Voorjaars Viggen Fotoshoot *28 juni*
-
sanderzwart
- Geregistreerd lid
-
Uggie
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Uggie
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Uggie
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
-
Pepijn
- Geregistreerd lid
Rechterkant? Sterke voorkeur daarvoor, of was het zo'n geweldige deal dat je het voor lief neemt?Psychotic schreef:Heb zelf een Monte Carlo gele Cabrio Viggen met het stuur aan de rechter kant![]()
Lijkt me ook wel leuk een leuk idee om er tussen te staan in het voorjaar en een paar mooie fotootjes te schieten
Psy
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Was inderdaad een goeie deal en daarbij stond de kleur me wel aan. Het stuur aan de rechter kant, hoewel soms ook wel eens lastig, vind ik juist wel extra apart. Dit en de exclusiviteit van de Viggen (Cabrio) in het algemeen, hebben me doen besluiten deze auto te kopen. Ik heb er geen spijt van (gehad) dat ik hem heb gekocht en rijdt er met plezier in. Mijn getunde 93SS heb ik hiervoor verkocht en heb ook daar geen spijt van.Pepijn schreef: Rechterkant? Sterke voorkeur daarvoor, of was het zo'n geweldige deal dat je het voor lief neemt?
Je moet die gezichten eens zien als ze inhalen en op de 'bestuurderskant' een meisje van drie met een fles in haar mond zien zitten
Ben trouwens benieuwd hoeveel Viggen Cabrio's er in NL rijden, staat me bij dat het er rond de 40 zijn en 70 in Duitsland. Maar door import zullen deze cijfers inmiddels veranderd zijn
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Ik ken er twee, beiden cabrio, zwart en bj 2000. De ene is origineel Nederlands (**-FD-GS) met een zwart-grijs interieur, de andere is oorspronkelijk Duits (**-ZN-VF) met een zwart-oranje interieur. Die laatste heeft ook nog eens Hirsch tuning, compleet met extra verlaagd ondersteld en uitlaat. Wanneer er een datum is, zal ik deze aan beide eigenaren doorgeven. Misschien kunnen ze wel.
-
brinky
- Donateur

-
Pepijn
- Geregistreerd lid
meer tijd voor site
als ik wat meer tijd heb ga ik een site op internet te zetten waar bezitters zich (anoniem) kunnen registreren. Zal zeker niet iedereen doen, maar hoe ouder het model wordt hoe leuker om een maillijst te hebben voor oa onderdelen, advies of fotoshoot. Ik heb al wat mailadressen van bezitters die niet op het forum zitten dus wordt wel was.
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Hmmm, komt me bekend voor, gekocht van ene Bram uit Achen/Maastricht/Eindhoven? Ben destijds naar eenzelfde wezen kijken namelijk...WimZ schreef:... de andere is oorspronkelijk Duits (**-ZN-VF) met een zwart-oranje interieur. Die laatste heeft ook nog eens Hirsch tuning, compleet met extra verlaagd ondersteld en uitlaat..
Leuk idee!Pepijn schreef:als ik wat meer tijd heb ga ik een site op internet te zetten waar bezitters zich (anoniem) kunnen registreren. Zal zeker niet iedereen doen, maar hoe ouder het model wordt hoe leuker om een maillijst te hebben voor oa onderdelen, advies of fotoshoot. Ik heb al wat mailadressen van bezitters die niet op het forum zitten dus wordt wel was.