De allerLaatste Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lord E
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door Lord E » di 01 mei, 2012 21:55

Mikey schreef:De 12e begint de vakantie hier, plannen zijn nog niet gemaakt,
Wellicht wel vertrekken vanaf de meeting.... :roll:
Nou niet terugkrabbelen Mikey!

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door nacra 93 » wo 02 mei, 2012 18:31

72 :jumper1:

Gebruikersavatar
mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door mmd1962 » wo 02 mei, 2012 20:48

:D :D :D :D :O: :O: :O: 72 x

Gebruikersavatar
Willems
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door Willems » do 03 mei, 2012 11:24

73

Gebruikersavatar
ridethewinds
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door ridethewinds » do 03 mei, 2012 12:24

Ik kom ook zoals reeds aangegeven... maar niet met de groene GT maar met de gisteren gekochte blauwe viggen :)

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door nacra 93 » do 03 mei, 2012 18:51

En de Duitsers zijn ook wakker geworden 8)

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door nacra 93 » za 05 mei, 2012 19:40

888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 dus nog 8?

Gebruikersavatar
MONTECRISTO
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door MONTECRISTO » za 05 mei, 2012 22:32

Helaas zal ik verstek moeten laten gaan, hoewel mijn Saab vooraan in de rij op de foto van de openingpagina staat .

Afbeelding

Ik wens jullie allen die dag veel plezier toe , ook namens mijn Nederlandse en Belgische sigarenvrienden vanuit Knokke ,

waar wij een lang weekeinde vertoeven met een internationaal gezeldschap om een andere hobby te delen.

Afbeelding

:mrgreen: / MC

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door peterpaul » zo 06 mei, 2012 16:16

Zet mij er ook maar bij. Denk met de 9000 maar zou zomaar ook de 2takt kunnen worden.

Gebruikersavatar
Burny
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door Burny » zo 06 mei, 2012 16:19

Hoi,

Ik heb de moeders en schoonmoeders eindelijk zover......!
We komen ook 13 mei en we nemen mee.......?
Ik denk dat we met de Caab gaan en hopen op mooi weer. :)

Dit zal dan onze 1e moederdag meeting worden, we zijn erg benieuwd.

Tot komende zondag.

Was het maar al zover.

Saab groeten van,

John

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door nacra 93 » zo 06 mei, 2012 16:42

Het word alweer een hele lijst met z,n 76en :P

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door Raggare » zo 06 mei, 2012 16:57

Maak er maar 77 van :wink:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door nacra 93 » zo 06 mei, 2012 17:03

Helemaal goed nog 23 8)

Gebruikersavatar
foh
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door foh » ma 07 mei, 2012 14:28

Ik moet mij door omstandigheden helaas afmelden. ;-(+
Ik hoop dat er vast foto’s worden gemaakt,kan ik zien wat ik heb gemist.

Gebruikersavatar
Margreet
Geregistreerd lid

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012

Bericht door Margreet » ma 07 mei, 2012 21:38

Ik laat het even afhangen van hoe ik gaar ik ben na de nacht van Weesp (die ik uiteraard met Saab rij)

Plaats reactie