Shell tankstation aan de Binckhorstlaan (de "hoofdweg" door de Binckhorst) aan de zijde van het centrum. ik heb ze niet geteld, maar ca 30 cabinessjoerdk schreef: Ik denk dat we daar zondagochtend nog maar even langs moeten wippen!![]()
Meeting Scheveningen 13 mei
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
30 cabines, dat is nogal wat!jelger schreef:Shell tankstation aan de Binckhorstlaan (de "hoofdweg" door de Binckhorst) aan de zijde van het centrum. ik heb ze niet geteld, maar ca 30 cabinessjoerdk schreef: Ik denk dat we daar zondagochtend nog maar even langs moeten wippen!![]()
's Ochtends rond acht uur zie ik er altijd dikke directieauto's die voordat de dienst begint nog snel even gewassen worden.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

Helaas helaas...ik ben zo dom geweest
om vanavond de kwalificatiewedstrijd te winnen op de Squash NK Dubbel
yihaaaaa!
.
Daardoor moeten we nu verder in het hoofdtoernooi (laatste 16) en dat is zowel zaterdag als zondag..
ik ben er dus niet bij in Scheveningen maar hoop dat jullie heeeel veel plezier hebben en.....mochten we winnen dan is volgende keer eerste rondje van mij!
cu!
flikz
yihaaaaa!
.
Daardoor moeten we nu verder in het hoofdtoernooi (laatste 16) en dat is zowel zaterdag als zondag..
ik ben er dus niet bij in Scheveningen maar hoop dat jullie heeeel veel plezier hebben en.....mochten we winnen dan is volgende keer eerste rondje van mij!
cu!
flikz
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Ja, stom zeg...........................geintje hoor, Gefeliciteerd..turboflix schreef:Helaas helaas...ik ben zo dom geweestom vanavond de kwalificatiewedstrijd te winnen op de Squash NK Dubbel
![]()
![]()
yihaaaaa!
.
Daardoor moeten we nu verder in het hoofdtoernooi (laatste 16) en dat is zowel zaterdag als zondag......
En veel succes op het hoofdtoernooi
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Tilburg....volgens TomTom 111 km, 1 uur 16 min.....De Flok schreef:Er zijn altijd mensen die het slechter hebben, ik moet uit Nijmegen komen, ongeveer anderhalf uur rijdenArjenH schreef:ja dus 10u - 1 uur = 9 uur brrrrr op zondag
Moet er wel bij zeggen.......Buitje kunnen we wel hebben, maar als het weer erg, erg slecht is, zal het meeten wel kort zijn, en zit ik al snel in het overdekte gedeelte van de boulevard/pier daar......
Jammer genoeg moet ik vanmiddag nog weg met de Saab, en heb ik vanavond vast geen zin meer in poetsen......Ik ben dus zeldzaam met een niet gepoetste Saab te spotten
-
MXL
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
nou ik denk dat het wel te doen is morgen als ik dit zie, dus heb mij voorgenomen : Ik kom....
http://www.weeronline.com/Nederland/Scheveningen.htm
http://www.weeronline.com/Nederland/Scheveningen.htm