De meeting in de Lage Vuursche waren ruim 60 auto's en zelfs in het plaatsje Langbroek, waar men een ijsje kon eten ging het prima, alleen het hele dorp was uitgelopen, om naar al die Saab's te kijken.
VERVALLEN: Meeting en rondrit Zuid Holland op 28 mei 2016
-
postma
- Donateur (5x)

Re: Meeting en rondrit Saab forum in Zuid Holland op 28 mei
Nu heb ik in het verleden ook 2 ritten samen met forumlid Luk georganiseerd en dat ging prima. Niemand hoeft in colonne te rijden en dat gebeurd in de praktijk ook niet. Als je een route op papier maakt, kan iedereen vertrekken wanneer die wil.
De meeting in de Lage Vuursche waren ruim 60 auto's en zelfs in het plaatsje Langbroek, waar men een ijsje kon eten ging het prima, alleen het hele dorp was uitgelopen, om naar al die Saab's te kijken.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: VERVALLEN: Meeting en rondrit Zuid Holland op 28 mei 201
Een beetje jammer dit wel jongens.
-
stefanR
- Donateur (2x)

Jammer dat het zo eindigd het was een leuk idee en had wel zit in een mooie toertocht. Je kan ook altijd nog voorstellen om de autos te laten vertrekken met een paar minuten ertussen.
Dit werkt perfect weet ik uit ervaring.
Dit werkt perfect weet ik uit ervaring.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Met liefde hoorFredH schreef: Nu blijkt dat Niels het allemaal beter weet en kan: prima, ik cancel de zaak organiseer jij dus maar wat voor de belangstellenden.
Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk ook dit eigen plan kunt voortzetten! Sommigen vinden jouw plan en werkwijze misschien wel prettig
Je mag ook met me mee organiseren? Ik ben grote ritjes ook gewend te organiseren en leiden. Met de motoren zelfs tot 150 stuks. Het komt goed, er komt gewoon een leuke rit. Heb er zelf enkele georganiseerd en gereden in deze omgeving.
-
schuimkraag
- Donateur

Organiseer maar,ik kom graag
-
N207
- Donateur

Misschien is het dan handig dit draadje op slot te doen en een nieuw topic te openen voor een nieuw te organiseren meeting/rit.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Jammer dat opbouwende kritiek niet gewaardeerd werd. Het had heel gezellig kunnen worden.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Opbouwende kritiek of vol der op met ik weet/kan het beter?
Als ik sommige reacties zo lees, dan snap ik heel goed dat FredH zegt zoek het maar lekker zelf uit dan..
Als ik sommige reacties zo lees, dan snap ik heel goed dat FredH zegt zoek het maar lekker zelf uit dan..
-
hermank
- Donateur (7x)

Heel sociaal van Fred. Fijn dat er eens iemand is die ook aan andere mensen denkt.
Je kunt wel een tourtocht organiseren voor 180 motoren of auto's en achteraf zeggen dat dat zonder problemen verlopen is en erg leuk was, maar was dat het ook voor de wandelaars, fietsers en andere weggebruikers ???
Je kunt wel een tourtocht organiseren voor 180 motoren of auto's en achteraf zeggen dat dat zonder problemen verlopen is en erg leuk was, maar was dat het ook voor de wandelaars, fietsers en andere weggebruikers ???
-
postma
- Donateur (5x)

