Prins Autogas Groupon

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
birdie25
Geregistreerd lid

Prins Autogas Groupon

Bericht door birdie25 » vr 06 jun, 2014 14:55

Beste leden,

Kwam deze actie tegen op Groupon en vond het wel waard om deze te delen met jullie!

https://www.groupon.nl/deals/eindhoven/ ... v/40088953

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Prins Autogas Groupon

Bericht door op » vr 06 jun, 2014 15:21

ik snap het niet. hoe werkt dat groupon?

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » vr 06 jun, 2014 15:25

Als je lid bent van Groupon koop je bijvoorbeeld voor 49,95 de groupon-bon, die betaal je aan Groupon, en dan krijg je de korting zoals die omschreven staat.

In dit geval koop je voor 49,95 een korting van €500 (4 cil.), € 700 (5 cil.) of € 800 (6 cil.) op je nieuwe lpg installatie.

Aan de andere kant denk ik dat je bij goed onderhandelen ook een heel eind richting die kortingbedragen kan komen...... Tenminste, toen ik aan het kijken was kon ik er nog aardig wat af krijgen onder voorwaarden......

edwin006
Donateur
Donateur

Bericht door edwin006 » zo 08 jun, 2014 20:56

Overweeg ook lpg te laten installeren op mijn 9-5 Aero. Echter alleen bij een betrouwbaar adres, hoe kijken jullie tegen de aanbieding aan?
Ik had zelf Wallinga als adres jn het hoofd ahv de reviews, maar dit is wel een heel aardige korting?

luk
Geregistreerd lid

Bericht door luk » ma 09 jun, 2014 0:35

edwin006 schreef:Overweeg ook lpg te laten installeren op mijn 9-5 Aero. Echter alleen bij een betrouwbaar adres, hoe kijken jullie tegen de aanbieding aan?
Ik had zelf Wallinga als adres jn het hoofd ahv de reviews, maar dit is wel een heel aardige korting?
Hmm.."Niet geldig voor direct injectie benzinemotoren. Bij turbo uitvoeringen of in het geval van speciale wensen kunnen er extra kosten worden gerekend."

In de lijst van deelnemende inbouwstations staat Mesman, die is bekend er op het forum.
Ik heb zelf goede ervaringen met Wallinga, die heeft mijn huidige 9-3 Aero Caab gedaan. Mooi ook met de vuller achter de tankdop.

Plaats reactie