Voorjaars Viggen Fotoshoot *28 juni*

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
sanderzwart
Geregistreerd lid

Bericht door sanderzwart » di 06 jan, 2009 23:20

Mijn voorkeur gaat ook uit naar het voorjaar. Onder mijn Viggen zitten
momenteel ook zwarte stalen velgen met winterbanden. Niet echt lelijk op
deze blauwe cabrio met zwarte kap maar het lichtmetaal is toch wel
strakker.

Uggie
Geregistreerd lid

Bericht door Uggie » vr 09 jan, 2009 23:54

taaffert schreef:Ik weet wel iemand met een origineel NLse vijfdeurs Viggen.
Zal eens polsen of hij zin heeft.
bedoel je de enige origineel Nederlandse Viggen 5-deurs in de kleur zwart? :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 jan, 2009 23:59

Kijk, weet ik ook weer wie er achter deze nickname zit.

Ik zal binnenkort eens aanbellen, kom redelijk vaak langsgereden (4x per week).

Uggie
Geregistreerd lid

Bericht door Uggie » za 10 jan, 2009 0:03

taaffert schreef:Kijk, weet ik ook weer wie er achter deze nickname zit.

Ik zal binnenkort eens aanbellen, kom redelijk vaak langsgereden (4x per week).
wie van de 2 dan?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 10 jan, 2009 0:09

Zie elders.
Vermoedde het al toen ik het had neergezet.

Maar zie je het zitten van de partij te zijn? Das een welkome aanvulling uiteraard!

Uggie
Geregistreerd lid

Bericht door Uggie » za 10 jan, 2009 0:13

taaffert schreef:Zie elders.
Vermoedde het al toen ik het had neergezet.

Maar zie je het zitten van de partij te zijn? Das een welkome aanvulling uiteraard!
zie elders? waar dan?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 10 jan, 2009 0:16

Niet op het forum.
Maar zie je dat wel zitten met de Viggen, een fotoshoot? Aah een fotoshoot, ben jij wel gewend natuurlijk 8)

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » zo 08 feb, 2009 23:18

Heb zelf een Monte Carlo gele Cabrio Viggen met het stuur aan de rechter kant :lol:

Lijkt me ook wel leuk een leuk idee om er tussen te staan in het voorjaar en een paar mooie fotootjes te schieten 8)

Psy

Pepijn
Geregistreerd lid

Bericht door Pepijn » ma 09 feb, 2009 15:16

Psychotic schreef:Heb zelf een Monte Carlo gele Cabrio Viggen met het stuur aan de rechter kant :lol:

Lijkt me ook wel leuk een leuk idee om er tussen te staan in het voorjaar en een paar mooie fotootjes te schieten 8)

Psy
Rechterkant? Sterke voorkeur daarvoor, of was het zo'n geweldige deal dat je het voor lief neemt?

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » wo 11 feb, 2009 10:58

Pepijn schreef: Rechterkant? Sterke voorkeur daarvoor, of was het zo'n geweldige deal dat je het voor lief neemt?
Was inderdaad een goeie deal en daarbij stond de kleur me wel aan. Het stuur aan de rechter kant, hoewel soms ook wel eens lastig, vind ik juist wel extra apart. Dit en de exclusiviteit van de Viggen (Cabrio) in het algemeen, hebben me doen besluiten deze auto te kopen. Ik heb er geen spijt van (gehad) dat ik hem heb gekocht en rijdt er met plezier in. Mijn getunde 93SS heb ik hiervoor verkocht en heb ook daar geen spijt van.

Je moet die gezichten eens zien als ze inhalen en op de 'bestuurderskant' een meisje van drie met een fles in haar mond zien zitten :lol:

Ben trouwens benieuwd hoeveel Viggen Cabrio's er in NL rijden, staat me bij dat het er rond de 40 zijn en 70 in Duitsland. Maar door import zullen deze cijfers inmiddels veranderd zijn :roll:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » wo 11 feb, 2009 11:09

Ik ken er twee, beiden cabrio, zwart en bj 2000. De ene is origineel Nederlands (**-FD-GS) met een zwart-grijs interieur, de andere is oorspronkelijk Duits (**-ZN-VF) met een zwart-oranje interieur. Die laatste heeft ook nog eens Hirsch tuning, compleet met extra verlaagd ondersteld en uitlaat. Wanneer er een datum is, zal ik deze aan beide eigenaren doorgeven. Misschien kunnen ze wel.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 11 feb, 2009 11:24

Deze was van Herco:

Afbeelding

Afbeelding

Weet niet waar de wagen nu is gebleven = ca een anderhalf jaar geleden ingeruild.

Pepijn
Geregistreerd lid

meer tijd voor site

Bericht door Pepijn » wo 11 feb, 2009 12:10

als ik wat meer tijd heb ga ik een site op internet te zetten waar bezitters zich (anoniem) kunnen registreren. Zal zeker niet iedereen doen, maar hoe ouder het model wordt hoe leuker om een maillijst te hebben voor oa onderdelen, advies of fotoshoot. Ik heb al wat mailadressen van bezitters die niet op het forum zitten dus wordt wel was.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » wo 11 feb, 2009 16:49

WimZ schreef:... de andere is oorspronkelijk Duits (**-ZN-VF) met een zwart-oranje interieur. Die laatste heeft ook nog eens Hirsch tuning, compleet met extra verlaagd ondersteld en uitlaat..
Hmmm, komt me bekend voor, gekocht van ene Bram uit Achen/Maastricht/Eindhoven? Ben destijds naar eenzelfde wezen kijken namelijk...
Pepijn schreef:als ik wat meer tijd heb ga ik een site op internet te zetten waar bezitters zich (anoniem) kunnen registreren. Zal zeker niet iedereen doen, maar hoe ouder het model wordt hoe leuker om een maillijst te hebben voor oa onderdelen, advies of fotoshoot. Ik heb al wat mailadressen van bezitters die niet op het forum zitten dus wordt wel was.
Leuk idee!

ViggenNL
Geregistreerd lid

Bericht door ViggenNL » do 12 feb, 2009 13:25

Nog een Viggen bezitter?

http://link.marktplaats.nl/223773964

Plaats reactie