Lente in Tilburg is weer voorbij....
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: Lente in Tilburg (Tapas tegenover de frikandel!)
Ben ik blij dat ik alleen maar toeschouwer ben.........

-
inactief
- Geregistreerd lid
hihi! Ik kan niet wachten tot zondag!
Tapa's is geregeld en bevestigd en meer van dat.
Één a twee dagen vantevoren bel ik ff hoe veel precies.
Met uw welnemen doe ik het volgende:
- Ik bestel voor 10 personen 3 gangen en voor 10 personen 4 gangen tapas.
Uit ervaring weet ik dat dat helemaal prima is. Je kunt dan af en toe een ding wat je niet lekker vind skippen / wat extra lekker is iets meer eten en eten wordt 22,50 pp voor iedereen.
Drank is gemiddeld 2 euro per glas denk ik (zie eerste post).
Tapa's is geregeld en bevestigd en meer van dat.
Één a twee dagen vantevoren bel ik ff hoe veel precies.
Met uw welnemen doe ik het volgende:
- Ik bestel voor 10 personen 3 gangen en voor 10 personen 4 gangen tapas.
Uit ervaring weet ik dat dat helemaal prima is. Je kunt dan af en toe een ding wat je niet lekker vind skippen / wat extra lekker is iets meer eten en eten wordt 22,50 pp voor iedereen.
Drank is gemiddeld 2 euro per glas denk ik (zie eerste post).
-
Red lady
- Geregistreerd lid
[]Klinkt prima!!!
Maareuhmmm ff 1 vraagje nog... zit er een thuisbrengservice bij of moet ik maandagochtend vrij nemen en heb je ook overnachting geregeld? Want de drank in liters weergeven of de wijn in flessen kan erug gevaarlijk zijn natuurlijk
Maareuhmmm ff 1 vraagje nog... zit er een thuisbrengservice bij of moet ik maandagochtend vrij nemen en heb je ook overnachting geregeld? Want de drank in liters weergeven of de wijn in flessen kan erug gevaarlijk zijn natuurlijk
-
inactief
- Geregistreerd lid
Gewoon even over je nek bij de overburen over het hek, pepermuntje en je kan er weer tegen.
Misschien heeft Nel nog een kamer over, dat is op kruipafstand!
Gr
Gr
-
millerman
- Donateur (3x)

@Red Lady: Heb je een meeting met mannen die helemaal opgefokt zijn na een potje karten, vervolgens zichzelf helemaal volvreten aan Spaanse meuk en dan vraag jij of je kunt blijven slapen??
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Will keep it in mind en zal eventuele ongelovige agenten (of een boze "Nel") naar jou doorverwijzenG-ice schreef:Gewoon even over je nek bij de overburen over het hek, pepermuntje en je kan er weer tegen.![]()
Gr
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
HEY!G-ice schreef:Gewoon even over je nek bij de overburen over het hek, pepermuntje en je kan er weer tegen.
Als je niet uitglibbert over de kwak kots dan?G-ice schreef:Misschien heeft Nel nog een kamer over, dat is op kruipafstand!
-
Red lady
- Geregistreerd lid
[]Denk dat ik me toch maar beter kan gedragen en de verleidingen des levens laat voor wat ze zijn 
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik heb even met de weervoorziening kontakt opgenomen
....................... we krijgen zon in Tilburg op zondag

-
Red lady
- Geregistreerd lid
Euhmm ja.. misschien inderdaad niet al te verstandig met al die uien, knoflook en dergelijkemillerman schreef:@Red Lady: Heb je een meeting met mannen die helemaal opgefokt zijn na een potje karten, vervolgens zichzelf helemaal volvreten aan Spaanse meuk en dan vraag jij of je kunt blijven slapen??
Of bedoelde je dat anders?
@Bestway: Nice dat jij t mooie weer ff geregeld hebt!!! Moet ik vrees ik alleen nog wel even momentje vinden om "Red lady" weer te wassen (want in de zon zie je de viezigheid zo snel he)...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Alles met mate(n) toch?Red lady schreef:Denk dat ik me toch maar beter kan gedragen en de verleidingen des levens laat voor wat ze zijn
-
millerman
- Donateur (3x)

SMS 'Zon AAN' naar 013.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Altijd!!!nelfrikandel schreef:Alles met mate(n) toch?Red lady schreef:Denk dat ik me toch maar beter kan gedragen en de verleidingen des levens laat voor wat ze zijn
Vrees dat ik t al zwaar genoeg krijg 's middags met t karten
-
AeroR
- Geregistreerd lid
ik ookbestway schreef:Ben ik blij dat ik alleen maar toeschouwer ben.........![]()