Ik kijk niet zo vaak op het forum en volg maar enkele topics. Het gaat ook niet om mij, maar om mogelijkheden om de opkomst te verhogen (zie namelijk opm. Ervani).900 SE C schreef:Meeting is toch sedert medio december "in the making"?
Volvo-Saab meeting 9 maart 2008
-
Ewout
- Donateur (5x)

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ben je lid van de Saabforum Hyve?Falcon schreef:Bestaat er niet de mogelijkheid om een groeps-PB te verzenden naar alle Saabforum-leden als er een evenement georganiseerd wordt? Ik heb het (uiteindelijke) topic hierover simpelweg gemist.
Daar bestaat die mogelijkheid wel, tot nu toe een keer gebruik van gemaakt.
-
ervani
- Geregistreerd lid
Verslag is rond 08.00 uiur beschikbaar op de website, ik ben het een en ander nu aan het uploaden. Dus foto's en een kort verslag.
check http://www.saab9k.nl en ga naar het hoofdstuk evenementen.
check http://www.saab9k.nl en ga naar het hoofdstuk evenementen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Het weer was klote, maar de toertocht was deseondanks erg leuk! Het was flink opletten geblazen onderweg omdat er over een afstand van slechts 53km maar liefst 37 vragen beantwoord moesten worden. Uiteindelijk zijn mijn moeder en ik 4e geworden, wat ik absoluut geen slechte score vindt, aangezien mijn moeder geen ervaring heeft met puzzeltochten. We hadden wel een valse start, waarbij ik reed en zij moest navigeerde. Dát werkte dus niet!
Navigeren is niets voor vrouwen (rijden ook niet, maar beide was voor mijn ondoenlijk), dat werd weer pijnlijk duidelijk! Na 2km stuurde ze me al verkeerd en omdat de dagtellerkmstand dan al niet meer klopt met de routebeschrijving zijn we maar terug naar de start gegaan en gewisseld van plek.
Ik heb eigenlijk alleen na afloop foto's gemaakt, mede vanwege het slechte weer zijn dat er niet veel, maar het geeft een indruk:

De auto's werden op het laatste onverharde stuk weg nog aardig vies!

Zo ook onze 9-5:

Er was ook een Saab 9000 CD met 400pk aanwezig, die voor het nodige spektakel zorgde met alleen al het geluid wat motor en uitlaat produceerde:

Verbazingwekkend was hoe rustig het blok nog liep, terwijl er zelfs wildere nokkenassen op waren gemonteerd:

Geen reden tot zorgen, slechts onschuldige dampen uit de uitlaat na de koude start:

Al met al een zeer geslaagde meeting
, waarbij alleen de opkomst wel wat hoger had mogen zijn (met name onder de Saab-rijders!
)...
Ik heb eigenlijk alleen na afloop foto's gemaakt, mede vanwege het slechte weer zijn dat er niet veel, maar het geeft een indruk:

De auto's werden op het laatste onverharde stuk weg nog aardig vies!

Zo ook onze 9-5:

Er was ook een Saab 9000 CD met 400pk aanwezig, die voor het nodige spektakel zorgde met alleen al het geluid wat motor en uitlaat produceerde:

Verbazingwekkend was hoe rustig het blok nog liep, terwijl er zelfs wildere nokkenassen op waren gemonteerd:

Geen reden tot zorgen, slechts onschuldige dampen uit de uitlaat na de koude start:

Al met al een zeer geslaagde meeting