LPG G3 2e hands

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 16735
Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: LPG G3 2e hands

Bericht door ReinO » di 18 okt, 2016 7:39

ik heb zelf ook veel storingen gehad mbt lpg: het lijkt net alsof elk miniem gebrekje tot een motorlampje leidt.
Vooral te rijk lopen vond ik een probleem.
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31543
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: LPG G3 2e hands

Bericht door Sapphire » wo 19 okt, 2016 11:54

henk9523 schreef:Vraag; Het betreft wel, een ook op het kenteken geregistreerde G3 installatie?
antwoord: Er komt idd G3 op kenteken.
De hamvraag is natuurlijk: heb je dit gevraagd aan een erkend LPG-inbouwstation of aan de verkoper van de installatie? Als ik een G3-installatie aanbood zou ik ook de koper wijsmaken "jahoor meneertje er staat G3 op kenteken, kijk maar!", alleen of jij het dadelijk na inbouw ook op kenteken krijgt is een tweede.
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.