SLEUTELEN doe het zelf 24 mei meeting
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Re: SLEUTELEN doe het zelf 24 mei meeting
Ok ik ben er defnitief bij. BBQ sla ik over.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

voor het bandentrappen of om te sleutelen?
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Sleutelen!
Ga 6 point brace er op (proberen) te zetten en begin maken met parkeersensoren voor.
Iemand ervaring hiermee? En dan vooral het doorvoeren van bekabeling vanuit de motorruimte richting dashboard?
Tevens 308 mm brackets gekocht maar weet niet welke schijven ik moet kopen omdat het een 900 uit 1995 is...
Dus alle tips welkom...
Ga 6 point brace er op (proberen) te zetten en begin maken met parkeersensoren voor.
Iemand ervaring hiermee? En dan vooral het doorvoeren van bekabeling vanuit de motorruimte richting dashboard?
Tevens 308 mm brackets gekocht maar weet niet welke schijven ik moet kopen omdat het een 900 uit 1995 is...
Dus alle tips welkom...
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Je kan misschien Werli vragen een setje 308 mee te nemen, wie weet heeft hij die zo liggen.....
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Koppelbaas schreef:Tevens 308 mm brackets gekocht maar weet niet welke schijven ik moet kopen omdat het een 900 uit 1995 is.
Dan kijk ik over je schouder mee/help ik je, want dat gaat bij mij ook gebeuren.
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Hallo Mannen,
Vanwege privé omstandigheden ben ik aanstaande zaterdag niet aanwezig.
Veel sleutelplezier!
Gr.
Jeroen
Sent from my Pocketline Swing 380.
Vanwege privé omstandigheden ben ik aanstaande zaterdag niet aanwezig.
Veel sleutelplezier!
Gr.
Jeroen
Sent from my Pocketline Swing 380.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Ik kom ook even kijken, neem ook wat spulletjes mee als ik ze niet vergeet; Tech-2 (inc. Tis toegang), mobiele breedband lambda, T5 / T8 en (mits van te voren aangekondigd dat dit gewenst is ook de) 1.9 diesel tuning spulletjes. Het meeste onder begeleiding te gebruiken voor / door de liefhebber.
Als ik niets kan vinden om me te vermaken kan ik vast bij iemand sleutels aangeven en ongevraagde opbouwende kritiek geven.
Als ik niets kan vinden om me te vermaken kan ik vast bij iemand sleutels aangeven en ongevraagde opbouwende kritiek geven.
-
Nairua
- Donateur

Krijg hem voor die tijd niet door de keuring. :-/
-
peeke 1972
- Donateur

[]
Als je zin hebt mag je altijd meerijden hoor. Ikzelf woon in Rumst. Laat maar iets weten via pb als je interesse hebt.
Als je zin hebt mag je altijd meerijden hoor. Ikzelf woon in Rumst. Laat maar iets weten via pb als je interesse hebt.
-
gertram
- Donateur (3x)

Kun jij met de Tech2 een SRS melding resetten van een ´95er 9k Gijs?
Edit: ABS moest SRS zijn.
Edit: ABS moest SRS zijn.
-
arbenos
- Geregistreerd lid
G-ice schreef:Ik kom ook even kijken, neem ook wat spulletjes mee als ik ze niet vergeet; Tech-2 (inc. Tis toegang), mobiele breedband lambda, T5 / T8 en (mits van te voren aangekondigd dat dit gewenst is ook de) 1.9 diesel tuning spulletjes. Het meeste onder begeleiding te gebruiken voor / door de liefhebber.
Beste Gijs.
moet er ook betaald worden voor gebruik van de tech 2?
rd motorsport vraagt ineens 15 euro voor het gebruik en ik merk dat de vraag ernaar ineens sterk afgenomen is,
vind het overigens niet erg om te betalen hoor,
maar ik wil graag van te voren weten waar ik aan toe ben,
en zijn er tuning mogelijkheden op de meeting?
(als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik al van plan was om even bij jou langs te komen namelijk,)
groeten.
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
[]
Denk je dat je een tech2 gratis krijgt bij een pak chips?
Wij vragen normaal 25 euro... en dat is uit ervaring gebleken al goedkoop...
-
xsp1x
- Donateur (4x)

@ Nairua keuring wat is dat ,,,,,,,, ik rij van Antwerpen indien je wil meerijden , maar ook Z Keuring
R.
R.
-
arbenos
- Geregistreerd lid
rd motorsport schreef:....
ik probeer je niet op de kast te jagen ofzo hoor,
en zoals ik al zei ik vind het niet erg om te betalen,
maar vind het alleen jammer dat er pas na meer dan een maand word verteld dat er betaald moet worden,
zoals je zelf hebt gemerkt zijn er niet zoveel aanmeldingen op je topic, terwijl er op deze topic veel animo voor was.
mensen weten graag waar ze aan toe zijn snapje..