Morgen zal ik mij eens wat beter voorstellen, iets dat eigenlijk wel heel erg hard nodig is.
Er zal dan ook een andere avatar bij mijn berichten gaan verschijnen.
Gisteren was het een topdag met de onmoeting met greg en Taaffert.
Trouwens wat heeft die greg dat voor elkaar met die 2 SAAB's 9000, echt uitzonderlijk goed.
Zoals jullie wel opgevallen zal zijn aan de foto's is mijn auto helaas (nog) niet schadevrij, maar je moet weten dat de auto in juli 2001
voor een bedrag van 1.250,00 Gulden, als 'opknapper', aangeschaft is en ondertussen wel weer zo'n 160.000 km afgelegd heeft en al
die tijd met de schade aan de linker zijkant.
Trouwens de deuk in de rechter voordeur zat er niet in toen ik de auto kocht, maar toen ik een keer terugkwam bij de auto zat die erin
samen met een schoenafdruk, dus die is er duidelijk 'ingetrapt'.
Technisch sta ik geregeld versteld van hoe het een en ander functioneert en voor zover de geschiedenis van de auto te achterhalen is,
is de cilinderkop nog nooit gedemonteerd geweest, niet eens voor het vervangen van de cilinderkoppakking.
Aanstaande donderdag komt er een andere achterbumper op de auto en over een paar weken komt er een andere kofferklep op, vandaar
ook dat ik de lijmresten op de kofferklep niet verwijderd heb na het verwijderen van de emblemen.
De week daarna ga ik naar het huis van mijn ouders, de auto gaat de garage in en het gehele 'kachelhuis' gaat vervangen worden,
in verband met de volgende 'upgrade'.
Dat wordt dan een airco-installatie, waarvan ik dus het kachelhis ga monteren, het elektrische gedeelte daarvan, net als het vacuüm
-systeem dat erbij hoort.
Het gas-/hydraulische gedeelte kan ik dan verder gaan 'opbouwen', terwijl de auto dan rijdbaar is.
De gehele carrossrie staat in de planning voor volgend jaar, want ik wil eerst het aircosysteem flink uitgetest hebben, op een juiste werking.
De andere 'gadgets' heb ik ook om die reden al in de auto gemonteerd.
Het wordt 'aanpoten' volgend jaar als de carrosseri 'aangepakt' gaat worden, maar dat heb ik er graag voor over, zeer zeker omdat goede
SAAB's 900 Classics steeds minder voorkomen.
Goed, morgen volgt er meer.
Taaffert, nogmaals bedankt voor het maken van de foto's.