Blij dat de auto heel afgeleverd werd. Nu nog met de pet rond voor de kerosine.
7 nov 2010: pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Jah... zou zomaar wel eens een correcte interpretatie kunnen zijn. 
Blij dat de auto heel afgeleverd werd. Nu nog met de pet rond voor de kerosine.
Blij dat de auto heel afgeleverd werd. Nu nog met de pet rond voor de kerosine.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Ik ben in het bezit van een tankpas voor kerosine (Jet A-1 fuel), maar dat gaat niet goedkomen vrees ik
Zijn er nog meer foto's gemaakt?
Zijn er nog meer foto's gemaakt?
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Yep, volgen nog, 'k ga maffen nu. 't Is goed geweest. 
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Mooi dat jullie je zo goed vermaakt hebben!
Turboflix, Turboflixin en ik kijken op een topdag terug, goede opkomst, gezellig en de snert was op!!!
Ik heb nog lekker fikkie kunnen stoken (heerlijk
) met de nieuwe 9-5 gereden (thanks Katja) en weer wat nieuwe mensen aan forumnamen kunnen koppelen 
Dit vond ik de leukste foto van de dag, de rest volgt morgen(avond).

Turboflix, Turboflixin en ik kijken op een topdag terug, goede opkomst, gezellig en de snert was op!!!
Ik heb nog lekker fikkie kunnen stoken (heerlijk
Dit vond ik de leukste foto van de dag, de rest volgt morgen(avond).

-
millerman
- Donateur (3x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Mooi gelukt! Coole hond is het.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Ik zie dat ik heel veel leuks en moois gemist heb, gelukkig zijn er foto's beschikbaar 
-
katja
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
ik weet het wel zekernove mille schreef:Jah... zou zomaar wel eens een correcte interpretatie kunnen zijn.
maarrrr.... ik breng hem eind van de middag pas weer terug, dus kan er nog lekker een dag van genieten
-
turboflix
- Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
hallo allemaal:
allereerst: IEDEREEN bedankt voor het komen. Het was geweldig leuk te zien hoe iedereen het naar zijn zin had.
Autotjes kijken, spelen met de hond, proefritje maken, gewoon ff relaxen aan de koffie of een hapje doen, bij de vuurkorven koukleumen, babbelen etc.
En het weer bleek nog nog gunstig te zijn ook.
Herta (de hond) had een supermiddag
Nog wat recht zetten: Eelco en ik waren slechts uitvoerend personeel.
INA heeft haar huis (ik word daar gedoogd
) ter beschikking gesteld , het was haar idee dit te organiseren !! , je moet maar durven..!
ik ben er dan ook terecht op gewezen dat haar Saabforum-polo niet correct was. Er had moeten staan Turboflixina en niet Turboflixin...
excuus voor diegenen die (wegens wat latere komst) toch de Snert gemist hebben, omdat die gewoon in een paar minuten inclusief roggebrood met spek, compleet op-, foetsjie, weggevroten was.
Ja, ik weet t...er was snertgarantie...
echter: na 20 liter koffie, 30 broodjes kaas/ham, 60 koekjes, 30 chocoladekrakelingetjes, 1 kg pepernoten, 27 krentebollen, megazak superchips, enkele liters fris, cake, japanse nootjes , pinda's en zelfs enkele kinderpannekoekjes .... hadden we ingeschat dat 2 megapannen goed gevulde snert (10-12 liter ?) voldoende zou zijn om de 'honger alsnog te stillen'
...
Stelletje heerlijke vreetzakken zijn jullie ...hahahaha ..Wij zullen alle complimenten doorgeven aan de kok.
Ook enorm bedankt voor de bloemen (erg attent!!, dat moet van een vrouw komen ..Katja?) , kacheltjes en verlengsnoeren (AZul2001, die SNERTvent!) en vrijwillige bijdragen..had er zelf niet meer echt aan gedacht maar werd door meerdere mensen er aan herinnerd en gedwongen toch een blikje neer te zetten...helemaal TOP...!!
enfin, ook wij hadden een fantastische supergezellige dag... weer nieuwe gezichten gezien en..o ja....ook nog leuke Saabjes (das waar ook...daar ging het om he?)
er komen nog wat foto's aan!
dus wie weet....misschien tot een volgende keer weer bij ons...jullie merken het vanzelf..
enjoy life , drive carefully, be happy
grtz,
Ina , Felix , Eelco
allereerst: IEDEREEN bedankt voor het komen. Het was geweldig leuk te zien hoe iedereen het naar zijn zin had.
Autotjes kijken, spelen met de hond, proefritje maken, gewoon ff relaxen aan de koffie of een hapje doen, bij de vuurkorven koukleumen, babbelen etc.
En het weer bleek nog nog gunstig te zijn ook.
Herta (de hond) had een supermiddag
Nog wat recht zetten: Eelco en ik waren slechts uitvoerend personeel.
INA heeft haar huis (ik word daar gedoogd
ik ben er dan ook terecht op gewezen dat haar Saabforum-polo niet correct was. Er had moeten staan Turboflixina en niet Turboflixin...
excuus voor diegenen die (wegens wat latere komst) toch de Snert gemist hebben, omdat die gewoon in een paar minuten inclusief roggebrood met spek, compleet op-, foetsjie, weggevroten was.
Ja, ik weet t...er was snertgarantie...
echter: na 20 liter koffie, 30 broodjes kaas/ham, 60 koekjes, 30 chocoladekrakelingetjes, 1 kg pepernoten, 27 krentebollen, megazak superchips, enkele liters fris, cake, japanse nootjes , pinda's en zelfs enkele kinderpannekoekjes .... hadden we ingeschat dat 2 megapannen goed gevulde snert (10-12 liter ?) voldoende zou zijn om de 'honger alsnog te stillen'
Stelletje heerlijke vreetzakken zijn jullie ...hahahaha ..Wij zullen alle complimenten doorgeven aan de kok.
Ook enorm bedankt voor de bloemen (erg attent!!, dat moet van een vrouw komen ..Katja?) , kacheltjes en verlengsnoeren (AZul2001, die SNERTvent!) en vrijwillige bijdragen..had er zelf niet meer echt aan gedacht maar werd door meerdere mensen er aan herinnerd en gedwongen toch een blikje neer te zetten...helemaal TOP...!!
enfin, ook wij hadden een fantastische supergezellige dag... weer nieuwe gezichten gezien en..o ja....ook nog leuke Saabjes (das waar ook...daar ging het om he?)
er komen nog wat foto's aan!
dus wie weet....misschien tot een volgende keer weer bij ons...jullie merken het vanzelf..
enjoy life , drive carefully, be happy
grtz,
Ina , Felix , Eelco
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn...... 
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
ja ik ook
baal dat het niet meer lukte
grt
Sabriolet
baal dat het niet meer lukte
grt
Sabriolet
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Fototime!
Ik heb de foto's niet nabewerkt, geen tijd voor, helaas.
Flix en Flixin


