Nou, dan doe ik mee!Style&Co schreef:Kunnen we niet es proberen om zoveel mogelijk saabs op een plek te verzamelen? Leuke persmoment, goede boost voor saab, leuk voor saabforum etc etc. Gegarandeerd dat we er de telegraaf en wat autobladen mee halen
Fotootje van Uitje saabforumleden naar de waddeneilanden
-
s95ae
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Passen er zoveel autos op een ferry naar Tessel?Style&Co schreef:kon idd wel es een cabrio zijn ja...
we zijn toch 3000 forummers? Laten we zeggen dat 1000 actief zijn... sommige collectioneurs hebben meerdere bolides dus die 400 lijkt me appeltje eitje!
Kunnen we niet es proberen om zoveel mogelijk saabs op een plek te verzamelen? Leuke persmoment, goede boost voor saab, leuk voor saabforum etc etc. Gegarandeerd dat we er de telegraaf en wat autobladen mee halen
-
edwardk
- Geregistreerd lid
s95ae schreef:Nou, dan doe ik mee!Style&Co schreef:Kunnen we niet es proberen om zoveel mogelijk saabs op een plek te verzamelen? Leuke persmoment, goede boost voor saab, leuk voor saabforum etc etc. Gegarandeerd dat we er de telegraaf en wat autobladen mee halen
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Re: Fotootje van Uitje saabforumleden naar de waddeneilanden
Op de CD was de schuine neus er in '88 al. Of het wel degelijk om CD's gaat is op de foto niet goed duidelijk, maar de achterruit lijkt wel kort naar beneden te lopen.marky schreef:Ik zie op de tweede rij enkele 9000den met de schuine neus, denk dat we kwa jaar dan richting 90-91 gaan.Style&Co schreef:
te zien aan zalmneus en chroom schat ik dat het een foto uit 87, 88 of 89 moet zijn.
Indien een 5-deurs met schuine neus te herkennen zou geweest zijn, zou het raden naar het jaar van de foto wel gemakkelijk geweest zijn.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Laat maar weten wanneer!edwardkommeren schreef:s95ae schreef:Nou, dan doe ik mee!Style&Co schreef:Kunnen we niet es proberen om zoveel mogelijk saabs op een plek te verzamelen? Leuke persmoment, goede boost voor saab, leuk voor saabforum etc etc. Gegarandeerd dat we er de telegraaf en wat autobladen mee halenIk ook maar dan moet er dus van iedereen de intentie zijn dat te willen halen, mee te willen doen,genoeg animo zijn.Saab positief in het nieuws, Hoe krijg ik de grootste hoeveelheid nederlandse Saab's bij elkaar.
-
Tods
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Maastricht lijkt mij nou niet de meest ideale plek.. Iets centraler is denk ik handiger.
Een paar brommerclubs hebben ook al een (paar) keer een recordpoging "langste rij met bromfietsen" gedaan. Zij hebben het officiëel gedaan en gingen voor een notatie in het Guiness Book of Records.
Is het misschien een idee om de Saab Club NL hier ook bij te betrekken? Dan bereik je nog veel meer mensen.
Als ik weer een Saab heb en op die datum niet op vakantie ben, ben ik erbij!
Een zondag ná of aan het einde van de zomervakantie lijkt mij het handigst. Dan heeft iedereen ruim tijd om in te plannen en is er bijna niemand meer in het buitenland.
We moeten trouwens wel een écht groot terrein hebben dan..
Een paar brommerclubs hebben ook al een (paar) keer een recordpoging "langste rij met bromfietsen" gedaan. Zij hebben het officiëel gedaan en gingen voor een notatie in het Guiness Book of Records.
Is het misschien een idee om de Saab Club NL hier ook bij te betrekken? Dan bereik je nog veel meer mensen.
Als ik weer een Saab heb en op die datum niet op vakantie ben, ben ik erbij!
Een zondag ná of aan het einde van de zomervakantie lijkt mij het handigst. Dan heeft iedereen ruim tijd om in te plannen en is er bijna niemand meer in het buitenland.
We moeten trouwens wel een écht groot terrein hebben dan..
-
Tods
- Geregistreerd lid
Okay, Rutger heeft gelijk niet de meest centrale plek maar dan nog... Wel erg bourgondisch
Misschien kunnen we samen iets organiseren met Saabclub Belgie en Nederland...? Duitsers er ook bij betrekken...?
Ik wil best samen met nog een paar andere forumleden iets willen organiseren na de zomer, misschien een rally door de heuvels in het Zuiden des Lands...?
Laat maar een Pbtje achter...
Misschien kunnen we samen iets organiseren met Saabclub Belgie en Nederland...? Duitsers er ook bij betrekken...?
Ik wil best samen met nog een paar andere forumleden iets willen organiseren na de zomer, misschien een rally door de heuvels in het Zuiden des Lands...?
Laat maar een Pbtje achter...
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Aha, iets internationaals... wat dacht je van http://www.intsaab2006.com/ ? Dat zijn er al 668...Tods schreef:Misschien kunnen we samen iets organiseren met Saabclub Belgie en Nederland...? Duitsers er ook bij betrekken...?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
bergra
- Geregistreerd lid
300 of 400 Saabs
Goed plan
Ik wil er graag bij zijn