Meeting Scheveningen 13 mei

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » za 12 mei, 2007 12:32

owww MXL 9:50 das gewoon uitslapen ! :)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 mei, 2007 12:32

ArjenH schreef:nou ik denk dat het wel te doen is morgen als ik dit zie, dus heb mij voorgenomen : Ik kom....

http://www.weeronline.com/Nederland/Scheveningen.htm
17 graden is best lekker! Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk een beetje droog blijft...

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » za 12 mei, 2007 12:39

precies heb geen Saanb pluutje namelijk ;-)

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 12 mei, 2007 15:14

waar staat de kerninfo van deze meeting (plaats en tijd)?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 mei, 2007 15:27

esalet schreef:waar staat de kerninfo van deze meeting (plaats en tijd)?
"Fotogenieke plek voor de Saabjes, eetgelegenheid zat (Simonis voor de kenners / toeristen), lekker uitwaaien aan het strand.

Einde Houtrustweg. Dat is de P direct onder (zuid) de havenmond, met een grote windmolen, voorbij het ter ziele zijnde Norfolk-line terrein. Waarom? Mooie setting (havenhoofd, strand), gratis parkeren aan het strand (en dat in Scheveningen), zondagochtend plek zat. Verzamelen vanaf half 11, rond 12:30 wordt met hongerigen / dorstigen naar Simonis gereden (1 km) voor gebakken vis, haring en/of patat."

Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 12 mei, 2007 15:40

thanx! :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 mei, 2007 20:22

Zo, de auto staat te glanzen voor de deur, nog even alle plasticstrips en dergelijke met Valma ingesmeerd, zodadelijk de auto parkeren :D en z'n jas aandoen!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 12 mei, 2007 20:26

Ikzal proberen er te zijn. Met waterpomptang!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 mei, 2007 20:29

nike schreef:
sjoerdk schreef:...Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk een beetje droog blijft...
Wat willen jullie nou :?: Droog weer of een gratis wasbeurt :wink:
Droog weer, wasbeurt heeft 'ie net al gehad :wink:

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » za 12 mei, 2007 21:46

hey

morgen kom ik ook kijken
9.3 steel-grey
en als er iemand wil mee rijden vanaf 't noorden van antwerpen ik heb nog een plaats ; ik ben wel van plan vroeg terug te keren

mvg werner

Richard de Jong
Geregistreerd lid

Bericht door Richard de Jong » za 12 mei, 2007 22:09

Ik denk dat ik morgen ook even kom kijken. (zal niet direct om 10.00 uur zijn). Hoeveel Saabs worden er ongeveer verwacht?

Rylix
Geregistreerd lid

Bericht door Rylix » za 12 mei, 2007 22:29

Zo, auto nog net kunnen wassen, voor de helft in het donker dus morgen eens kijken wat het resultaat is en hopen dat ik morgen droog die 120km naar Scheveningen kan rijden anders zal het voor niets geweest zijn :)

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 12 mei, 2007 22:40

Ik vanmiddag wat beginnende scheurtjes gezien in het leer :( Dat ben ik nu tussendoor nog wat aan het invetten, en ga zometeen nog ff de ramen polijsten......hoef ik bij regen niet veel te wissen morgen, en blijf ik alles goed zien... 8)
Plastishine zit er nog redelijk op van Goes 2 weken geleden...
Wel had ik nog graag de lak en de wielen gedaan, maar dat zit er niet meer in, dat vuil moeten jullie maar een beetje doorheenkijken :wink:

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » za 12 mei, 2007 22:50

Ai ai, en ik moet nog poetsen :oops: . Morgen mooi weer (ik offer aan diverse goden) Heb deelnemers en afzeggers al een weekje niet meer ge-update, maar het aantal enthousiaste reacties in aanmerking genomen moeten het er meer dan 30 kunnen zijn. Allen welkom, vanaf een uur of 10, half elf op de P direct zuid van de havenmond, vanaf een uur of 12 / 12:30 of wanneer de eetlust toeslaat richting Simonis (Visafslagweg).

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » za 12 mei, 2007 23:32

Mijn auto is twee weken geleden gewassen, hij ziet er nog steeds zwart uit, da's genoeg.

Plaats reactie