Vemogensbank tweede poging
-
Jeroen
- Geregistreerd lid
Re: Vemogensbank tweede poging
Ruud,
Ik zie idd dat je dichtbij woont. Vrijdag-avond pre-party
in Den Bosch. Als je wilt, kun je daar een pint komen drinken!
ieperstraat 4
Ik zie idd dat je dichtbij woont. Vrijdag-avond pre-party
ieperstraat 4
-
turboflix
- Donateur

holy shit, dat wordt wel erg vroeg zo...
o.k. mannen: dan moeten we om 6:15 verzamelen op parkeerplaatsje bij de Mac bij roosendaal oost
....grrrr..

o.k. mannen: dan moeten we om 6:15 verzamelen op parkeerplaatsje bij de Mac bij roosendaal oost
....grrrr..
-
Maarten
- Lid van verdienste
Sorryturboflix schreef:holy shit, dat wordt wel erg vroeg zo..
De reistijden zoals aangegeven komen van de ANWB routeplanner. Het is mogelijk om het sneller te doen, maar ik wil niemand aanzetten tot het overschrijden van de geldende maximumsnelheid
Het wordt erg gewaardeerd dat sommigen op een onmenselijk tijdstip opstaan om aanwezig te kunnen zijn.
-
Injectie
- Moderator
Hmmm jijj wil hier niemand toe aanzeten. Dus jij gaat achteraan in de trein rijden. Die brom en dat uiterlijk van jouw auto nodigen uit tot belachelijke snelheden. ook voor je volgers.De reistijden zoals aangegeven komen van de ANWB routeplanner. Het is mogelijk om het sneller te doen, maar ik wil niemand aanzetten tot het overschrijden van de geldende maximumsnelheid .
-
eli
- Geregistreerd lid
Wat nou " om 6:15 bij de Mac verzamelen"....als we om 7.15 in den bosch moeten zijn op een zaterdagochtend met lege wegen kunnen we best op 6:30 verzamelen in Roosendaal, er in maximaal 4e versnelling heen en toch nog op tijd zijn...
Vind 6:30 vroeg zat. En anders komen we maar 10 minuten later...dan begint iemand anders toch op de testbank....hebben we 30 minuten extra !
Vind 6:30 vroeg zat. En anders komen we maar 10 minuten later...dan begint iemand anders toch op de testbank....hebben we 30 minuten extra !
turboflix schreef:holy shit, dat wordt wel erg vroeg zo...
....grrrr..
-
(R)ed
- Lid van verdienste
dat kwartier maakt voor mij toch niet meer uit!!!!
Wij willen gewoon

Wij willen gewoon
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ik was graag vanavond gekomen, maar ik moet helaas nog ff een paar dingen doen zodat ik morgen mee kan.