Foto's graag!
Vulnippel achter tankklep bij 9-5
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Vulnippel achter tankklep bij 9-5
Overweeg LPG in mijn 9-5. Zijn er forummers die de vulnippel achter de tankklep gemonteerd hebben? Heb hier gezocht maar niet gevonden (wel een 9-3).
Foto's graag!
Foto's graag!
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Vulnippel achter tankklep bij 9-5
Yep, nu te donker voor een foto.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Werd oorspronkelijk in de achterste spatborden gemonteerd en later vanwege roestgevoeligheid in de kunststof bumperpanelen. Ruimte voor een vulnippel achter de klep is niet groot zoals bijv bij Renault maar inmiddels wel meermalen uitgevoerd. Mooie oplossing. Wel moet je elke keer de vuller er op draaien.
-
Mariacci
- Donateur (2x)

viewtopic.php?t=85443Koppelbaas schreef:Overweeg LPG in mijn 9-5. Zijn er forummers die de vulnippel achter de tankklep gemonteerd hebben? Heb hier gezocht maar niet gevonden (wel een 9-3).
Foto's graag!
Ik heb het zelf ook, bij mij is het weer iets anders gemonteerd (erboven). Niet heel veel ruimte over voor benzine tanken, maar het kan prima.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Ik had het ook, maar dan helemaal onderin ipv miller helemaal bovenin.
Ideaal want je ziet er niks van. Bij iedere tankbeurt wel even de verloopadapter erop draaien.
Hier zie je er heel veel foto's van: viewtopic.php?f=51&t=85443&hilit=prins" onclick="window.open(this.href);return false;
Ideaal want je ziet er niks van. Bij iedere tankbeurt wel even de verloopadapter erop draaien.
Hier zie je er heel veel foto's van: viewtopic.php?f=51&t=85443&hilit=prins" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Dank, dank dank voor de foto's.Dit is dus inderdaad te doen.
Ik zag weinig ruimte naast de opening onder het klepje. LPG komt weer een stap dichterbij.
Ik zag weinig ruimte naast de opening onder het klepje. LPG komt weer een stap dichterbij.
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Re: Kogel door de kerk
Kogel is door de kerk: 5 juli ga ik LPG laten in bouwen bij Agin, Rotterdam. Wordt een BRC installatie
- zo groot mogelijke tank onder laadvloer (67 l?)
- vulnippel achter tankklep
Nou nog een leuke plek bedenken voor de bedieningsschakelaar....
Zag deze al van Garett

- zo groot mogelijke tank onder laadvloer (67 l?)
- vulnippel achter tankklep
Nou nog een leuke plek bedenken voor de bedieningsschakelaar....
Zag deze al van Garett
-
millerman
- Donateur (3x)

Bij mij rechts van het stuur, dezelfde als Injectie. Daaronder een ledje in een loze knop voor de Flashlube.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Is al weer een tijdje geleden, maar in mijn wilde jaren vond ik het grappig om benzine en gas tegelijk te tanken.. Twee slangen aan je auto..
Ach ja.
Maar kan dit ook als je de vul nippel achter de benzine klep hebt zitten?
-
parma
- Geregistreerd lid
hier aan de onderzijde van de benzine vulling
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ik heb dat ook een paar keer gedaan in Essen. Rechts van de lpg pomp gaan staan (mijn vuller zat links), slang erop, dan aan de rechter kant de benzine slang pakken, vulpistool erin, vastklikken (dat kan in België, in NL kan je je tankdop gebruikenZSR schreef:Is al weer een tijdje geleden, maar in mijn wilde jaren vond ik het grappig om benzine en gas tegelijk te tanken.. Twee slangen aan je auto..Ach ja.
-
erik95
- Geregistreerd lid
Vulnippel in achterspatbord, maar ook BRC. Sinds juli 2015,nu al meer dan 15000 probleemloos.

Daar zit ie bij mij ,ook.