meetings

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

meetings

Bericht door Sporthatch » ma 29 feb, 2016 18:40

Even een vraagje, waarom kan "NL meetings" en "saab meetings en ritten" niet 1 topic zijn? Dit is heus niet simpel om volgen. Komt beide toch op hetzelfde neer. Of zie ik het verkeerd? Admin. geef een antwoord en een oplossing.
Groetjes, Jan

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: meetings

Bericht door werli » ma 29 feb, 2016 23:06

heey
dat vond ik ook al zo raar
maar ik denk dat sommige forummers niet het onderscheid kunnen maken tussen die twee
bv : bij intsaab denk ik aan meetings en ritten , bij een meeting georganiseerd door saabclub BE ook maar,
bij een meeting georganiseerd door een forummer voor medeforummers is het dan weer saab meetings nl

als deze laatste dan ook weer bij meetings en ritten staan is dit wel verwarrend en soms totaal genegeerd omdat ze niet in het juiste topic staan,wat spijtig kan zijn

mvg werner

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 01 mar, 2016 9:44

Gewoon samenvoegen of hernoemen naar "meetings en ritten Nederland" versus "meetings en ritten Buitenland" ? o.i.d.

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

meetings

Bericht door Tubbe » di 01 mar, 2016 12:49

Nl meetings was een subforum voor alle aankondigingen van saabactiviteiten van clubs ed. De andere was bedoeld voor saabforum activiteiten meen ik.
Dus de eerste is meer ter kennisgeving van andere saabactiviteiten de tweede meer voor organisatie van meetings binnen het forum.

Zou je best kunnen samenvoegen maar dan moet je ook naar de hele indeling/structuur gaan kijken.

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » di 01 mar, 2016 13:52

Dan hier ook maar een spammetje:

10 April is Zuid-Limburg meeting. Wie zijn er bij?

Plaats reactie