Wasman schreef:En hij zag dat het goed was.
Amen!
Wasman schreef:er zijn al een aantal foto's geplaatst een aantal van de foto's die wij hebben genomen (114

) komen eraan, ik ben nog op de zaak en mijn vrouw is daarmee bezig, we proberen vanavond nog een en ander te posten.
114

?? Dás nogal wat. Maar ik zag jouw dochter met die camera rodsjouwen, dus daar kunnen wel eens een hoop, .....eeeh, Saabtechnisch minder interessante foto's bij zitten... (Als in Papa's grote teen, 'n stoeptegel, een waterpistool of lucht met wolken)... Enneh, nog op de zaak om 22:25? Gek. Ga naar bed man!
Wasman schreef:Nogmaals heel erg bedankt voor vandaag, ik ben geraakt!
Hulde!
@Mikky, jij was met de 9-3 met LX in het kenteken, die de wasbox kwam ingreden, en waarvan we aanvakelijk dachten dat het een toevallige SAAB rijder die zijn SAABje kwam wassen was? Wel een mooie entree. Hoop dat dit meer indruk geeft gemaakt dan Rosmalen 2009...
Jammer dat een paar idioten het nodig vonden om in een of ander onbeduidend gat in Zweden ook een meeting te gaan houden, en erger nog dat een paar zogenaamd "prominente" forummers uit Tilburg en omgeving het nodig vonden om daar heen te gaan in plaats van trouw aan hun roots te blijven. Ik denk dat ze wel spijt zullen heb als ze dit hier lezen...