Toertocht Grun 14 apr. - foto's vanaf p.10 - p.14 geflitst?!
-
v_jongerius
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
tweemeter
- Donateur

-
Skunk
- Geregistreerd lid
-
Otto
- Donateur

Hallo,
Ben net weer thuis! Ik wil eerst iedereen bedanken die aanwezig was! Bedankt voor de komst en dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb de eerste foto's in mijn album gezet!
modules.php?set_albumName=SaabforumGron ... _album.php

Ben net weer thuis! Ik wil eerst iedereen bedanken die aanwezig was! Bedankt voor de komst en dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb de eerste foto's in mijn album gezet!
modules.php?set_albumName=SaabforumGron ... _album.php

-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Beste mensen,
Veel dank voor jullie komst, uit de reacties tot nu toe mag ik wel concluderen dat jullie het erg leuk gevonden hebben en voor herhaling vatbaar?
We hadden prachtig weer vandaag en de open Saabs waren goed vertegenwoordigd! Ondanks een *foutje* in de route (
) heeft iedereen toch uiteindelijk de weg weten te vinden en de vele vragen al dan niet goed kunnen beantwoorden! Ik ben nu de gemaakte foto's aan het uploaden, als u zelf ook nog foto's heeft gemaakt, kunt u die sturen naar davidjoost@gmail.com of ottokragt@home.nl (let op, niet meer dan 10mb = ongeveer 4 foto's per mailtje!).
Het was wat mij betreft een mooie en zeer geslaagde dag!!
Ook Saab Caspers wil ik bij deze bedanken voor de goede verzorging, het gebruik van de faciliteiten, het ter beschikking stellen van 2 nieuwe Saabs (ik mocht in een 9-5 2.0t Hirsch rijden en mijn oom in de befaamde witte 9-3 cabrio die op de Auto RAI stond) om langs de route te gaan staan en het verzorgen van de lunchpakketten!
Groeten,
David Joost
Veel dank voor jullie komst, uit de reacties tot nu toe mag ik wel concluderen dat jullie het erg leuk gevonden hebben en voor herhaling vatbaar?
Het was wat mij betreft een mooie en zeer geslaagde dag!!
Groeten,
David Joost
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
FOTO'S:

Voor nog meer foto's zie hier: (3 pagina's)
modules.php?set_albumName=album480&op=m ... _album.php

Voor nog meer foto's zie hier: (3 pagina's)
modules.php?set_albumName=album480&op=m ... _album.php