Nog helemaal leeg

De twee classics die op het terrein bij het huis mochten staan

Voordat er mensen bij de vuurkorven stonden

Vriendje van iedereen

De ruimte, waar mensen wat konden hangen tegen de kou






Mijn trots, de vuurkorven








Nog even een stukje gereden in de 9-5 Aero, leuk


De snert!!!!



Zoals Felix al zei, kijk er met veel plezier op terug, dus allicht dat er nog eens een pre- meeting volgt
Ik heb de foto's niet nabewerkt, geen tijd voor, helaas.
Flix en Flixin


Nog helemaal leeg

De twee classics die op het terrein bij het huis mochten staan

Voordat er mensen bij de vuurkorven stonden

Vriendje van iedereen

De ruimte, waar mensen wat konden hangen tegen de kou






Mijn trots, de vuurkorven








Nog even een stukje gereden in de 9-5 Aero, leuk


De snert!!!!



Zoals Felix al zei, kijk er met veel plezier op terug, dus allicht dat er nog eens een pre- meeting volgt
-
Powertje
- Geregistreerd lid
Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Ook special voor de kijkers wat fotos! 
Graag de aandacht op de prachtige Opel Corsa in de verte!!

Lekker druk al!

D'n Illy aka Taaffert

Illy met Millerman, de hond wist het beter

Turboflix probeert Hond op te voeren!

Hij doet het niet

Toch gelukt
de fik erin!

De vreemde eend .....

Het pijltje!

Saabjes

Felix, Felixin en Taaffert bedankt voor de gastvrijheid was gezellig!
De andere macho's ook bedankt!
Graag de aandacht op de prachtige Opel Corsa in de verte!!
Lekker druk al!
D'n Illy aka Taaffert
Illy met Millerman, de hond wist het beter
Turboflix probeert Hond op te voeren!
Hij doet het niet
Toch gelukt
De vreemde eend .....
Het pijltje!
Saabjes
Felix, Felixin en Taaffert bedankt voor de gastvrijheid was gezellig!
De andere macho's ook bedankt!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Bedankt voor de foto's!
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!
Dank voor de foto's, 'en voor de gezelligheid ter plekke.nove mille schreef:
![]()
De Maiden-trip in de 90 was erg genoeglijk.
Fijn dat de Wijnsaab (de Gekregen Saab dus) ook een paar keer er op staat.
De aktie op de foto's lijkt op versnellingsbakolie bijvullen, maar het is natuurlijk mediteren!
En zoals je ziet gaat dat door lang nadat iedereen al weer bij de vuurkorf staat!
Ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm












