LPG in Duitsland
-
collega
- Donateur (3x)

LPG in Duitsland
Weet iemand of de LPG-prijzen in Duitsland per 1 juni ook verlaagd gaan worden?
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: LPG in Duitsland
Ik lees op de site van de ADAC dat er inderdaad ook een prijsverlaging voor LPG aankomt, ongeveer €0,1266/per liter.
-
Dolphin Grey
- Donateur (7x)

Als 0,1266 ongeveer is, hoeveel cijfers achter de komma is dan precies bij jou? 
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

[]
Ik zou de vraag stellen aan de ADAC, daar komt de informatie vandaan. En als je de informatie binnen hebt deel het dan even.
Ik zou de vraag stellen aan de ADAC, daar komt de informatie vandaan. En als je de informatie binnen hebt deel het dan even.
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
MVE
- Geregistreerd lid
Dolphin Grey schreef: ↑di 31 mei, 2022 22:26Als 0,1266 ongeveer is, hoeveel cijfers achter de komma is dan precies bij jou?![]()
-
Injectie
- Moderator
Wat betalen jullie voor de LPG in Duitsland? Ik moet er binnenkort naartoe voor de boodschappen. Alhoewel ik heb gehoord dat die ook veel duurder zijn geworden daar.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

LPG kost nog steeds meer in DLD dan hier (tenzij je hier heel duur tankt natuurlijk). De goedkoopste blijft wel zo ongeveer langs de A1 en daar kom jij met regelmaat langs als ik mij niet vergis 
In DLD ligt de prijs nu op ongeveer €1,10 (mits de prijzen kloppen).
In DLD ligt de prijs nu op ongeveer €1,10 (mits de prijzen kloppen).
-
Injectie
- Moderator
Ja daar aan de A1 kende ik de meeste mensen bij naam. Maar daar hebben ze personeelsroulette gehouden. Allemaal nieuwe.
En die rekenden gisteren 0,849€ voor een liter LPG.
En die rekenden gisteren 0,849€ voor een liter LPG.
-
Christiaan94
- Donateur

Hier over de grens in Kranenburg is de LPG per vandag 1.15. De Euri98 rond de 2 euro, da's natuurlijk leuk!
-
hightower
- Geregistreerd lid
Zaterdag nog ff lpg getankt bij Heinen in de Heurne. ( Bij Aalten) 87 centjes p,ltr. Morgen nog naar Gesher in Dld, 98 kost daar 1,91 best wel lekker aan de grens wonen.
-
Christiaan94
- Donateur

Ineens is de LPG in DE hier nog maar 99 cent. Dus lijkt ook verlaagd te zijn, misschien dat ze dat gisteravond even vergeten waren 
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Iets doorrijden tot in Bocholt, daar tank je nu LPG voor €0,799.hightower schreef: ↑wo 01 jun, 2022 22:34Zaterdag nog ff lpg getankt bij Heinen in de Heurne. ( Bij Aalten) 87 centjes p,ltr. Morgen nog naar Gesher in Dld, 98 kost daar 1,91 best wel lekker aan de grens wonen.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

-
hightower
- Geregistreerd lid
Het wordt steeds goedkoper. En dan zo dicht bij huis
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Hier in de buurt (randstad) betaal ik ook nog maar 96 cent per liter. Prijsverschil met een liter benzine (€ 2,30) is flink