Meeting en tocht(je?) door Friesland - Napraten

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
OpenInHengelo
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Meeting en tocht(je?) door Friesland - Napraten

Bericht door OpenInHengelo » zo 18 jul, 2021 21:54

Wat een mooie tocht, heren, dank voor het organiseren! Vlak voor het eindpunt heeft mijn zoon een filmpje op de a7 gemaakt (inkorten was hem op de camping iets teveel gedoe): https://youtu.be/LmqL_A96fno. De rest van de foto's zal ik na mijn vakantie delen.Afbeelding

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » zo 18 jul, 2021 22:01

Leuk!

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » ma 19 jul, 2021 12:11

Verdikke... gemist. Dit hele topic. Afgelopen tijd erg druk gehad met werk anders was ik zeker erbij geweest. Gelukkig voor degenen die wel zijn geweest dat die een mooie dag gehad hebben.

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » ma 19 jul, 2021 13:56

Volgens mij zie ik Emile daar op die foto...

OpenInHengelo
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door OpenInHengelo » vr 30 jul, 2021 21:42

Hierbij, zoals beloofd, de foto's die Tom en ik maakten tijdens deze leuke en gezellige rit: https://photos.app.goo.gl/cHko18WCQ4iwy5LUA.

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » za 31 jul, 2021 7:34

Leuke foto's! Het was erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik had verplichtingen elders. Verleden jaar was ik er wel bij en dat was toen ook al, ondanks alle moeilijkheden die er toen waren, een geslaagd evenement. Je begrijpt, Sil, dat je nu een traditie bent gestart en dat je nu verplicht bent dit minstens vijf jaar voort te zetten? 8)

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » za 31 jul, 2021 8:46

martinphili schreef:
za 31 jul, 2021 7:34
Leuke foto's! Je begrijpt, Sil, dat je nu een traditie bent gestart en dat je nu verplicht bent dit minstens vijf jaar voort te zetten? 8)
Tradities duren in Limburg langer :wink:

Sytze55
Geregistreerd lid

Bericht door Sytze55 » do 05 aug, 2021 21:30

Ook door mij gemist............ik woon ook nog zo dichtbij!!!!! De foto`s etc bekeken....allemaal bekende plekjes.
foei Sytze ...beter opletten
een paar jaar terug heb ik in samenspraak met Schaap en Wassenaar een tourtocht georganiseerd waarbij een dikke 70 Saab`s aanwezig waren wat ook toen een superleuke dag was.
Dus...............jammer dat ik er niet bij was.

Plaats reactie