Tot morgen
Meguiars cleaning day 25-10 - GAAT DOOR
-
Jerreke
- Geregistreerd lid
Re: Meguiars cleaning day 25-10 - GAAT DOOR
Juist gedaan met kuisen
Tot morgen
Tot morgen
-
Davione
- Geregistreerd lid
Wel grappig dat iedereen eerst zijn wagen kuist om dan te gaan horen wat de goede manier is om te kuisen
Ik moet wel toegeven dat de mijn ook nog rap beurtje heeft gekregen
Ik moet wel toegeven dat de mijn ook nog rap beurtje heeft gekregen
-
peeke 1972
- Donateur

Oei, daar heb ik echt geen tijd voor gehad. Dus ik zal misschien de enige zijn met een niet blinkend Saabje. Tot morgen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Ik kom met een ongewassen exemplaar. Regen en veel landbouwtractors hier op de baan, geeft geen motivatie tot auto wassen. 
-
Thom_F
- Geregistreerd lid
Re: Meguiars cleaning day 25-10
Gaat helaas toch niet meer lukken morgen, vind het erg jammer en had me erg op verheugd.Thom_F schreef:Zojuist van de garage te horen gekregen dat onze auto problemen geeft met benzinetoevoer.
Het plan was de 96 morgen weer op te halenmaar dat gaat dus niet door
![]()
Ik hoop dat ze komende week het probleem kunnen oplossen en dat ik volgende week zaterdag gewoon bij de cleaning dag kan zijn.
Mocht dit niet gaan lukken uiteindelijk dan laat ik dit zo snel mogelijk weten.
Ik hoop dat er over een tijdje weer zoiets wordt georganiseerd want dan kom ik zeker
Veel plezier morgen voor de gene die wel gaan
-
peeke 1972
- Donateur

Weer een geweldige meeting met een aantal nieuwe gezichten uit de Antwerpse regio. Veel nieuwe tips en tricks en een lege portomonee, lol.
-
beeckman
- Geregistreerd lid
Ook ik vond de meeting vandaag bijzonder geslaagd. Alle lof voor Sven die een goed verhaal had en overtuigend liet zien dat zijn producten voor wonderen kunnen zorgen, met handdoek of zonder pad. Jammer dat ik het eindresultaat niet kon bewonderen. Voor jullie smoskes zou je alleen al naar Belgie rijden. Maar die Ring bij Antwerpen, dat is dan weer anders.
Bedankt voor de leerzame en gezellige dag.
Bedankt voor de leerzame en gezellige dag.
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Ne dikke merci aan davione om deze dag te regelen ook al kom hij zelf niet blijven wegens andere verplichtingen.
Aan die gene die gezegd hadden van te komen en er niet waren, jullie hebben echt wel iets gemist in mijn ogen.
Sven , eigenaar van de zaak, heeft een zeer mooie uiteenzetting gedaan van wat Meguair's is en wat mogelijk is met de verschillende producten en machines.
En dan ook nog een mooie tas gekregen voor in de auto om wat poetsproducten in te steken, wat schrijfgerief en een leuke sleutelhanger van Meguair's natuurlijk.
Ik heb het ook niet kunnen laten men setje poetsspullen voor Lotta , mijn Saabke, uit te breiden.
De tas , sleutelhanger en het schrijfgerei

En de aanvulling van men spullen

Aan die gene die gezegd hadden van te komen en er niet waren, jullie hebben echt wel iets gemist in mijn ogen.
Sven , eigenaar van de zaak, heeft een zeer mooie uiteenzetting gedaan van wat Meguair's is en wat mogelijk is met de verschillende producten en machines.
En dan ook nog een mooie tas gekregen voor in de auto om wat poetsproducten in te steken, wat schrijfgerief en een leuke sleutelhanger van Meguair's natuurlijk.
Ik heb het ook niet kunnen laten men setje poetsspullen voor Lotta , mijn Saabke, uit te breiden.
De tas , sleutelhanger en het schrijfgerei

En de aanvulling van men spullen

-
postma
- Donateur (5x)

En nu dan lekker gaan kleien. 
22 november ben ik aan de beurt.
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Dat is al 2 keer gedaan op die van mij.postma schreef:En nu dan lekker gaan kleien.
Maar inox polish voor men uitlaat en product voor de banden ontbrak nog.
Maar dat is vandaag opgelost.
Na de winter komt ook nog de brake-dust barrier voor de velgen er ook nog bij maar eerst moeten of men alu59 gespoten worden of er moet een neiuw setje 18ers zijn.
-
Davione
- Geregistreerd lid
Iedereen die aanwezig was, bedankt om te komen !
Vond het zelf ook wel spijtig dat ik niet super lang kon blijven, maar heb toch het belangrijkste kunnen volgen !
Op volgende meetings zal het waarschijnlijk wel opvallen wie vandaag erbij was
Vond het zelf ook wel spijtig dat ik niet super lang kon blijven, maar heb toch het belangrijkste kunnen volgen !
Op volgende meetings zal het waarschijnlijk wel opvallen wie vandaag erbij was
-
bwmchris
- Donateur (2x)

Was ook aanwezig en was 1 van de nieuwe gezichten uit het Antwerpse, veel bijgeleerd vandaag, setje klei gekocht om mijn machientje eens een deftige kuisbeurt te geven. Was een leuke groep en hoop jullie in de toekomst nog meer te kunnen vergezellen voor volgende evenementen/meetings.
Zeer kleine impressie van vandaag

Zeer kleine impressie van vandaag