Poetsclinic 20 april, vol
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Re: Poetsclinic 20 april, vol
Gaat iemand Piet Paulusma nog vertellen dat we mooi weer willen? Voor het moment hoor ik dingen die ik niet wil horen.
-
johnb52
- Donateur (7x)

En in de volle zon kan je niet poetsen...
-
Xantoz
- Geregistreerd lid
Quote van John .......... Einde quote van John.. (Krijg vage melding bij posten met quote dus dan maar zo..)
Met een zwarte 9-5 estate... Heb er vorig jaar met de eerste uitgebreide poetsbeurt met een dap al veel swirls uit de lak gehaald maar er is genoeg over om wat nwe producten te proberen.
En voor het onderhoud van de leren bekleding ben ik nog zoekende, dus vragen genoeg..
Als iemand mij het adres kan pm'en dan ben ik van de partij
johnb52 schreef:Tuurlijk ben je welkom!
Welke auto kom je?
Je kan wat producten uitproberen als je wilt
Met een zwarte 9-5 estate... Heb er vorig jaar met de eerste uitgebreide poetsbeurt met een dap al veel swirls uit de lak gehaald maar er is genoeg over om wat nwe producten te proberen.
En voor het onderhoud van de leren bekleding ben ik nog zoekende, dus vragen genoeg..
Als iemand mij het adres kan pm'en dan ben ik van de partij
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Zeg, nu niet allemaal 9-5 estates voor mijn neus gaan zetten zondag hè?! Ik kan er echt nog niet met eentje thuiskomen, daarvoor moet thuis nog de kogel door de kerk 
-
Xantoz
- Geregistreerd lid
Als ze niet in een kringetje staan dan zou er toch geen probleem zijn gok ik..[SEE-NO-EVIL MONKEY]
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Hopelijk kan ik de komende maand een betere motorkap ritselen en mijn onderlip spuiten
Dan is de mijne ook weer een beetje patent!
Zal de Rotary ook even meenemen
Heeft de mijne wel nodig!
Zal de Rotary ook even meenemen
-
johnb52
- Donateur (7x)

Zeg Dion, je gaat toch niet aan je eigen auto staan poetsen he? Eerst moeten die andere 12 klaar 
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
johnb52 schreef:Zeg Dion, je gaat toch niet aan je eigen auto staan poetsen he? Eerst moeten die andere 12 klaar
Ik eet een boel roze koeken he
-
johnb52
- Donateur (7x)

Dan zal ik er voor jou zoveel meenemen dat je ze niet eens op krijgt 
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Mooi weer om wat strepen te trekken op de weg er naartoe 
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Scheelt de Navi aanzetten. Ik volg gewoon de strepen. Bedankt alvast.JWF_Peters schreef:Mooi weer om wat strepen te trekken op de weg er naartoe
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Mooie weg door de Utrechtse heuvelrug! Als je naar ochten komt kan je mee rijden