de lijst is wat het forum betreft ok. Wat Facebook betreft weet ik niet, ik weet nl niet precies onder welke namen ook forummers zitten. En of er forummers tussen zitten.
Het Noorden . Meeting Frl, Dr en GN 28 mei 2016
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Het Noorden . Meeting Frl, Dr en GN 28 mei 2016
de lijst is wat het forum betreft ok. Wat Facebook betreft weet ik niet, ik weet nl niet precies onder welke namen ook forummers zitten. En of er forummers tussen zitten.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik kan er helaas niet bijzijn. Ik kom die ochtend net uit de nachtdienst.
-
HeHaShDe
- Geregistreerd lid
Ik moet ook verstek laten gaan.
Net nu er een meeting is bij ons in de buurt, moet ik een week op training op de Maasvlakte.
Met o.a. brandweer training.
Hoe dan ook, ik was iedereen een fijne en gezellig zondag toe, met (voor de cabrio's) mooi weer.
Net nu er een meeting is bij ons in de buurt, moet ik een week op training op de Maasvlakte.
Met o.a. brandweer training.
Hoe dan ook, ik was iedereen een fijne en gezellig zondag toe, met (voor de cabrio's) mooi weer.
-
Redi
- In memoriam †
Wij laten niet verstek gaan!
Vanuit westelijke richting zullen wij tussen 11 en 12 uur het terrein op rollen. Wij? Een ieder die het leuk vindt om in konvooi naar de locatie te rijden, kan aansluiten. We stoppen voor een kop koffie bij McDonald's Joure (direct aan de rotonde A7/A6) waar we ca 10.45 uur vetrekken richting Allardsoog.
Kofferbak inmiddels vol met meuk, benieuwd of ik nog iemand blij kan maken!
Tot zaterdag de 28e!
Groet Rein
Vanuit westelijke richting zullen wij tussen 11 en 12 uur het terrein op rollen. Wij? Een ieder die het leuk vindt om in konvooi naar de locatie te rijden, kan aansluiten. We stoppen voor een kop koffie bij McDonald's Joure (direct aan de rotonde A7/A6) waar we ca 10.45 uur vetrekken richting Allardsoog.
Kofferbak inmiddels vol met meuk, benieuwd of ik nog iemand blij kan maken!
Tot zaterdag de 28e!
Groet Rein
-
tweemeter
- Donateur

28 mei is op zaterdag, wellicht kun je dan welHeHaShDe schreef:Ik moet ook verstek laten gaan.![]()
-
TimmieS
- Geregistreerd lid
Ik denk dat ik me ook moet afmelden. Ik heb m'n motortje nog lang niet klaar en dan moet hij er nog eens ingezet worden. Dat gaat niet lukken voor zaterdag denk ik...
-
blue city
- Donateur (3x)

Heren, jammer dat jullie niet kunnen, enne Timmie een Saab is niet verplicht. Succes met je motor.
Openingstopic ook aangepast, er komt ook nog wat leuks voorbij.
-
HeHaShDe
- Geregistreerd lid
Nu 28 mei op een zaterdag valt,
komen wij ook.
Mijn dochter in een SAAB Cabrio en ik met de SportSedan.
en volgens de huidige weersvoorspelling kan het dak van de cabrio open.
Wel leuk.
Mijn dochter in een SAAB Cabrio en ik met de SportSedan.
en volgens de huidige weersvoorspelling kan het dak van de cabrio open.
Wel leuk.
-
Redi
- In memoriam †
Ik heb een donkersaab vermoeden...leuk!!blue city schreef:![]()
-
Orphy
- Donateur (5x)

Heb net nog wat interieurs en sets velgen op Saab MP gezet, als ik wat mee moet nemen die kant op dan laat maar weten.
-
blue city
- Donateur (3x)

Wie goed gokt krijgt van mij een flesje wijnRedi schreef:Ik heb een donkersaab vermoeden...leuk!!blue city schreef:![]()
Nog even een vraag. Is er zaterdag ook een Whizz kid/man aanwezig die mijn uit China afkomstige dongel kan installeren. Op windows 10. Ik ben een vreselijke digibeet, en kom er niet 1 2 3 uit. Uiteraard neem ik dan mijn schootkastje mee, plus Spaigelploatje
-
Brinta
- Geregistreerd lid
[]Zal wel eem veur die kiek'n
Reden: Quote verwijderd
-
Redi
- In memoriam †
Mijn gokje: Iets met 9-5 NG SC van de weledele heer Veltman?blue city schreef:Redi schreef:blue city schreef:![]()
Wie goed gokt krijgt van mij een flesje wijn![]()
Nog even een vraag. Is er zaterdag ook een Whizz kid/man aanwezig die mijn uit China afkomstige dongel kan installeren. Op windows 10. Ik ben een vreselijke digibeet, en kom er niet 1 2 3 uit. Uiteraard neem ik dan mijn schootkastje mee, plus Spaigelploatje
-
blue city
- Donateur (3x)

Flesje wijn is voor Rein.
Hmmmzz, ik kan rijmen en dichten, je zou je hemd er voor lichten.
Idd, Remco was bereid om, ijs en weder dienende, zijn 9-5NG Estate te showen.
-
Foll
- Geregistreerd lid
Dacht ik meld het even, m'n vader gaat ook mee! Even zien welke auto mee mag, misschien wel 2 dan?
. De maaltijd 's avonds slaan we even over.