ik vanmiddag wat beginnende scheurtjes gezien in het leer
Dat ben ik nu tussendoor nog wat aan het invetten, en ga zometeen nog ff de ramen polijsten......hoef ik bij regen niet veel te wissen morgen, en blijf ik alles goed zien...
Plastishine zit er nog redelijk op van Goes 2 weken geleden...
Wel had ik nog graag de lak en de wielen gedaan, maar dat zit er niet meer in, dat vuil moeten jullie maar een beetje doorheenkijken
Plastishine zit er nog redelijk op van Goes 2 weken geleden...
Wel had ik nog graag de lak en de wielen gedaan, maar dat zit er niet meer in, dat vuil moeten jullie maar een beetje doorheenkijken
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Ai ai, en ik moet nog poetsen
. Morgen mooi weer (ik offer aan diverse goden) Heb deelnemers en afzeggers al een weekje niet meer ge-update, maar het aantal enthousiaste reacties in aanmerking genomen moeten het er meer dan 30 kunnen zijn. Allen welkom, vanaf een uur of 10, half elf op de P direct zuid van de havenmond, vanaf een uur of 12 / 12:30 of wanneer de eetlust toeslaat richting Simonis (Visafslagweg).
-
MXL
- Geregistreerd lid