Minimeet Tilburg

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 19 jul, 2009 22:02

Was een hele leuke en gezellige dag, de SAAB 9000 is weer heerlijk schoon, Mark123 heeft een paar krassen van het
linker achterscherm verwijdert en omdat ik de tijd vergeten was, het was inmiddels (behoorlijk) ruim over 17.00uur, toen
ik daar achter kwam, ben ik uiteindelijk blijven eten en de barbecue was ook van een grote klasse. Afbeelding
Voor het wassen van de SAAB 9000, het poetsen en de algehele goed verzorgde catering wil ik wasman en zijn vrouw
en Mark123 langs deze weg hartelijk bedanken!! :bow:

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » zo 19 jul, 2009 22:06

o ja, voor ik het vergeet.
check allemaal ook even bij inkoopacties het topic over de polo's.
Ik begreep vandaag dat niet iedereen daarvan op de hoogte is en het toch leuk leek om ook mee te doen..Stom van me dat ik niet een bij me had..

grtz,
flx

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 19 jul, 2009 22:17

Wasman & vrouw, het was-goed!

Veel leuke mensen gesproken, gesprekken van roddel tot ver boven m'n pet tuning "tips" met de diverse aanwezigen mogen houden.

Zelfs het zonnetje liet zich best vaak zien, dat kon alleen maar omdat er zo veel brandschone Saabjes stonden te glunderen!

Wasman
Geregistreerd lid

Bericht door Wasman » zo 19 jul, 2009 22:29

En hij zag dat het goed was.

Dank jullie allemaal voor jullie aanwezigheid, ook namens (was)vrouw en dochter. Vanmorgen toen ik opstond en het weer zo eens bekeek had ik hier niet op durven hopen. Met recht Die Hards vandaag hier en we zijn beloond!! De zon heeft zich in het Tilburgse toch goed van haar taak gekweten 8) .

er zijn al een aantal foto's geplaatst een aantal van de foto's die wij hebben genomen (114 :shock: ) komen eraan, ik ben nog op de zaak en mijn vrouw is daarmee bezig, we proberen vanavond nog een en ander te posten.

Nogmaals heel erg bedankt voor vandaag, ik ben geraakt!

Groetjes Jeroen

kawaman
Geregistreerd lid

Bericht door kawaman » zo 19 jul, 2009 22:41

hey, ben ondertussen al een half uurtje thuis.

tzwas super vandaag.

merci voor alles wasman !

grtz

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 19 jul, 2009 22:54

Wasman schreef:En hij zag dat het goed was.
Amen!
Wasman schreef:er zijn al een aantal foto's geplaatst een aantal van de foto's die wij hebben genomen (114 :shock: ) komen eraan, ik ben nog op de zaak en mijn vrouw is daarmee bezig, we proberen vanavond nog een en ander te posten.
114 :shock: ?? Dás nogal wat. Maar ik zag jouw dochter met die camera rodsjouwen, dus daar kunnen wel eens een hoop, .....eeeh, Saabtechnisch minder interessante foto's bij zitten... (Als in Papa's grote teen, 'n stoeptegel, een waterpistool of lucht met wolken)... Enneh, nog op de zaak om 22:25? Gek. Ga naar bed man!
Wasman schreef:Nogmaals heel erg bedankt voor vandaag, ik ben geraakt!
Hulde!

@Mikky, jij was met de 9-3 met LX in het kenteken, die de wasbox kwam ingreden, en waarvan we aanvakelijk dachten dat het een toevallige SAAB rijder die zijn SAABje kwam wassen was? Wel een mooie entree. Hoop dat dit meer indruk geeft gemaakt dan Rosmalen 2009...

Jammer dat een paar idioten het nodig vonden om in een of ander onbeduidend gat in Zweden ook een meeting te gaan houden, en erger nog dat een paar zogenaamd "prominente" forummers uit Tilburg en omgeving het nodig vonden om daar heen te gaan in plaats van trouw aan hun roots te blijven. Ik denk dat ze wel spijt zullen heb als ze dit hier lezen... :roll: :wink: :wink:

mikky
Geregistreerd lid

Bericht door mikky » zo 19 jul, 2009 23:03

@Mikky, jij was met de 9-3 met LX in het kenteken, die de wasbox kwam ingreden, en waarvan we aanvakelijk dachten dat het een toevallige SAAB rijder die zijn SAABje kwam wassen was? Wel een mooie entree. Hoop dat dit meer indruk geeft gemaakt dan Rosmalen 2009...
Klopt ja dat was ik Mikky is (Maik) trouwens,, ;)
Dacht ga nog ff er snel over heen met water, hahha, kan niet smerig aankomen he :):)
Maar nadat de wasman heb onderhanden heeft genomen, was het helemaal bling bling,,,, :bluethumb:

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » ma 20 jul, 2009 6:47

Goedemorgen allemaal,
wij vonden het gisteren helemaal top. Veel mensen ontmoet, en weet eindelijk een beetje wie wie is met al die forumnamen.
Wasman en wasvrouw bedankt voor de geweldige gastvrijheid! Echt helemaal top. Eindelijk een wasstraat voor de Caab geschikt, dat was ook een mooie opsteker. De BBQ was heerlijk. Al met al een heel mooie besteding van een zondagmiddag (en avond :lol: )

tot een volgende keer.

Sabriolet 8)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 20 jul, 2009 9:32

Nieuwsgierig: Is er nog iemand naar de Kermis geweest? De krant rept van topdrukte, dus misschien die paar forummers extra?

rombouts
Geregistreerd lid

het was perfect

Bericht door rombouts » ma 20 jul, 2009 15:13

leuke meeting alleen het weer he

jammer dat ik zo vlug weg moest

bedankt wasman en vrouw
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

minimeet tilburg

Bericht door Sabriolet » ma 20 jul, 2009 19:28

Kijk het caabje eens blinken :D

af en toe een buitje maar wel een zonnig humeur.

wasman, ideaal zo'n wasprogramma voor Caabs
Smile, bedankt voor je foto, is nu avatar geworden.

groet en tot een volgende gelegenheid.

Sabriolet 8)

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: minimeet tilburg

Bericht door Paul Viking » ma 20 jul, 2009 19:54

Sabriolet schreef: wasman, ideaal zo'n wasprogramma voor Caabs
Wow wat gemist dus :? , kon helaas niet komen. :cry:

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » ma 20 jul, 2009 20:15

het was zeer tof, en dan al die lekkere broodjes en de BBQ
heerlijk!
eindelijk weer eens een aantal forumnamen waar ik een gezicht kon opplakken

achteraf vindt ik het enkel een beetje spijtig dat ik been meegereden en zelf niet heb gereden met mijn saab

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 21 jul, 2009 9:38

Leuk om te lezen dat ondanks(?) onze afwezigheid het een leuke meeting is geweest ;)

Zo zie je maar weer, Tilburg is de SF hoofdstad :)

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » wo 22 jul, 2009 21:14

Idd, een top dag.. 8)
We hebben het echt naar ons zin gehad..
Jeroen en Daphne erg bedankt voor de organisatie en de verzorging (werkelijk tot in de puntjes)
Alle aanwezigen bedankt voor de klets en gezelligheid..

Volgende keer bij ons :wink:

Grtjs,
Daan en Sonja

Plaats reactie