Demontagedag Friesland 2x 900 classic 08-11-08 FOTO'S!!
-
Swedish style
- Geregistreerd lid
red de goede!
Op 25 oktober kan ik wel (voor ontmanteling van die grijze
).
Beter zou nog zijn om op die dag meteen die groene te redden. Waarom maak je er niet een demontage/montage dag van - demontage van dat grijze wrak en herstel van die scarabee. Onderdelen en kennis zijn op die dag in overvloed aanwezig. En die mooie aero, die poetsen we dan ook nog even. Die scarabee kun je met dikke winst weer van de hand doen en daar koop je de nog ontbrekende onderdelen van.... Moet je wel afscheid nemen van die nieuwe turbo....
Beter zou nog zijn om op die dag meteen die groene te redden. Waarom maak je er niet een demontage/montage dag van - demontage van dat grijze wrak en herstel van die scarabee. Onderdelen en kennis zijn op die dag in overvloed aanwezig. En die mooie aero, die poetsen we dan ook nog even. Die scarabee kun je met dikke winst weer van de hand doen en daar koop je de nog ontbrekende onderdelen van.... Moet je wel afscheid nemen van die nieuwe turbo....
-
Wouter
- Donateur (2x)

Melle, het zijn jouw auto's, dus je moet het zelf weten, maar die groene vijfdeurs slopen vind ik persoonlijk echt onzin. Net een bakwissel ondergaan en een goede koets. Mijn advies: kleed 'm uit en verkoop 'm weer door. Dus wissel die nieuwe turbo om met die uit je eigen auto, demonteer de airco en zet 'm op stalen velgen met wieldoppen. Dan heb jij je spullen en die auto verkoop je weer door voor de prijs waarvoor jij hem bij Geert hebt opgehaald. Lijkt me financieel ook veel aantrekkelijker. Afgezien van die paar gadgets brengen de andere onderdelen nauwelijks wat op, zeker gezien de tijd en ruimte die je ermee kwijt bent. Just my 2 cents..
-
Melle
- Geregistreerd lid
Ik heb je gisteravond een pb'tje gestuurd, kan zijn dat het is mislukt omdat m'n iphone een beetje raar deed.tonke40 schreef:@Melle
"Vanavond" is al weer een dag geleden.
Ik heb het kenteken al opgestuurd naar de RDW, een turbo wissel zit er niet in want de turbo van m'n aero is stuk.Wouter schreef:Melle, het zijn jouw auto's, dus je moet het zelf weten, maar die groene vijfdeurs slopen vind ik persoonlijk echt onzin. Net een bakwissel ondergaan en een goede koets. Mijn advies: kleed 'm uit en verkoop 'm weer door. Dus wissel die nieuwe turbo om met die uit je eigen auto, demonteer de airco en zet 'm op stalen velgen met wieldoppen. Dan heb jij je spullen en die auto verkoop je weer door voor de prijs waarvoor jij hem bij Geert hebt opgehaald. Lijkt me financieel ook veel aantrekkelijker. Afgezien van die paar gadgets brengen de andere onderdelen nauwelijks wat op, zeker gezien de tijd en ruimte die je ermee kwijt bent. Just my 2 cents..
Plus de bak die is er mee opgehouden.

Melle.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-