Ik wil graag een meeting in april organiseren op het 's Gravenhof in Zutphen. Dit centraal gelegen plein is per auto bereikbaar en het biedt plaats aan o.a. het Museumhotel met Brasserie6, waar we terecht zouden kunnen voor wat versnaperingen.
Ook staat er de Walburgstoren, die prachtig uitzicht biedt over de omgeving.
We zouden, om de omgeving wat te verkennen bijv. de 8 Kastelen route in/om Vorden kunnen rijden.
Ik realiseer me dat ik wat vroeg ben met het versturen van een uitnodiging, echter ik heb te maken met bijv. een vergunning die aangevraagd moet worden. Ik wil nl. de openbare parkeerplaats gebruiken. En zo'n procedure duurt tot 3 maanden.
Dus: wie vindt het leuk om in het centrale oosten van Nederland een middag bij elkaar te komen? Aanmeldingen dienen, met het oog op de vergunning, weloverwogen gedaan te worden.
Suggesties voor andere activiteiten zijn welkom! Evenals suggesties voor een exacte datum. Inschrijving sluit 1 januari a.s. om 1200 uur en meeste stemmen gelden
Door het kennelijke gebrek aan belangstelling heb ik besloten dat deze meeting maar niet moet plaatsvinden.