Nou niet terugkrabbelen Mikey!Mikey schreef:De 12e begint de vakantie hier, plannen zijn nog niet gemaakt,
Wellicht wel vertrekken vanaf de meeting....
De allerLaatste Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
-
Lord E
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Ik kom ook zoals reeds aangegeven... maar niet met de groene GT maar met de gisteren gekochte blauwe viggen 
-
nacra 93
- Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
En de Duitsers zijn ook wakker geworden 
-
nacra 93
- Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 dus nog 8?
-
MONTECRISTO
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Helaas zal ik verstek moeten laten gaan, hoewel mijn Saab vooraan in de rij op de foto van de openingpagina staat .

Ik wens jullie allen die dag veel plezier toe , ook namens mijn Nederlandse en Belgische sigarenvrienden vanuit Knokke ,
waar wij een lang weekeinde vertoeven met een internationaal gezeldschap om een andere hobby te delen.

/ MC

Ik wens jullie allen die dag veel plezier toe , ook namens mijn Nederlandse en Belgische sigarenvrienden vanuit Knokke ,
waar wij een lang weekeinde vertoeven met een internationaal gezeldschap om een andere hobby te delen.

-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Zet mij er ook maar bij. Denk met de 9000 maar zou zomaar ook de 2takt kunnen worden.
-
Burny
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Hoi,
Ik heb de moeders en schoonmoeders eindelijk zover......!
We komen ook 13 mei en we nemen mee.......?
Ik denk dat we met de Caab gaan en hopen op mooi weer.
Dit zal dan onze 1e moederdag meeting worden, we zijn erg benieuwd.
Tot komende zondag.
Was het maar al zover.
Saab groeten van,
John
Ik heb de moeders en schoonmoeders eindelijk zover......!
We komen ook 13 mei en we nemen mee.......?
Ik denk dat we met de Caab gaan en hopen op mooi weer.
Dit zal dan onze 1e moederdag meeting worden, we zijn erg benieuwd.
Tot komende zondag.
Was het maar al zover.
Saab groeten van,
John
-
nacra 93
- Donateur

Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Het word alweer een hele lijst met z,n 76en 
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Maak er maar 77 van 
-
foh
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Ik moet mij door omstandigheden helaas afmelden.
Ik hoop dat er vast foto’s worden gemaakt,kan ik zien wat ik heb gemist.
Ik hoop dat er vast foto’s worden gemaakt,kan ik zien wat ik heb gemist.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Re: De 5e int. Zwolle Moederdag Meeting 13 Mei 2012
Ik laat het even afhangen van hoe ik gaar ik ben na de nacht van Weesp (die ik uiteraard met Saab rij)
