Saab club Erm meeting Drenthe
-
Tonnes
- Geregistreerd lid
Re: Saab club Erm meeting Drenthe
Rommelmarkt UDIK Klijndijk druk bezocht
Klijndijk - Onder goede weersomstandigheden werd op zaterdag 6 september de jaarlijkse rommelmarkt van de stichting UDIK uit Klijndijk gehouden. De tientallen vrijwilligers deden hun uiterste best om de waar te verkopen.
Aan het einde van de markt waren er vele lege plekken op de kramen te zien. De opbrengst van de markt zal ten goede komen aan het toekomstige dorpshuis in Klijndijk. De overgebleven bruikbare goederen zijn overgebracht naar weggeefwinkel Huize Spoorloos waar deze nuttig besteed zullen worden. De Saab-club Erm was voor de 2e keer in successie aanwezig op het terrein van de rommelmarkt. Na een toertocht in de omgeving gaven de,ruim 40, trotse eigenaren van de Saab’s antwoorden op vragen van de geïnteresseerden. Zij besloten deze geslaagde dag met een gezellige barbecue.
Bron: Emmen.nu
Klijndijk - Onder goede weersomstandigheden werd op zaterdag 6 september de jaarlijkse rommelmarkt van de stichting UDIK uit Klijndijk gehouden. De tientallen vrijwilligers deden hun uiterste best om de waar te verkopen.
Aan het einde van de markt waren er vele lege plekken op de kramen te zien. De opbrengst van de markt zal ten goede komen aan het toekomstige dorpshuis in Klijndijk. De overgebleven bruikbare goederen zijn overgebracht naar weggeefwinkel Huize Spoorloos waar deze nuttig besteed zullen worden. De Saab-club Erm was voor de 2e keer in successie aanwezig op het terrein van de rommelmarkt. Na een toertocht in de omgeving gaven de,ruim 40, trotse eigenaren van de Saab’s antwoorden op vragen van de geïnteresseerden. Zij besloten deze geslaagde dag met een gezellige barbecue.
Bron: Emmen.nu
-
pejo
- Geregistreerd lid
Volgend jaar nieuwe kansen !sb90 schreef:Aargh ik las het PB`tje te laat... Had er niet meer aan gedacht![]()
![]()
(huisstress, laten we het maar zo noemen dan).
-
levensnevel
- Donateur (3x)

de foto's van de saabjes welke ik ben tegengekomen staan hier
http://smg.photobucket.com/user/levensn ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
enne, speciaal voor SB90 & esalet natuurlijk

ben zo vrij geweest om overal de kentekens onleesbaar te maken.
wil je de versie met kenteken dan moet je maar ff een pebeetje sturen.
Nou dat verslag nog
http://smg.photobucket.com/user/levensn ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
enne, speciaal voor SB90 & esalet natuurlijk

ben zo vrij geweest om overal de kentekens onleesbaar te maken.
wil je de versie met kenteken dan moet je maar ff een pebeetje sturen.
Nou dat verslag nog
-
Descendent
- Donateur (2x)

Zag er gezellig uit; jammer dat ik t niet heb gered die dag. Volgend jaar wieder. 
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Ik heb een erg gezellige dag gehad 
Foto's hoop ik morgen online te kunnen zetten
Foto's hoop ik morgen online te kunnen zetten
-
esalet
- Donateur (8x)

Heel fijn! Ik had de voorgaande foto's allemaal al bekeken of deze Ambassadeurblauwe er bij zat, maar dit is het eerste plaatje waar hij op staat.
Kenteken is bij mij bekend, als ik me niet vergis is dit degene die aan het eind van de straat woont, vlak bij het meetingveldje dus.
Mooie shot, zo naast die fraaie zwarte van mr-toet-toet
-
levensnevel
- Donateur (3x)

klik ff door de foto's op de photobucket link in m'n vorige post
Daar staat de ambassadeurblauwe quatre-vingt dix ook nog een keer tussen
Daar staat de ambassadeurblauwe quatre-vingt dix ook nog een keer tussen
-
esalet
- Donateur (8x)

Ja mooi, een soloshot.
en van de zwarte 90.
Thnx!
en van de zwarte 90.
Thnx!
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
tijd voor mijn foto's

al mijn foto's zijn te bekijken door op de volgende link te klikken http://s658.photobucket.com/user/vegeta ... t=3&page=1

al mijn foto's zijn te bekijken door op de volgende link te klikken http://s658.photobucket.com/user/vegeta ... t=3&page=1
-
levensnevel
- Donateur (3x)

verslagje staat hier
viewtopic.php?f=8&t=126387&start=195" onclick="window.open(this.href);return false;
de post van wo 10 sep, 2014 20:58
viewtopic.php?f=8&t=126387&start=195" onclick="window.open(this.href);return false;
de post van wo 10 sep, 2014 20:58
-
pejo
- Geregistreerd lid
Volgend jaar beter dan maar.sb90 schreef:Aargh ik las het PB`tje te laat... Had er niet meer aan gedacht![]()
![]()
(huisstress, laten we het maar zo noemen dan).