SAAB 900 GT meeting: 5 oktober Radio Kootwijk

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
900-Joost
Donateur
Donateur

Re: SAAB 900 GT meeting

Bericht door 900-Joost » zo 06 jul, 2014 18:36

Goed idee, dat warm houden ! En leuk als voorproefje :D

Afbeelding

Afbeelding

Morgen ga ik me verdiepen in een mogelijke toepasselijke omgeving voor de bijeenkomst, bovenstaand plaatje zou goed kunnen passen denk ik.
Uiteraard heb ik ook de suggesties van de andere GT rijders al op het lijstje staan.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 06 jul, 2014 19:01

Afbeelding

Afbeelding

Nu met de verkeerde wielen :D

Afbeelding

misschien kunnen we ons inschrijven op Zandvoort op 10 augustus, geen idee hoe dat uitkomt met de meesten,
maar dit was vorig jaar ook een geslaagde dag

viewtopic.php?f=20&t=132634" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

900-Joost
Donateur
Donateur

Bericht door 900-Joost » di 08 jul, 2014 14:11

Beste GT rijders,

Op dit moment ben ik twee ideeen aan het uitbroeden.

1. Verzamelen op vliegveld Teuge (we zullen toch iets met de SAAB heritage moeten doen :D ) en dan in kolonne rijden naar Radio Kootwijk (echt een heel fotogeniek gebouw, bedankt voor de tip Aerhank) met aldaar een gezamenlijke lunch of iets dergelijks

2. Verzamelen op (voormalig) vliegveld Twente bij een F16 bunker en vanauit daar een mooie route door het Twentse land met een aansluitende lunch

Als datum zit ik te denken aan laatste weekend augustus of eerste weekend september. Ik ben zelf helaas de andere weekenden in september verhinderd.

Het idee van Turbopilot van het nationaal oldtimer festival zandvoort vind ik wel leuk, maar onze GT's zijn nog geen 25 jaar oud en ik mis dan een beetje het speciale gevoel om onze bolides bij elkaar te zien omdat er dan legio auto's te zien zijn.

Graag lees ik graag of jullie je kunnen vinden in de data en eventuele locaties. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom !

Nog eentje om het af te leren
Afbeelding

Groeten,

Joost

popeye
Geregistreerd lid

Bericht door popeye » di 08 jul, 2014 21:46

Goeie ideeën Joost!

Laatste weekend augustus ben ik vrij, eerste weekend september helaas aan het werk. Eerste locatie (Teuge) is voor mij dichterbij. Teuge is mijns inziens niet super fotogeniek, maar Radio Kootwijk dan weer wel.... Secundair gereden een mooie rit. Vliegveld Twente ben ik niet bekend mee, maar ik schik mij naar de meerderheid.

Ik wacht met spanning af, Eric

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 08 jul, 2014 22:49

september is voor mij een no go, zeker de eerste helft

begin oktober ben ik er op zeker bij!

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 08 jul, 2014 22:54

maakt mij niet uit welke maand, als het maar op een zondag is :wink:

Viggen2000
Geregistreerd lid

Bericht door Viggen2000 » zo 13 jul, 2014 15:31

Laatste weekeinde augustus of eerste weekeinde september is prima! Leuk. Op vliegveld Twente kan ik wellicht met de plaatselijke vliegschool eigenaar (familie van me) iets leuks met vliegen oid regelen.

alnico
Geregistreerd lid

Bericht door alnico » zo 13 jul, 2014 19:21

Viggen2000 schreef:Laatste weekeinde augustus of eerste weekeinde september is prima! Leuk. Op vliegveld Twente kan ik wellicht met de plaatselijke vliegschool eigenaar (familie van me) iets leuks met vliegen oid regelen.

Dan heb ik helaas vakantie :cry: .
Maar de meerderheid bepaalt uiteraard.....

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 13 jul, 2014 22:24

Ik wil me er als helaas-nog-niet-GT-bezitter niet teveel mee bemoeien maar is Soesterberg geen mooie locatie? Daar hebben we in 2006 en 2007, of was het nou 2007 en 2008, de Midden Nederland Meeting gehouden. Mooie locatie met catering, genoeg ruimte en vertier voor partner en kinderen en ook nog mooi centraal gelegen. Tevens een mooie omgeving (Het Gooi e.d.) om een eventuele rit te rijden, wat toen ook gebeurd is.

Viggen2000
Geregistreerd lid

Bericht door Viggen2000 » zo 13 jul, 2014 23:41

Locatie maakt mij niet uit. Soesterberg ook heel mooi.

900-Joost
Donateur
Donateur

Bericht door 900-Joost » ma 14 jul, 2014 21:16

Als ik zo naar de reacties kijk omtrent de data en mijn eigen agenda voor hele maand september (drama-maand) erop na sla,
dan is het wellicht beter om begin oktober onze meeting te houden.

Zou iedereen zich kunnen vinden in zondag 5 oktober ? Er zijn dan geen schoolvakanties en hopelijk staan de meeste GT's dan nog net niet op (winter)stal 8)

Qua locaties zijn er 3 kanshebbers:
Vliegbasis Twente
Radio Kootwijk
Soesterberg

Kom ik zsm op terug, zit nog te wachten op een antwoord vanuit Twente.

Gr. Joost

alnico
Geregistreerd lid

Bericht door alnico » wo 16 jul, 2014 12:25

5 oktober wat mij betreft prima.
Van de 3 locaties heb ik een voorkeur voor Soesterberg (bij mij om de hoek :)) en Radio Kootwijk.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » wo 16 jul, 2014 12:53

mochten jullie er qua datum uit zijn, mag ik dan ook komen met m'n Griff?
Dan beloof ik bij deze plechtig dat ik haar uit het zicht van al die wonderschone 900 GT's zal parkeren :roll:

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » wo 16 jul, 2014 18:11

Als beoogd jurylid en niet GT bezitter kom ik met een smetteloos witte t16 van het eerste bouwjaar. Dus er zullen vast ook andere saabs mogen deelnemen, maar dan natuurlijk als toeschouwer.

Soesterberg is mooie lokatie. Maar de andere plaatsen ook...

popeye
Geregistreerd lid

Bericht door popeye » wo 16 jul, 2014 18:32

5 oktober ben ik vrij, dus Popeye is erbij :-)
Olijfje wil ook meekomen, dus dat wordt een leuk dagje zonder de kinderen!

Plaats reactie