Emmer Saabdag 2015?
-
Tonnes
- Geregistreerd lid
Re: Emmer Saabdag 2015?
Ik ga even een plan bedenken....ideeën zijn welkom haha!
-
RSbn
- Geregistreerd lid
Gewoon lekker bandjes trappen vind ik altijd gezellig. Daarna een bbq is ook niet verkeerd.
-
Descendent
- Donateur (2x)

Maar wanneer dan?
Ik moet ff kijken of we de SaabmeetZwolle van Augustus vorig jaar een vervolg gaan geven.
Ik moet ff kijken of we de SaabmeetZwolle van Augustus vorig jaar een vervolg gaan geven.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Dat zou ik (en de jou welbekende kleine ventjes) zeer toejuichen, het was erg gezellig, was al van plan om je te contacten hierover en of je nog wat hulp kan gebruiken met programma en voorbereiding etc.Descendent schreef:Maar wanneer dan?
En ook voor Emmen ben ik in, Drenthe is mooi!
-
Tumalu
- Geregistreerd lid
Zou ik eens kunnen doen. Lekker het gas erop vanuit de achterhoek richting Emden de A31 in Duitsland. Eind vorig jaar nog geweest en kon daar toen mooi 230/240 rijden voor een lange tijd en dat ging super!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
als buitenstaander, resp. leek, zou ik het knutselen schrappen. gaat teveel tijd in zitten, lijkt me. met risico dat knutselklusjes niet afkomen...
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Emmen, Erm (klijndijk), Zwolle; houden jullie wel een beetje rekening met elkaar??? 
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Als geboren Emmenaar uiteraard ook aanwezig! In ieder geval tot 17.30 uur ivm werk.
-
Fredman
- Geregistreerd lid
Lijkt mij goed plan, kom ik ook weer eens in mijn geboorteplaats klijndijk ..
-
pejo
- Geregistreerd lid
Wij (saab club Erm ) organiseren op 5 september een meeting in Klijndijk.
PeJo.
PeJo.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Als oud emmenaar wil ik graag van de partij zijn.
-
shearwater
- In memoriam †
Als werkzaam zijnde in Emmen kan ik helaas niet van de partij zijn wegens verblijf in het buitenland.