Voorproefje IntSaab 2009? Gaat niet door.

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Reub
Geregistreerd lid

Voorproefje IntSaab 2009? Gaat niet door.

Bericht door Reub » za 06 dec, 2008 13:17

Wie heeft er belangstelling voor een voorproefje voor de IntSaab 2009, welke bij mij "om de hoek" gehouden wordt?

Ik wil graag een meeting in april organiseren op het 's Gravenhof in Zutphen. Dit centraal gelegen plein is per auto bereikbaar en het biedt plaats aan o.a. het Museumhotel met Brasserie6, waar we terecht zouden kunnen voor wat versnaperingen.
Ook staat er de Walburgstoren, die prachtig uitzicht biedt over de omgeving.

We zouden, om de omgeving wat te verkennen bijv. de 8 Kastelen route in/om Vorden kunnen rijden.

Ik realiseer me dat ik wat vroeg ben met het versturen van een uitnodiging, echter ik heb te maken met bijv. een vergunning die aangevraagd moet worden. Ik wil nl. de openbare parkeerplaats gebruiken. En zo'n procedure duurt tot 3 maanden.

Dus: wie vindt het leuk om in het centrale oosten van Nederland een middag bij elkaar te komen? Aanmeldingen dienen, met het oog op de vergunning, weloverwogen gedaan te worden.

Suggesties voor andere activiteiten zijn welkom! Evenals suggesties voor een exacte datum. Inschrijving sluit 1 januari a.s. om 1200 uur en meeste stemmen gelden 8)

Door het kennelijke gebrek aan belangstelling heb ik besloten dat deze meeting maar niet moet plaatsvinden.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 06 dec, 2008 17:04

Leuk idee, maar houdt met de datum wel even rekening met de SCN-agenda:

http://www.saabclub.nl/nl/index.php?sho ... elen&id=95

(Tussen SF en SCN is afgesproken dat we elkaars evementen zo min mogelijk in de weg gaan zitten.)

Gr,

Dennis
Moderator Saabforum.nl

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » za 06 dec, 2008 20:12

Lijkt me een leuk plan, heb ik ook weer eens een excuus om m'n oude stadje weer eens te bezoeken (heb lang geleden een tijd op de Weerdslag gewoond).

(En als we de 8-kastelenroute rijden dan is Hotel Bakker in Vorden wel een leuke tussenstop misschien, ik kan me hun uitsmijters nog goed herinneren ;)).

Succes met de organisatie, ik hou het zeker in de gaten -- ik moet alleen nog even bekijken waar ik in april ben; ik ben nu namelijk nog niet eens terug in Nederland...

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » za 06 dec, 2008 20:49

ik ben er wel bij (kan niet op zondag dan helaas), voor mij is het ook om de hoek. Maar ik denk dat als je 3 maanden van te voren je aanmeldingen wilt hebben, dat je relatief weinig mensen krijgt. Het SF is beter geschikt voor snellere acties. Denk ik tenminste.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 06 dec, 2008 20:51

Ik denk dat dat wel meevalt, Menno begint nu een actie voor maart en vorig jaar ben ik in oktober al begonnen met de nieuwjaarsmeeting van half januari.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 07 dec, 2008 9:17

Manic schreef:Leuk idee, maar houdt met de datum wel even rekening met de SCN-agenda:

http://www.saabclub.nl/nl/index.php?sho ... elen&id=95

(Tussen SF en SCN is afgesproken dat we elkaars evementen zo min mogelijk in de weg gaan zitten.)

Gr,

Dennis
Moderator Saabforum.nl
Ik probeer niet alleen met de SCN agenda rekening te houden; ook met de evenementen agenda van de stad, (school)vakanties, etc.
Maar concrete voorstellen voor data zijn zeker welkom, mits deze stroken met de vergunningtermijn :wink:

r.wery
Geregistreerd lid

Zutphen april

Bericht door r.wery » di 30 dec, 2008 22:54

Goed idee. Ik doe mee , tenzij het echt niet kan.
Rutger Wey
Gorssel

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 03 jan, 2009 7:20

Ik ga de opzet maar downsizen, in lijn met de trends nu in autoland.
Het zal dus in ieder geval niet van een schaal en omvang worden, dat een evenementenvergunning nodig is.

U hoort nog van ons :)

Svarte Per
Geregistreerd lid

Bericht door Svarte Per » wo 07 jan, 2009 15:38

Ik ben net 2 maanden geleden UIT Doesburg verhuisd naar het uiterste zuiden. Had ik geweten dat.... dan had ik een jaartje gewacht!
Heb ook in Zutphen gewoond dus ik ben wel van de partij als je een meeting organiseert. Altijd leuk effe terug naar de roots.
Tot dan! Roos

fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door fozwart » zo 01 mar, 2009 17:44

De internationale saab club meeting heeft een eigen website. Voor alle liefhebbers ga naar http://www.intsaab2009.com/

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 25 mar, 2009 6:17

De Euregioteur van 3 mei valt uit.
Toch maar de (mid)dag vullen in Zutphen?

Er zijn dan vast mensen met vakantie, maar ik probeer het toch nog maar een keer 8)

[schopje dus]

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » wo 25 mar, 2009 15:00

[]strak plan! count me in

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 25 mar, 2009 15:03

En dan gaan we een week later naar Zwolle

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 26 mar, 2009 6:49

(mini) Meeting te Zutphen gaat door op 3 mei 2009.
Aanvang: rond 14.00 uur.
Lokatie: Het 's Gravenhof te Zutphen/Brasserie 6.
Doel: slap drammen over SAAB's, het weer en wat er zoal invalt onder het genot van een glaasje bij de brasserie.

Deelnemers tot zover en onder voorbehoud:

Nacra 93;
Coby01;
Svarte Per;
r.wery;
wouterve

Wie mee wil doen, kan gewoon de lijst kopiëren en zichzelf erop zetten 8)

Plaats reactie