Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?Meer schreef:uhm, misschien spreek ik voor mn beurt hoor, maarreh: sta ik ook op de lijst? Ik heb nog geen mailtje...paul99gl83 schreef:Pas op hoor! Ik zet je klem met mijn startnummer 12.utan schreef:gna gna startnummer 1. Mag je dan als eerste de bult op
Ik ben helaas niet met de 99 turbo. Die heeft geen APK door roestperikelen. De 99GL is gelukkig in topvorm
Toertocht Grun 14 apr. - foto's vanaf p.10 - p.14 geflitst?!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Meer
- Geregistreerd lid
Ehrm, ja Wax had enige tijd geleden al gecancelled bij Otto, dus ik kom samen met mijn partner in crime Merel aka Flo. Wax heeft derhalve ook geen mail, maar als het goed is, krijg ik dadelijk nadere info van DJ. Jay!paul99gl83 schreef:Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?
-
tweemeter
- Donateur

-
Otto
- Donateur

Ik heb het naar jullie beider @mail adressen gemaild, dacht dan weet ik zeker dat het aankomt... Ik mail het nu nog een keertje naar je toe!Meer schreef:Ehrm, ja Wax had enige tijd geleden al gecancelled bij Otto, dus ik kom samen met mijn partner in crime Merel aka Flo. Wax heeft derhalve ook geen mail, maar als het goed is, krijg ik dadelijk nadere info van DJ. Jay!paul99gl83 schreef:Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?
Otto
-
shearwater
- In memoriam †
-
Meer
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Skunk
- Geregistreerd lid
-
Emile
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Heb ik jou vanmidaag gespot bij het julianaplein? Zo ja, tot morgen!paul99gl83 schreef:Pas op hoor! Ik zet je klem met mijn startnummer 12.utan schreef:gna gna startnummer 1. Mag je dan als eerste de bult op
Ik ben helaas niet met de 99 turbo. Die heeft geen APK door roestperikelen. De 99GL is gelukkig in topvorm
-
utan
- Geregistreerd lid
Dat was Paul, die kwam bij mij vandaan.
De GLE wil nl ineens niet meer starten!!!!!!!!!! Help!!!
Groot probleem, technische kennis gewenst want ik wil morgen heeeeeel graag de bult op. Als het lukt hoeft het niet eens als eerste.
Vanmorgen de garage uitgereden. Saab stilgezet daarna was het gebeurd.
Ik heb daarna:
rotor, condensator, bougies verdelerkap vervangen. nog steeds niks. Wel een vonk, het begint snel naar benzine te ruiken en de boel verzuipt blijkbaar. Nu had ik al langer last van slecht starten als de motor enigszins warm is. Verdachte is dan ook de thermosensor icm de 5e injector.
Hoe kan ik een beetje rap testen wat het probleem is, ik wil zoals gezegd graag morgen met de Saabrit mee!
Ik heb het ontstekingshuis er ook uit gehad, tandwiel op de correcte wijze teruggeplaatst. (vliegwiel op -0- en de rotorvinger op ongeveer 50graden van het merkteken naar rechts)
Startmotor draait rond, ik heb een vonk en brandstof (denk ik)
Zojuist ook even een andere bobine geprobeerd, graag suggesties!
De GLE wil nl ineens niet meer starten!!!!!!!!!! Help!!!
Groot probleem, technische kennis gewenst want ik wil morgen heeeeeel graag de bult op. Als het lukt hoeft het niet eens als eerste.
Vanmorgen de garage uitgereden. Saab stilgezet daarna was het gebeurd.
Ik heb daarna:
rotor, condensator, bougies verdelerkap vervangen. nog steeds niks. Wel een vonk, het begint snel naar benzine te ruiken en de boel verzuipt blijkbaar. Nu had ik al langer last van slecht starten als de motor enigszins warm is. Verdachte is dan ook de thermosensor icm de 5e injector.
Hoe kan ik een beetje rap testen wat het probleem is, ik wil zoals gezegd graag morgen met de Saabrit mee!
Ik heb het ontstekingshuis er ook uit gehad, tandwiel op de correcte wijze teruggeplaatst. (vliegwiel op -0- en de rotorvinger op ongeveer 50graden van het merkteken naar rechts)
Startmotor draait rond, ik heb een vonk en brandstof (denk ik)
Zojuist ook even een andere bobine geprobeerd, graag suggesties!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Yep, da was ik. Ik dacht al dat jij het wasshearwater schreef:Heb ik jou vanmidaag gespot bij het julianaplein? Zo ja, tot morgen!paul99gl83 schreef:Pas op hoor! Ik zet je klem met mijn startnummer 12.utan schreef:gna gna startnummer 1. Mag je dan als eerste de bult op
Tot morgen
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid