Ben van het weekend bij een saab classic op lpg wezen kijken.
is een lpt. Auto staat bij een particulier in Friesland te koop.
Nu gaf hij aan dat de saab per 5000km ongeveer 1 liter olie verbruikt.
de saab is uit 91 en heeft 420.000 km op de teller.
Nu ben ik nog niet echt een classic kenner, maar is dit ernstig? of normaal voor zo'n saab met die km en leeftijd?
Saab reed verder perfect.
Saab classic S lpg
-
Legende
- Geregistreerd lid