Meeting Scheveningen 13 mei

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 11 mei, 2007 19:50

sjoerdk schreef: Ik denk dat we daar zondagochtend nog maar even langs moeten wippen! 8)
Shell tankstation aan de Binckhorstlaan (de "hoofdweg" door de Binckhorst) aan de zijde van het centrum. ik heb ze niet geteld, maar ca 30 cabines :shock:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 11 mei, 2007 19:52

jelger schreef:
sjoerdk schreef: Ik denk dat we daar zondagochtend nog maar even langs moeten wippen! 8)
Shell tankstation aan de Binckhorstlaan (de "hoofdweg" door de Binckhorst) aan de zijde van het centrum. ik heb ze niet geteld, maar ca 30 cabines :shock:
30 cabines, dat is nogal wat! :shock: Fiets als het weer het toelaat altijd door de Binckhorst naar school, ik wist dat je daar je auto kon wassen maar dat het zo groot is!

's Ochtends rond acht uur zie ik er altijd dikke directieauto's die voordat de dienst begint nog snel even gewassen worden.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 11 mei, 2007 20:11

ArjenH schreef:en dan is de tank ook meteen weer half leeg ;-)
Je mag wel met mij meerijden, dan kan je ook eens het echte 'saab gevoel' proeven. :wink:

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » vr 11 mei, 2007 22:21

of wil jij het echte (!) Saab gevoel bij mijn in een 9-5 Aero eens proberen :D :D

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » vr 11 mei, 2007 23:13

Helaas helaas...ik ben zo dom geweest 8) om vanavond de kwalificatiewedstrijd te winnen op de Squash NK Dubbel :lol: :lol:
yihaaaaa!

.
Daardoor moeten we nu verder in het hoofdtoernooi (laatste 16) en dat is zowel zaterdag als zondag..

ik ben er dus niet bij in Scheveningen maar hoop dat jullie heeeel veel plezier hebben en.....mochten we winnen dan is volgende keer eerste rondje van mij!

cu!

flikz

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 12 mei, 2007 0:08

turboflix schreef:Helaas helaas...ik ben zo dom geweest 8) om vanavond de kwalificatiewedstrijd te winnen op de Squash NK Dubbel :lol: :lol:
yihaaaaa!

.
Daardoor moeten we nu verder in het hoofdtoernooi (laatste 16) en dat is zowel zaterdag als zondag......
Ja, stom zeg...........................geintje hoor, Gefeliciteerd..
En veel succes op het hoofdtoernooi :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » za 12 mei, 2007 8:46

ArjenH schreef:ja dus 10u - 1 uur = 9 uur brrrrr op zondag
Er zijn altijd mensen die het slechter hebben, ik moet uit Nijmegen komen, ongeveer anderhalf uur rijden :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 12 mei, 2007 8:50

nacra 93 schreef:en als het weer mee zit wij ook
tja wat moet ik zeggenAfbeelding

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 12 mei, 2007 8:51

nacra 93 schreef:
nacra 93 schreef:en als het weer mee zit wij ook
tja wat moet ik zeggenAfbeelding
Pluutje mee....

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » za 12 mei, 2007 9:12

Ok, 't is nu wel afgelopen met wijzigen: Roger & ik komen samen met de 900 :applause:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 12 mei, 2007 9:19

ondanks wat er in de lijst staat, kom ik met de 99.

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » za 12 mei, 2007 10:02

De Flok schreef:
Er zijn altijd mensen die het slechter hebben, ik moet uit Nijmegen komen, ongeveer anderhalf uur rijden :wink:
Tilburg....volgens TomTom 111 km, 1 uur 16 min.....

Moet er wel bij zeggen.......Buitje kunnen we wel hebben, maar als het weer erg, erg slecht is, zal het meeten wel kort zijn, en zit ik al snel in het overdekte gedeelte van de boulevard/pier daar......

Jammer genoeg moet ik vanmiddag nog weg met de Saab, en heb ik vanavond vast geen zin meer in poetsen......Ik ben dus zeldzaam met een niet gepoetste Saab te spotten :?

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » za 12 mei, 2007 10:07

Ik heb het ook zwaar, ik zal toch echt om 09:50 de deur uit moeten zijn om op tijd te komen :(

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 12 mei, 2007 10:27

Tot hoe laat duurt deze meeting eigenlijk? Helaas kan ik in principe niet, vanwege tenniscompetitie. Maar het weer ziet er niet al te best uit. Mochten we morgenvroeg nou besluiten om de competitie af te blazen, heeft het zin om dan nog langs te komen?

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » za 12 mei, 2007 12:31

nou ik denk dat het wel te doen is morgen als ik dit zie, dus heb mij voorgenomen : Ik kom....

http://www.weeronline.com/Nederland/Scheveningen.htm

Plaats reactie