Soort van Mini-meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 28 jan, 2008 18:23

Marknett schreef:Zekers, zeer fraaie foto's ...
:bluethumb:

(kan het toch niet laten om even op te merken dat voor mij de 9000 Aero de verkiezing ´sierlijk en harmonieus ontwerp' met een straatlengte wint van de getoonde Volvo's. Met name ´en profil´.
Ben ik zonder meer met je eens!

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 jan, 2008 18:27

Crosslink naar betreffende topic op het Volvo-forum.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23752.15

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 28 jan, 2008 18:35

Het is als Estate en zeker in Cream Yellow een mooie auto. Ik zou er zelf graag ooit een willen, maar een 9000 CS Aero klopt beter, spreekt mij ook meer aan (duh) :wink: .

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 28 jan, 2008 19:19

Wat een goede foto's. Kan ik deze ook in groot formaat krijgen?

Saab 9000 Aero of Volvo T5R... ik zou het echt niet weten hoor. Weet wel dat de Volvo een mooier geluid heeft, degelijker is gebouwd en een agressiever uitlerijk heeft. De Saab heeft een mooier interieur (stoelen ).

Grote klasse Lennard :lol: :lol: ( we hebben Brinky helemaal niet nodig ahhahaha, geintje hoor ) hoop dat je weer wat opgeknapt bent.

grt,
Bram

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » ma 28 jan, 2008 19:37

Mooie foto's Lennard!

De 9000's stonden er weer fraai bij en verder vind ik alleen die zwarte Estate mooi. 8)

Cream-yellow en turk-oase zijn niet mijn kleuren. :x

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 jan, 2008 19:45

Deze meeting/fotoshoot heeft aangetoont dat Saab 9000 bezitters en Volvo 850 bezitters heel goed door een deur kunnen. het was gewoon een ontzettende leuke dag, en nogmaals dit is een opmaat naar een grotere meeting waarbij de 850 bezitters zich kunnen vergapen aan de 9000's en de 9000 bezitters zich kunnen vergapen aan de 850's. Smaken verschillen (gelukkig) dus laat iedereen in zijn waarden. Ik hoop dat er straks binnen de 9000 community net zo veel enthousiasme voor een meeting is als bij de 850 community.

negen maart, schrijf deze datum alvast in de agenda... de grote Volvo 850 - Saab 9000 meeting in de regio van het Gooi. Wederom een toerrit die zal starten in Naarden Vesting maar deze keer met een andere eindbestemming. Meer nieuws zal spoedig ebschikbaar zijn op de website.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 29 jan, 2008 0:57

FGG schreef:
Marc van Beek schreef:Voor het gemak (als ik zo vrij mag zijn) even de Volvo 850T-5R
Doctor 850T-5R Cream Yellow Sedan
Iwan T 850T-5R Cream Yellow Sedan
Turbo Lars 850T-5R Zwart Estate
Nog wel even streepjes tussen de 'T' en de '5' zetten. :wink:
Ik zal het doorgeven aan de redacteuren van de website http://www.saab9k.nl/evenementen/evenem ... oshoot.htm :wink:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » wo 06 feb, 2008 1:41

En er zijn weer nieuwe foto's beschikbaar.... kijk dit is nog eens broederliefde
Afbeelding

Hup...hup...hup... en nu snel inschrijven voor de Saab9000-Volvo850 meeting dan kunnen wij nog meer van dit soort foto's maken!

Plaats reactie