[20-12-2008] DynoMEET bij Tovami (& Tholen) @ 20 dec 200
-
brinky
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
DaanS
- Geregistreerd lid
-
pianoman
- Geregistreerd lid
DaanS (ik beschouw jou maar even als organisator bij Tholen): ik denk erover om morgen ook naar Tholen te komen; mijn auto is geheel standaard, dus ik hoef geen tuningseffecten te laten meten, maar het lijkt me toch wel leuk om te kijken of de 220 paarden er nog in zitten.
Maar het wordt vannacht waarschijnlijk heel erg laat, dus ik kan morgen pas tussen de middag arriveren, hopelijk is dat geen probleem?
Maar het wordt vannacht waarschijnlijk heel erg laat, dus ik kan morgen pas tussen de middag arriveren, hopelijk is dat geen probleem?
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Sjonge, jonge, wat een geswitch allemaal...
Ach ja, ook heel vervelend als je dit probeert te organiseren...
Respect voor de organisatoren, die hebben goed hun best gedaan en proberen er het beste van te maken.
Ook respect voor DaanS, ik moet hem toch ook gelijk geven.
Ik ga dus ook naar Tholen, zoals initieel gepland.
Ik kom uit Groningen, dus lang onderweg. Zal wel 11:00 uur worden dat ik er ben. Ik zou het waarderen om niet als laatste aan de beurt te zijn, gezien de terugreis die me nog wacht...
Goed, ik heb er zin in! Ik wens iedereen alvast een fijne dag!
Ciao,
Boaz
Ach ja, ook heel vervelend als je dit probeert te organiseren...
Respect voor de organisatoren, die hebben goed hun best gedaan en proberen er het beste van te maken.
Ook respect voor DaanS, ik moet hem toch ook gelijk geven.
Ik ga dus ook naar Tholen, zoals initieel gepland.
Ik kom uit Groningen, dus lang onderweg. Zal wel 11:00 uur worden dat ik er ben. Ik zou het waarderen om niet als laatste aan de beurt te zijn, gezien de terugreis die me nog wacht...
Goed, ik heb er zin in! Ik wens iedereen alvast een fijne dag!
Ciao,
Boaz
-
DaanS
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
nou, ik heb net een rondje stad gedaan naar Binckhorst. Het lijkt er op dat ie nu wel minder walmt. We gaan het meemaken.
Loopt wel heel lekker soepel. Soms merk je dat de 2 carbs niet helemaal netjes synchroon staan, maar stationair niks mis mee.
Mijn angst is dat de pakking niet lekker wil zetten, beetje trauma denk ik. Alvast mijn excuus vooraf als ik morgen de boel binnen blauw zet.
Loopt wel heel lekker soepel. Soms merk je dat de 2 carbs niet helemaal netjes synchroon staan, maar stationair niks mis mee.
Mijn angst is dat de pakking niet lekker wil zetten, beetje trauma denk ik. Alvast mijn excuus vooraf als ik morgen de boel binnen blauw zet.
-
Ton77
- Geregistreerd lid
ok mannen morgen (of de tijd gezien beter gezegd straks) gaan we het meemaken
hoop dat tholen lekkere koffie heeft want die zal ik nodig hebben
de pk's gaan rollen en de grafieken zullen niet liegen!!
we houden alles heel en zijn blin dat we aan de gang kunnen ondanks de donkere wolken die boven ons hoofd hingen afgelopen week
(dit was een tekst Gunar waardig vinden jullie niet?)
hoop dat tholen lekkere koffie heeft want die zal ik nodig hebben
de pk's gaan rollen en de grafieken zullen niet liegen!!
we houden alles heel en zijn blin dat we aan de gang kunnen ondanks de donkere wolken die boven ons hoofd hingen afgelopen week
(dit was een tekst Gunar waardig vinden jullie niet?)