Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (18-08-2007)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gesloten
Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » za 25 aug, 2007 21:03

@HdL, ronaldjedc, Margreet, Taaffert, Tenfour, Sergej, Hannes en Sander,

Bedankt voor een fantastisch weekend. Alles was perfect georganiseerd, heerlijke BBQ (wel een beetje veel), gezellig ontbijtje bij de molen en het was natuurlijk een hele goede locatie (ook voor de kinderen die giga hebben genoten).
@hdl: we komen zeker in het voorjaar daar nog een paar keer kamperen.

Heel leuk om iedereen van het forum een keertje live te spreken en elkaars Saab te kunnen bewonderen.

de toekomstige Saab rijders
Afbeelding

best hoog......
Afbeelding

de afdaling, altijd moeilijk
Afbeelding

hoe deed mijn zus dat nou
Afbeelding

onder toeziend oog van Margreet
Afbeelding

onderonsje van de dames
Afbeelding

the glamourgirls
Afbeelding

het favoriete gereedschap van sommige Saab forummers :wink:
Afbeelding

jong geleerd..........
Afbeelding

wie is het eerste boven
Afbeelding

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 21:17

De900C-GAS schreef:Trouwens iemand die weet wat voor een interieur hierin zit
Zwart leder 8)

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 25 aug, 2007 21:19

tgremlin schreef:
Zwart leder
Ooooohhhhhhhhh, dat maakt het hele plaatje wel effe af zeg!! :P

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 21:20

De900C-GAS schreef:
tgremlin schreef:
Zwart leder
Ooooohhhhhhhhh, dat maakt het hele plaatje wel effe af zeg!! :P
Dat was de algemene conclusie ook van het groepje dat deze auto uitgebreid heeft bewonderd :wink:

Overigens was het ook onder de motorkap allemaal wat 'anders', zo zit er een Trionic5 deksel over de bougies heen gebouwd waardoor het een T5 blok lijkt (maar dus niet is). Zag er allemaal heel custom uit, best gaaf :wink:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 25 aug, 2007 21:24

De900C-GAS schreef: Trouwens iemand die weet wat voor een interieur hierin zit of die (een) foto('s) daarvan heeft?? :roll:
Volgens mij moet dat deze zijn:

http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab331.htm

Zo ja dan is/was dit het interieur.
Afbeelding

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 25 aug, 2007 21:25

tgremlin schreef:
De900C-GAS schreef:Ooooohhhhhhhhh, dat maakt het hele plaatje wel effe af zeg!!
Dat was de algemene conclusie ook van het groepje dat deze auto uitgebreid heeft bewonderd
Trouwens weet jij of anderen nog meer te vertellen/schrijven over die prachtkar?? :roll:
Zoals de veredere uitrusting, zoals eventuele c.v., el. bed. ruiten, cruise-control, airco of andere bijzondere zaken.
Echt jammer dat ik er niet bij geweest ben, al was het maar vanwege deze SAAB 99 Combi-Coupè!! :bluecry:
En volgend weekend wordt helaas ook al niets, dus dat is dan dubbelop: :bluecry: :bluecry:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 21:27

De900C-GAS schreef:Trouwens weet jij of anderen nog meer te vertellen/schrijven over die prachtkar?? :roll:
Ik heb mijn vorige post nog aangevuld :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 25 aug, 2007 21:35

tgremlin schreef:
De900C-GAS schreef:Trouwens weet jij of anderen nog meer te vertellen/schrijven over die prachtkar??
Ik heb mijn vorige post nog aangevuld
Da's apart, de foto's die ik plaatste zijn van een SAAB 99 3drs. Combi-Coupè en die bij jou zijn van een SAAB 99 2drs. Sedan. :wink:
Maar die 2drs. Sedan is ook prachtig, volgens mij van een 'medeforummer' uit Amsterdam en dan denk ik aan Style & Co?? :roll:
Of heb ik de foto's van 2 verschillende auto's bij elkaar gezet?? :?

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 21:38

De900C-GAS schreef:
tgremlin schreef:
De900C-GAS schreef:Trouwens weet jij of anderen nog meer te vertellen/schrijven over die prachtkar??
Ik heb mijn vorige post nog aangevuld
Da's apart, de foto's die ik plaatste zijn van een SAAB 99 3drs. Combi-Coupè en die bij jou zijn van een SAAB 99 2drs. Sedan. :wink:
Maar die 2drs. Sedan is ook prachtig, volgens mij van een 'medeforummer' uit Amsterdam en dan denk ik aan Style & Co?? :roll:
Of heb ik de foto's van 2 verschillende auto's bij elkaar gezet?? :?
Juist, ik heb de foto's niet gepost. Maar nu ik naar die foto's kijk die jij hebt gepost, die stond inderdaad iets verderop t.o.v. de auto waar ik het over heb... misverstand :?

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 21:41

... en volgens mij heb je inderdaad twee verschillende auto's bij elkaar gezet :wink:

De bovenste heeft gewone aero-velgen, de onderste heeft deep-dish aero's (en is volgens mij de auto waar ik het over heb).

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 25 aug, 2007 21:49

tgremlin schreef:... en volgens mij heb je inderdaad twee verschillende auto's bij elkaar gezet

De bovenste heeft gewone aero-velgen, de onderste heeft deep-dish aero's (en is volgens mij de auto waar ik het over heb).
:oops: Ik zie het nu ook inderdaad. :oops:
Maar het ging mij eigenklijk om de bovenste van de 2, omdat dit wel een heel erg uniek exemplaar is. :P
Trouwens ik had het ook kunnen zien aan de voorste richtingaanwijzers.
En die 2drs, waar jij dacht dat het mij om ging is ook een buitengewoon mooi exemplaar. :wink: Ik weet het, over die 2drs. val ik nu in herhaling,
maar de daardoor extra ontstane aandacht dat die auto zo krijgt verdient ze eigenlijk wel, net als die 3 drs. Combi-Coupè.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 25 aug, 2007 22:31

tgremlin schreef:... en volgens mij heb je inderdaad twee verschillende auto's bij elkaar gezet :wink:

Two tone super aero's bedoel je. :wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 25 aug, 2007 22:45

michiel schreef:
tgremlin schreef:... en volgens mij heb je inderdaad twee verschillende auto's bij elkaar gezet :wink:

Two tone super aero's bedoel je. :wink:
Wat jij wil (maar je hebt gelijk natuurlijk) :wink: Kon in de discussie even niet op de juiste naam komen, maar het was toch duidelijk nietwaar 8)

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » ma 27 aug, 2007 20:37

Henk-Jan schreef:@ RolVer; Helemaal naar Nederland gekomen voor een meeting? Shocked
Jawel, ik had vakantie en het leek ons leuk. En dat was het dus ook.
We hebben nog wat dingen gecombineerd, maar de hoofdzaak was inderdaad de Maastocht.

Groet, Rolf

Gesloten