Overdrijven is ook een vak.hermank schreef:Heel sociaal van Fred. Fijn dat er eens iemand is die ook aan andere mensen denkt.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Volgens mij liep het hier fout
Mocht het weggetje tussen Vlaardingen en Schipluiden/Den Hoorn binnendoor in de route zijn inbegrepen (zoeentje die met wederkerige uitwijkhavens is voorzien, dan maakt het niet uit of je daar met 15, 30 of 180 auto's gebruik van maakt. Je kunt zo'n weggetje dan beter mijden. Dat gezegd hebbende, bedenk ik mij dat het een bekende sluiproute is die met de openstelling van het laatste stuk A4 vermoedelijk in onbruik is geraakt, en dus wel weer mogelijk zou moeten zijn.
i.c.m. met de max 15 deelnemers-voorwaarde. Dat zijn we hier gewoon niet gewend. De openbare weg heet niet voor niets zo. Ik heb nog nooit kwaaie koppen gezien in enig gehucht waar een colonne autoliefhebbers door heen reed, maar altijd vrolijke gezichten. Er zijn ook geen baby's in kinderwagens te water geraakt of fietsers van de sokken gereden.FredH schreef:Graag pas aanmelden als je zeker weet dat je er ook echt zeker bij kunt zijn.
Mocht het weggetje tussen Vlaardingen en Schipluiden/Den Hoorn binnendoor in de route zijn inbegrepen (zoeentje die met wederkerige uitwijkhavens is voorzien, dan maakt het niet uit of je daar met 15, 30 of 180 auto's gebruik van maakt. Je kunt zo'n weggetje dan beter mijden. Dat gezegd hebbende, bedenk ik mij dat het een bekende sluiproute is die met de openstelling van het laatste stuk A4 vermoedelijk in onbruik is geraakt, en dus wel weer mogelijk zou moeten zijn.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Wat is er nou leuker dan dat nieuwe stukje A4 in te wijden met een stel Saabs?
Anyhow, dit soort jojo initiatieven hebben we natuurlijk niets aan.
Anyhow, dit soort jojo initiatieven hebben we natuurlijk niets aan.
-
Eddie
- Geregistreerd lid
VERVALLEN: Meeting en rondrit Zuid Holland op 28 mei 2016
Heb ik al gedaan toen het open ging, Jelger.
-
FredH
- Geregistreerd lid
Het initiatief was zeer serieus en was zeker doorgegaan (zoals al eerder met succes), ware het niet dat "opbouwende kritiek" door sommigen zodanig werd geformuleerd dat mij de lust is ontnomen om mijn schaarse vrije tijd hier nog voor in te zetten. Gelukkig weten die paar mensen exact hoe het allemaal precies moet c.q. wat we hier gewend zijn; ze zullen dus ongetwijfeld zorgen voor een alternatief dat zijn weerga niet kent .....Anyhow, dit soort jojo initiatieven hebben we natuurlijk niets aan.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Fred, ik vind het jammer dat je het zo opgevat hebt. Het was zeker niet zo bedoeld wat de huidige reactie bij jou ontlokt heeft. Omdat ik mij besef dat ook ik debet ben aan de discussie, hierbij mijn excuses. Ook iets dat zeldzaam is op het forum, net zoals je quotumFredH schreef:Het initiatief was zeer serieus en was zeker doorgegaan, ware het niet dat "opbouwende kritiek" door sommigen zodanig werd geformuleerd dat mij de lust is ontnomen om mijn schaarse vrije tijd hier nog voor in te zetten. Gelukkig weten die paar mensen exact hoe het allemaal precies moet c.q. wat we hier gewend zijn; ze zullen dus ongetwijfeld zorgen voor een alternatief dat zijn weerga niet kent .....
Het is natuurlijk betreurenswaardig dat als iemand zijn spaarzame tijd wilt inzetten, dit de uitkomst is.
Ondertussen is de volgende meeting met rit opgezet waar iedereen welkom is die bandje wilt trappen en een ritje door Zuid-Holland wil maken. Fred, als je ook wilt komen lijkt mij dat super gezellig. En mocht je je alsnog willen inzetten voor de rit, dan kan dat natuurlijk ook. Maar als je daar deze ronde vanaf ziet, meer dan begrijpelijk. Ik hoop dat je verder gewoon positieve ervaringen zult (blijven) opdoen op het forum. De wereld verhardt en ik vind dat dit forum daar niet bij achter blijft. Een betere maatschappij begint bij jezelf was de Postbus 51 boodschap vroeger. Laat ik dan de hand in eigen boezem steken, want ik wil geen onderdeel zijn van verharding.