Toertocht Grun 14 apr. - foto's vanaf p.10 - p.14 geflitst?!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 12 apr, 2007 20:40

Meer schreef:
paul99gl83 schreef:
utan schreef:gna gna startnummer 1. Mag je dan als eerste de bult op :lol:
Pas op hoor! Ik zet je klem met mijn startnummer 12.

Ik ben helaas niet met de 99 turbo. Die heeft geen APK door roestperikelen :cry: . De 99GL is gelukkig in topvorm :D
uhm, misschien spreek ik voor mn beurt hoor, maarreh: sta ik ook op de lijst? Ik heb nog geen mailtje... :?
Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » do 12 apr, 2007 20:48

paul99gl83 schreef:Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?
Ehrm, ja Wax had enige tijd geleden al gecancelled bij Otto, dus ik kom samen met mijn partner in crime Merel aka Flo. Wax heeft derhalve ook geen mail, maar als het goed is, krijg ik dadelijk nadere info van DJ. Jay! :D

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » do 12 apr, 2007 21:00

De uitnodiging is hier ook binnen en dat ziet er goed uit! Wij hebben er al veel zin in. Ik ben benieuwd hoe het gaat met navigeren. Mijn zoontje van 7 neemt deze schone taak namelijk op zich 8) .

Otto
Donateur
Donateur

Bericht door Otto » do 12 apr, 2007 21:58

Meer schreef:
paul99gl83 schreef:Waxle staat op de lijst. Heeft hij het mailtje niet gekregen? Ik dacht dat jij de waxle&meer-eer hoog zou houden?
Ehrm, ja Wax had enige tijd geleden al gecancelled bij Otto, dus ik kom samen met mijn partner in crime Merel aka Flo. Wax heeft derhalve ook geen mail, maar als het goed is, krijg ik dadelijk nadere info van DJ. Jay! :D
Ik heb het naar jullie beider @mail adressen gemaild, dacht dan weet ik zeker dat het aankomt... Ik mail het nu nog een keertje naar je toe!

Otto

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » do 12 apr, 2007 22:07

davidjoost schreef:@ shearwater: ik was vandaag weer even bij Caspers, nieuwe SportEstates in overschot! :wink: Dus we hebben je niet meer nodig op de bult... :-P+
:-S+ Nou, ik weet niet of ik dan wel kom. :wink:

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » do 12 apr, 2007 23:45

Otto schreef:Ik heb het naar jullie beider @mail adressen gemaild, dacht dan weet ik zeker dat het aankomt... Ik mail het nu nog een keertje naar je toe!

Otto
check! :D

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 13 apr, 2007 10:41

nou mijn ouders doen dus ook mee! dat betekent dat ik zowel met mijn 9000 als met hun vergaste 9-5 Esate Aero vertegenwoordigd ben... :lol:
mijn oom heeft zijn 9-3 mee, die zit ook in de organisatie!

Skunk
Geregistreerd lid

Bericht door Skunk » vr 13 apr, 2007 14:15

Leuk zo'n Saab familie. Ik probeer mijn ouders ook in een 9-5 te krijgen :D

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » vr 13 apr, 2007 19:02

Ik ben morgen ook van de partij :D
Ik kom in me 1tje. Als er iemand (of nog meer) meerijden wil, mag altijd :headbang2:

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » vr 13 apr, 2007 19:11

paul99gl83 schreef:

Ik ben helaas niet met de 99 turbo. Die heeft geen APK door roestperikelen :cry: . De 99GL is gelukkig in topvorm :D
Heb ik jou vanmidaag gespot bij het julianaplein? Zo ja, tot morgen!

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » vr 13 apr, 2007 20:00

Dat was Paul, die kwam bij mij vandaan.

De GLE wil nl ineens niet meer starten!!!!!!!!!! Help!!!

Groot probleem, technische kennis gewenst want ik wil morgen heeeeeel graag de bult op. Als het lukt hoeft het niet eens als eerste.

Vanmorgen de garage uitgereden. Saab stilgezet daarna was het gebeurd.

Ik heb daarna:

rotor, condensator, bougies verdelerkap vervangen. nog steeds niks. Wel een vonk, het begint snel naar benzine te ruiken en de boel verzuipt blijkbaar. Nu had ik al langer last van slecht starten als de motor enigszins warm is. Verdachte is dan ook de thermosensor icm de 5e injector.

Hoe kan ik een beetje rap testen wat het probleem is, ik wil zoals gezegd graag morgen met de Saabrit mee!

Ik heb het ontstekingshuis er ook uit gehad, tandwiel op de correcte wijze teruggeplaatst. (vliegwiel op -0- en de rotorvinger op ongeveer 50graden van het merkteken naar rechts)

Startmotor draait rond, ik heb een vonk en brandstof (denk ik)

Zojuist ook even een andere bobine geprobeerd, graag suggesties!

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 13 apr, 2007 21:28

shearwater schreef:
paul99gl83 schreef:

Heb ik jou vanmidaag gespot bij het julianaplein? Zo ja, tot morgen!
Yep, da was ik. Ik dacht al dat jij het was :D

Tot morgen

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 13 apr, 2007 21:30

wordt een leuke verzameling 99's lijkt het... 8)

ik kom ook, maar rij denk ik wel mee met Meer & Meer in de toertocht..

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 13 apr, 2007 21:56

Hebben we d'r al een beetje zin in mensen??? :D

@ Utan: balen dat je auto het niet doet! :( Hopelijk krijg je het nog op tijd gefixt! Anders kun je misschien met jelger meerijden, als die toch meedoet aan de toertocht... :P

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » vr 13 apr, 2007 21:57

Afbeelding

Het wordt de GL vrees ik...........hoewel Paul vindt dat je daar ook fier op mag zijn :wink:

Morgen 1 startpoging :naughty:

Plaats reactie